ب

khwab nama khwab main Bughal dekhna

khwab nama khwab main Bughal dekhna

khwab nama khwab main Bughal dekhna

 khwab nama khwab main Bughal dekhna

khwab nama khwab main Bughal dekhna

Hazrat ibne sereen allah alie ne prmaya hey ke khwab

main baghal ka dekhna mlamat or badi hey jo us ko phonche

gi or baghal ke balon ko khwab main dekhna murad ke

pane or dushman pr galeb hone ki dalleel hey.
Hazrat ibrahim karmani rahmat allah alie ne prmaya hey ke ager

koi shaks khwab main dekhe ke us ki baghal se badboo ati hey

to es se us ammr ki dalleel hey ke sahib

khwab nama khwab main Bughal dekhna

khwab maal e haraam payega.
Hazrat jabar maghrbi rahmat allah alie ne prmaya hey ager koi

shaks khwab main dekhe ke us ki baghal se nihayat badboo ati

hey to dalleel hey ke maal e haraam payega.
or ager dekhe ke baghal ke nichhe hathon ko rakhta hey to dalleel

hey ke dushman ko maghlob krega or maal hassil krega. prmane

haq talah hey (tarjmah) ( apna hath phelo ke saath milla sufed nikle ga)
or baz ahile tabeer biyan krete hain ke marot or

jawan mardwi ke uthane ki dalleel hey

khwab nama khwab main Bughal dekhna

or ager koi dekhe ke us ki baghal main koi nuksan nahin hey to

dalleel na muradi or dushman ke galbah ki hey or ager dekhe ke

us ki baghal se badboo ati hey to dalleel hey ke

us ko mushkil se maal mile ga.
or ager dekhe ke baghal ke nichhe se pasina jarihey to dalleel

hey ke es pasina ke andaze pr maal ka nuksan hoga .

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close