ب

khwab nama khwab main Bazoo dekhna

khwab nama khwab main Bazoo dekhna

khwab nama khwab main Bazoo dekhna

khwab nama khwab main Bazoo dekhna
baaazoo2
bazo3

Baaazoo (saad)
(1) jis ne khwab main donon baaazoo dekhe to do doston pr ya do rishtedaron

pr ya do bhaiyon pr do balegh larhkon pr ya do mawan o shreekon or dalleelat

krte hain jin se fayida uthata hey or in pr itmad krta hey .

(2) jis ne kissi shaks ko dekha ke us ke baaazoo chote hain

to yeh bahadri or sakhawat or takuber ki allamat hey.

Baazu
Hazrat ibne sereen rahmat allah alie ne prmaya ke khwab

main baazu bhai ya farzand ya atbaar wala dost ya shareeq hey.

ager khwab main dekhe ke baazu kowi hey to dalleel hey ke us

ko un se kowat or faiyda phonche ga or ager us ke khilaaf hey

to us ko un se kissi turhan ka faiyda na hoga or ager dekhe ke

us ka baazu gir prha hey ya kissi ne kata hey to dalleel hey

ke us ka bhai ya dost ya shareeq dunya se rhlat

krega ya us se judai talash kre ga.
Hazrat jafar sadiq rahmat allah alie ne prmaya hey ke khwab

main baazu ko dekhna che waja pr hey (1) bardar (2)

farzand(3)shareeq(4)dost(5) chucha or bhai(6)hamsaya.

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close