khwab mein Doobna dekhna

khwab nama khwab main Doobna dekhna

khwab mein Doobna dekhna

khwab nama khwab main Doobna dekhnagharaq Doobna2

خواب میں ڈوبتے دیکھنا ان نظاروں میں سے ایک ہو سکتا ہے جو بہت سے لوگوں کے لیے پریشانی اور الجھن کا باعث بنتا ہے، اگر کوئی شخص ڈوبنے سے بچنے میں کامیاب ہوا یا نہیں، تو ہم خواب میں ڈوبتے ہوئے دیکھنا تفصیل سے دیکھیں گے۔

ابن سیرین کا خواب میں ڈوب جانا

  • ابن سیرین کی طرف سے ڈوبنے کے خواب کی تعبیر سے مراد ایک عظیم مقام حاصل کرنا ہے اور یہ تعبیر صرف خواب دیکھنے والے کے اس خواب سے متعلق ہے کہ وہ پانی کی تہہ میں غوطہ لگا کر دوبارہ سطح کی طرف لوٹ رہا ہے۔
  • اگر اکیلا خواب دیکھنے والا جاگتے وقت کسی لڑکی سے محبت کرتا تھا اور اس سے شادی کرنا چاہتا تھا، اور وہ خواب میں ڈوبتا ہوا دیکھتا ہے، تو یہ منظر اس بات کی مثبت علامت ہے کہ وہ اس سے اپنی شادی میں کامیاب ہو جائے گا اور خدا انہیں خوش رکھے گا۔ ایک ساتھ
  • بشرطیکہ پانی صاف اور نیلا ہو نہ کہ کالا اور اس میں شکاری مچھلیاں ہوں تاکہ مفہوم مثبت ہو ورنہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دیکھنے والے کی زندگی آسان نہیں ہے اور اس کے مطالبات بڑی مشقت اور تکالیف کے بعد حاصل ہوں گے۔

گھر کو پانی میں غرق کرنے کے خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب دیکھنے والے کو یہ دیکھنا کہ اس کے گھر میں پانی بھر گیا ہے، رزق اور بھلائی کی دلیل ہے۔
  • ابن سیرین نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ خواب دیکھنے والے کو خواب میں یہ دیکھنا کہ اس کا گھر ڈوب رہا ہے اور گھر کی سیڑھیوں یا کھڑکیوں سے پانی کا اترنا ایک بڑی آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کو دوچار کرے گا اور اس کے بعد غم اور جبر کا احساس ہوگا۔
  • اگر کوئی بیچلر دیکھے کہ اس کا گھر کالے پانی میں ڈوب گیا ہے، تو یہ اس کی ایک بدکار لڑکی سے شادی کا ثبوت ہے جس میں اس کی کوئی خوبی نہیں۔
  • اگر خواب دیکھنے والا دیکھتا ہے کہ اس کا گھر ڈوب گیا ہے یہاں تک کہ پانی اس کے سر تک پہنچ جائے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اسے کتنے خطرات لاحق ہوں گے۔
  • اگر خواب دیکھنے والا خواب میں دیکھے کہ اس کے گھر میں پانی کی سطح بڑھ گئی ہے اور گھر کے تمام افراد ڈوب رہے ہیں تو یہ اس جھگڑے کی علامت ہے جس کا ان کو سامنا ہوگا۔

تالاب میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب دیکھنے والے نے دیکھا کہ وہ تالاب میں ڈوب گیا ہے اور خواب دیکھنے والا کسی بیماری میں مبتلا ہے تو یہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ یہ بیماری اس کی موت کا سبب ہوگی۔
  • خواب میں بغیر موت کے ڈوبتے دیکھنا، تو یہ بہت زیادہ پیسے کی دلیل ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والے نے دیکھا کہ وہ تالاب میں گرا ہے اور اس میں ڈوب گیا ہے اور وہ خواب دیکھنے والا مضبوط اثر والا آدمی ہے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ اس کا اثر ایک دن اسے نقصان پہنچانے کا سبب بنے گا۔
  • خواب دیکھنے والا خواب میں گھٹن اور تکلیف کے احساس کے ساتھ خواب میں ڈوب جانا، یہ دین سے دور ہونے، وسوسوں اور شیطان کی پیروی کی علامت ہے۔ 

تالاب میں ڈوبنے اور پھر بچ جانے کے خواب کی تعبیر

  • اگر تالاب کا پانی نجاست اور تکالیف سے بھرا ہوا ہو تو اس کے اندر ڈوبنا دیکھ کر برا لگے گا، اور یہ مندرجہ ذیل باتوں کی طرف اشارہ کرتا ہے:

اول: فقہاء نے کہا کہ خواب دیکھنے والا آنے والے دنوں میں الجھن میں رہے گا۔

دوسرا: ایک شخص کے ساتھ بہت سے جھگڑے ہوں گے اور اس کے نتیجے میں پریشانیاں اور پریشانیاں ہوں گی۔

  • جہاں تک گندگی سے بھرے اس تالاب کے زندہ رہنے کا تعلق ہے، یہ الجھنوں کے خاتمے اور تنازعات اور تنازعات کے بعد بصیرت کے مسائل کے حل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والا گواہی دے کہ وہ تالاب میں ڈوب گیا ہے، لیکن وہ پانی کے نیچے سانس لے سکتا ہے جیسا کہ کوئی شخص پانی سے باہر ہوتے ہوئے سانس لیتا ہے، تو بصارت یہ ہو گی کہ وہ مضبوط اور ہر طرح کے دباؤ کو ڈھالنے کے قابل ہے۔ اس کے کام کی مشکلات اور زیادہ تکلیفیں برداشت کرنے کے قابل تھا، وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اس کی قوت برداشت کم ہوتی جاتی اور وہ مزید تکلیفیں برداشت کرنے کے قابل نہ رہتا اور جب تک وہ اس مرحلے پر نہ پہنچ جاتا، اسے اپنی پریشانیوں کی وجہ سے دور رہنا پڑتا۔ استحکام میں رہنے کے لئے آغاز.
  • اگر خواب کا وقت موسم گرما میں ہو اور خواب دیکھنے والے نے دیکھا کہ وہ تالاب میں گرا اور اس کے اندر ڈوب گیا تو یہ اس کی زندگی میں برکت اور رزق میں اضافے کی علامت ہے۔
  • فقہاء کا کہنا ہے کہ خواب دیکھنے والے کا کسی ایسی جگہ جہاں پانی ہو، سمندر ہو، دریا ہو یا سوئمنگ پول ہو، ڈوبنے سے بچ جانا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کا کسی بھی فاسق سے تعلق ختم ہو جائے گا اور یہ کہ وہ بری عادتوں سے باز رہے گا، اور اگر وہ وہم کی پیروی کرے گا۔ اور توہمات، ان سے بالکل مٹ جائے گا اور وہ خدا اور اس کے رسول کے لیے اور ضرورت مندوں کی مدد کے لیے زندہ رہے گا۔

پانی میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

پانی میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر کئی علامات کی طرف اشارہ کرتی ہے، اور وہ درج ذیل ہیں:

  • پہلا: خواب میں پانی میں ڈوبنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی میں اس قدر تناؤ کا شکار ہے کہ وہ مزید پریشانیوں اور تکلیفوں کو برداشت کرنے سے قاصر ہے۔
  • شاید ملازم دیکھتا ہے کہ وہ خواب میں ڈوب رہا ہے، اور یہ اس پر پیشہ ورانہ بوجھ کی ایک بڑی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اس حد تک غم اور پریشانی محسوس کرتا ہے؛ نفسیاتی اور موڈی۔
  • دوسرا: ڈوبنا خواب دیکھنے والے کے لیے آنے والے نقصانات کا انتباہ ہے ، جو اپنا گھر، گاڑی یا اپنی رقم کا کچھ حصہ کھو سکتا ہے۔
  • تیسرا: ڈوبنے کی علامت اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ خواب دیکھنے والا کسی ایسے بحران میں پڑ جائے گا جو اس کے لیے گھڑا گیا ہے ، یا واضح معنی میں، کوئی اس کے خلاف جھوٹی گواہی دے گا تاکہ اسے کسی قانونی مسئلہ میں پھنسایا جائے، خواہ وہ کام پر ہو یا باہر، لیکن اگر وہ خواب میں پانی سے باہر نکلنے میں کامیاب ہو گیا اور ڈوب کر مر نہ گیا تو یہ اس بات کی اچھی علامت ہے کہ اس کے دشمن غالب نہیں ہوں گے، اسے آخر تک اور خدا اسے ان کے شر سے محفوظ رکھے گا۔
  • چوتھا: ڈوبنے کا منظر اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا ایک غیر آرام دہ زندگی گزارتا ہے اور اس میں مطمئن نہیں ہوتا، وہ کئی وجوہات کی بناء پر راحت محسوس کرتا ہے اور اپنے کام کی جگہ بدل کر بہتر آرام دہ جگہ جانا چاہتا ہے۔
  • پانچواں: ڈوبنے کا نظارہ اس بے ترتیبی اور بربریت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کی زندگی پر حاوی ہے، کیونکہ وہ ایک ناکارہ شخص ہے اس لیے اس کی ناکامی جلد ہی بڑھ جائے گی، الا یہ کہ وہ اپنے لیے مستقبل کا کوئی لائحہ عمل طے کرے، جس کے مطابق وہ عمل کرے، ورنہ اس کے نقصانات۔ پیروی کریں گے.
  • چھٹا: ابن سیرین کہتے ہیں کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پانی میں ڈوب رہا ہے اور وہ ڈوبنے سے بچنے میں کامیاب ہو گیا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ یہ شخص اپنی دیرینہ خواہش کو پورا کرے گا۔
اب سب سے زیادہ پڑھی   جانے والی میرے لمبے بالوں کے بارے میں ابن سیرین کے خواب کی تعبیر اور میرے لمبے اور ہموار بالوں کے بارے میں خواب کی تعبیر ہے۔

سمندر میں ڈوبنے اور موت کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • بیچلر کے خواب میں یہ نظارہ اخلاقی اور مذہبی سطح پر ایک برے نوجوان کے ساتھ اس کے جذباتی تعلقات کے تسلسل کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگرچہ وہ اچھی طرح جانتی ہے کہ وہ اس کے لیے شوہر یا اس کے بچوں کا باپ بننے کے لائق نہیں ہے۔ بعد میں، وہ اس سے چمٹ جاتی ہے اور اس سے دور رہنے سے قاصر رہتی ہے، اور اس وجہ سے یہ خواب اس کی زندگی میں آنے والی مصیبت کی نشاندہی کرتا ہے کیونکہ وہ اس خراب صورتحال کے بارے میں کوئی مثبت فیصلہ کرنے سے قاصر ہیں۔
  • ایک شادی شدہ عورت جو اس خواب کا خواب دیکھتی ہے اپنے شوہر کے ساتھ مشکل زندگی گزارے گی کیونکہ آنے والے دنوں میں اس کے ساتھ اس کے اختلافات بڑھیں گے اور اس کی قوت برداشت کمزور ہو جائے گی کہ وہ زیادہ دباؤ اور پریشانیاں برداشت کر سکے گی۔اس کے بارے میں اور ایک نئی زندگی کا آغاز کسی ایسے شخص کے ساتھ جو اس کے لیے اس کے موجودہ شوہر سے زیادہ موزوں ہو۔
  • اگر خواب دیکھنے والا جاگتے ہوئے بیمار ہو اور سمندر میں ڈوب کر مر گیا ہو تو یہ منظر بیماری کی مدت میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے، لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ انسان کو کتنی ہی مدت میں تکلیف ہو، مسلسل دعا اور استغفار کے ساتھ۔ خدا کے لیے، اس کی زندگی سے تمام بحران اور پریشانیاں مٹ جائیں گی۔

سمندر میں ڈوب کر زندہ بچ جانے کے خواب کی تعبیر

  • اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر کے پانی میں ڈوب رہا ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اگر ہاتھ پاؤں سے تیرنے کی کوشش کرے تو اسے بہت زیادہ رقم ملے گی۔
  • اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ ڈوبنے سے بچنے میں کامیاب ہو گیا ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اپنی اصلاح کرے گا اور دین کے لیے وقف ہو جائے گا۔

پانی میں گرنے کے خواب کی تعبیر

اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ٹھہرے ہوئے پانی میں ڈوب رہا ہے اور ڈوب کر مر گیا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ شخص کفر کی حالت میں مرے گا۔

خواب میں کسی شخص کو سمندر میں ڈوبتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ڈوب کر سمندر کی تہہ میں اتر گیا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اسے سلطان کی طرف سے بہت زیادہ عذاب ملے گا۔

نابلسی کی طرف سے خواب میں ڈوبتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

  • النبلسی کہتے ہیں کہ سمندر میں ڈوبنے اور اس ڈوبنے کے نتیجے میں موت کو دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا گناہوں اور معصیتوں میں ڈوب رہا ہے اور وہ آخرت کا حساب نہیں رکھتا، اس لیے اس نظارے کی طرف توجہ کرنی چاہیے۔ .
  • کسی بیمار کے لیے ڈوبتے ہوئے دیکھنے کا مطلب ہے کہ اس کی موت اس بیماری کی وجہ سے جس میں وہ مبتلا تھا۔
  • چھوٹے تالاب یا جھیل میں ڈوبنے کا مطلب ہے دیکھنے والے کی زندگی میں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا، اور اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا خاندانی سطح پر مشکلات کے مشکل دور کا سامنا کر رہا ہے۔
  • تالاب کے گہرے پانی میں غوطہ لگانے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا کسی بڑے مسئلے میں پڑ گیا ہے اور یہ دیکھنے والے کی موت اور اس کی ہلاکت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • النبلسی کا کہنا ہے کہ ڈوبتے ہوئے بچے کو دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا زندگی میں کسی عیب کا شکار ہے، لیکن اگر آپ ڈوبنے والے بچے کو جانتے ہیں تو اس کا مطلب ہے کہ وہ ماں اور باپ کی غفلت کا شکار ہے۔
  • خواب میں بھائی کو ڈوبتے ہوئے دیکھنا مطلب زندگی میں بندھن کا ٹوٹ جانا ہے، جہاں تک اکیلی لڑکی کا تعلق ہے تو اس کا مطلب جلد ہی اس کی شادی ہے، لیکن اگر یہ نظارہ شدید غم، رونے اور چیخنے کے ساتھ ہو تو اس کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والے کو شدید مصیبت کا سامنا کرنا پڑے گا۔ .
  • بپھرے ہوئے سمندر میں ڈوبتے ہوئے اور موجوں کا سامنا نہ کر پانے کا مطلب یہ ہے کہ دیکھنے والا ایک بڑی مصیبت میں گر جائے گا، لیکن اگر وہ زندہ رہنے اور اس سمندر سے نکلنے کے قابل ہو جائے تو اس کا مطلب ہے کہ غموں سے چھٹکارا پانا اور سامنا کرنے کے قابل ہونا۔ یہ مسائل.
  • مرنے والے کے لیے ڈوبتے ہوئے دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ میت کو آخرت میں برے حالات کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور اس کے لیے صدقہ اور دعائیں لے کر اسے دیکھنے والے سے مدد کی ضرورت ہوتی ہے، لیکن اگر دیکھنے والا سمندر سے نکلنے میں کامیاب ہو جائے تو اس کا مطلب ہے۔ مرنے والوں کی اچھی حالت.
  • اکیلی لڑکی کے خواب میں ڈوبتے ہوئے دیکھنے کا مطلب یہ ہے کہ وہ مسلسل دنیاوی معاملات میں مشغول ہے اور اگر وہ اپنی موت دیکھے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ اس نے بہت سے گناہ اور گناہ کیے ہیں اور پھر خدا کی راہ پر چل پڑی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کا خواب میں ڈوب جانا اس کے گھر کے معاملات میں اس کی شدید کوتاہیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس کے گھر اور بچوں کی ذمہ داری سے دستبردار ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اس خواب کا مطلب عورت کی طلاق کی خواہش ہو سکتی ہے۔
اب سب سے زیادہ پڑھی   جانے والی ابن سیرین کا خواب میں اغوا اور مجھ پر حملہ کرنے والے شخص کے خواب کی تعبیر اور شادی شدہ عورت کے خواب میں اغوا کی تعبیر

ابن شاہین کی طرف سے خواب میں ڈوبتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

سمندر میں ڈوبنے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • ابن شاہین کہتے ہیں کہ اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر کے پانی میں ڈوب رہا ہے اور تیر نہیں سکتا تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ شخص نافرمانی اور بہت سے گناہوں میں ڈوب جائے گا۔
  • اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر میں ڈوب رہا ہے اور بہت خوفزدہ ہے لیکن ڈوبنے سے بچنے میں کامیاب رہا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ شخص خدا کے حضور توبہ کرے گا اور گناہوں اور نافرمانیوں سے چھٹکارا پائے گا۔
  • اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر میں ڈوب رہا ہے اور یہ شخص بیمار ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اسی بیماری اور بیماری سے مرے گا۔
  • اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ سمندر میں ڈوب رہا ہے اور وہ اسلام کے علاوہ کسی اور دین میں نہیں ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ دین میں داخل ہو گیا ہے۔
  • اگر خواب دیکھنے والا خواب میں گاڑی چلا رہا ہو اور دیکھے کہ وہ سمندر میں گرا ہے تو خواب میں سمندر میں ڈوب جانا دو نشانیوں پر دلالت کرتا ہے:

پہلا: یہ کہ دیکھنے والا اپنی زندگی میں غلط راستہ اختیار کرتا ہے، اور اگر وہ کامیاب ہونا چاہتا ہے، تو اس راستے کو بدلنا ہوگا اور وہ اپنی زندگی سے خوش رہنے اور اس میں سبقت حاصل کرنے کے لیے سابقہ ​​غلطیوں سے بچتا ہے۔

دوسرا: بصارت ایک لاپرواہی اور غلط فیصلے کی طرف اشارہ کرتی ہے جو خواب دیکھنے والا جلد کر لے گا، اس لیے اسے جلد بازی سے دور رہنا چاہیے اور اپنے آنے والے فیصلوں میں محتاط رہنا چاہیے تاکہ بھاری نقصان نہ ہو۔

  • اگر خواب دیکھنے والا خواب میں سمندر میں ڈوب کر اونچی لہروں کے باوجود تیرنے کی کوشش کر رہا تھا اور خود کو موت سے بچانے میں کامیاب ہو گیا تو یہ منظر روزی اور پیسے کے حصول میں خواب دیکھنے والے کی تکلیف کو ظاہر کرتا ہے، لیکن اللہ تعالیٰ اسے دوگنا روزی دے گا۔ اس نے اپنی زندگی میں خواہش کی.
  • بپھرا ہوا سمندر، اگر خواب دیکھنے والے نے اسے خواب میں دیکھا، اور بدقسمتی سے اس کے اندر ڈوب گیا، تو یہ منظر خواب دیکھنے والے کی زندگی میں خرابی اور آنے والے دنوں میں عدم استحکام کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور لہریں جتنی اونچی ہوں گی، حقیقت میں اس کے بحران اتنے ہی زیادہ ہوں گے۔
  • اگر خواب دیکھنے والا اس بپھرے ہوئے سمندر سے بچ نکلنے میں کامیاب ہو جائے تو اس خواب کی تعبیر ہو گی کہ خدا اسے مشکل خطرات سے بچا لے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والا اپنی نیند میں ڈوب جائے اور سمندر کی تہہ پر بہت ثابت قدمی سے چلنے کے قابل ہو اور معمول کے مطابق سانس لے رہا ہو تو خواب کا مطلب ہے کہ اسے اپنے آپ پر فخر ہے اور اپنی صلاحیتوں پر بھروسہ ہے کیونکہ وہ بہت سے کاموں کی ذمہ داری اٹھانے کے قابل ہے۔ اور اس کی زندگی میں مشکلات اور فقہاء کا کہنا ہے کہ یہ منظر خواب دیکھنے والے کی آزادی اور کسی کی ضرورت نہ ہونے کی نشاندہی کرتا ہے کیونکہ وہ ایک جدوجہد کرنے والا انسان ہے اور وہ اپنا مستقبل خود بنائے گا۔

سمندر میں ڈوبنے اور اس سے نکلنے کے خواب کی تعبیر

  • اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ سمندر کی تہہ میں اترتا ہے اور دوبارہ باہر آتا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس شخص کے پاس بہت پیسہ اور فراوانی ہو گی۔
  • اگر اس نے دیکھا کہ وہ دریا میں ڈوب رہا ہے لیکن وہ بچ گیا ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس شخص کی ضرورت کسی صاحب اختیار سے ہے اور وہ اسے آسانی سے پورا کر سکے گا۔

دریا میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

  • وہ خواب امید افزا ہے اگر دریا کا پانی پاک اور گندگی سے پاک ہو اور اس صورت میں خواب حسب ذیل ہو گا:

پہلا: خدا خواب دیکھنے والے کو پرسکون اور مستحکم زندگی عطا کرے گا اور اسے اس کی بیوی اور بچوں کے ساتھ ذہنی سکون عطا کرے گا۔

دوسرا: منظر بتاتا ہے کہ مطلوبہ اہداف برسوں کی محنت اور صبر کے بعد حاصل کیے گئے تھے۔

تیسرا: خواب دیکھنے والے کے سائنس اور ثقافت کے لیے جذبہ کی نشاندہی کرتا ہے، اور اگر خواب دیکھنے والا حقیقت میں تعلیمی مراحل میں سے کسی ایک سے تعلق رکھتا ہے، تو بصارت اس بات کی نشاندہی کرے گی کہ وہ سائنس کے اعلیٰ ترین درجات پر پہنچ گیا ہے کیونکہ وہ علم سے محبت کرتا ہے اور اسے زیادہ سے زیادہ جذب کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ یہ.

  • جیسا کہ خواب دیکھنے والا دریا کے گندے پانی میں ڈوب گیا تو خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کی زندگی گناہوں اور معصیتوں سے آلودہ ہے کیونکہ اس کا دل جھوٹی شہوتوں اور زندگی کی لذتوں سے لگا ہوا ہے، جیسا کہ خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ جلد ہی گر جائے گا۔ ایک شدید بیماری کے ساتھ بیمار.

خواب میں مردہ کو ڈوبتے دیکھنا

  • اگر کوئی شخص خواب میں دیکھے کہ سمندر میں ڈوبنے والا مردہ ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ مردہ عذاب آخرت میں مبتلا ہے۔
  • اگر خواب میں میت پانی میں گرے اور دیکھنے والے نے اسے ڈوب کر موت سے بچایا تو اس منظر سے معلوم ہوتا ہے کہ میت کی زندگی میں بہت کم نیکیاں تھیں اور خواب دیکھنے والے کی دعا اور اس کی روح پر بہت زیادہ خیرات کرنے کی وجہ سے۔ اللہ اسے معاف کر دے گا اور اس سے عذاب اٹھا لیا جائے گا۔
سب سے زیادہ پڑھیں   ابن سیرین کو خواب میں بلی کا کاٹنا دیکھنے کی کیا تعبیر ہے؟

مٹی میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

اگر کوئی شخص دیکھے کہ وہ کیچڑ میں ڈوب رہا ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ شخص کئی آفات سے متاثر ہوگا۔

سمندر میں گرنے کے خواب کی تعبیر

اس وژن کی تشریح فقہاء اور ماہرین نفسیات نے بہت سے نفسیاتی خوف سے کی ہے جو خواب دیکھنے والے پر حاوی ہوتے ہیں۔

تنہا لوگوں کے لیے خواب میں ڈوبنا

  • سنگلز کے لئے ڈوبنے والے خواب کی تعبیر ایک خوشگوار شادی اور صحبت سے مراد ہے، اگر وہ پانی جس میں آپ ڈوب گئے ہیں صاف ہے اور کوئی اونچی لہریں نہیں ہیں۔
  • اگر اس نے دیکھا کہ وہ سمندر میں گر گئی ہے اور اس سے لطف اندوز ہو رہی ہے اور ایک مچھلی پکڑ کر بغیر کسی خوف کے سمندر سے نکل آئی ہے تو یہ منظر بہت زیادہ رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جلد مطلوبہ تک پہنچ جاتا ہے۔
  • اگر کوئی اکیلی عورت خواب میں ڈوب جائے اور اس نے اپنے بھائی کو اسے ڈوبنے سے بچاتے ہوئے دیکھا تو یہ خواب اس کے لیے اس کے عظیم سہارے اور اس کے بحران میں اس کے شانہ بشانہ کھڑے ہونے کی نشاندہی کرتا ہے۔

اکیلی خواتین کے لیے سمندر میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

  • اگر خواب میں سمندر بپھرا ہوا ہو اور اس کی لہریں خواب میں بہت زیادہ ہوں تو یہ منظر اس دل آزاری اور غم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے دل میں بسے گا خواہ اس کے خاندان کے کسی فرد کی موت یا اس کے بیرون ملک سفر کی وجہ سے۔ یہ سفر اور مطلوبہ روزی حاصل نہیں کرے گا۔
  • خواب اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا بیداری میں کسی چیز سے ڈرتا ہے اور اس کے ہونے کے بارے میں فکر مند ہے، مثال کے طور پر، وہ کام سے نکالے جانے سے ڈرتی ہے اور ہر وقت اس کے بارے میں سوچتی ہے اور ڈرتی ہے کہ یہ زمین پر ہو جائے گا، یا وہ اپنی منگنی ٹوٹنے سے ڈرتی ہے اور اس معاملے سے متعلق بہت سے خوف کے ساتھ رہتی ہے۔

 ایک خواب سے الجھن میں ہوں اور مجھے کوئی ایسی تعبیر نہیں مل رہی جس سے آپ کو تسلی ہو؟ خوابوں کی تعبیر کے لیے مصری سائٹ پر گوگل سے تلاش کریں۔

سمندر میں ڈوبنے اور اکیلے لوگوں کے لیے زندہ رہنے کے خواب کی تعبیر

  • سمندر میں ڈوبنے اور اکیلے لوگوں کے لیے اس سے نکلنے کے خواب کی تعبیر اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ اس کے اردگرد بہت سے ایسے چالاک لوگ ہیں جو دوستی کا نقاب اوڑھے ہوئے ہیں لیکن وہ برے ہیں اور اس کی زندگی خراب کرنا چاہتے ہیں اور اس سے باہر نکلنا چاہتے ہیں۔ مرے بغیر سمندر اس بات کی علامت ہے کہ جاگتی زندگی میں اسے معلوم ہو جائے گا کہ اس کے چاہنے والے کون ہیں اور کون اس کے دشمن ہیں اور وہ ان مکاروں سے سارے تعلقات منقطع کر لے گی، تم صرف نیک نیتی والوں کے ساتھ قائم رہو گے۔
  • خواب اس بات کی بھی نشاندہی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا ان تمام برائیوں سے نکل آئے گا جو اسے گھیرے ہوئے ہیں، خواہ بیماری ہو یا دشمنوں کی سازش یا کوئی اور چیز۔

کسی عزیز کے ڈوبنے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • جب خواب دیکھنے والا خواب میں دیکھتا ہے کہ اس کی زندگی میں ایک عزیز شخص ڈوب رہا ہے اور خواب دیکھنے والا اس کی مدد کرنے کی کوشش کر رہا ہے تو یہ خواب دیکھنے والے کو حقیقت میں اس شخص کی مدد فراہم کرنے کا ثبوت ہے، اور اگر وہ ڈوب جائے اور مر جاتا ہے، یہ اس شخص کو متنبہ کرنے کی ضرورت کا ثبوت ہے کہ وہ اپنی زندگی میں احتیاط برت رہا ہے تاکہ اسے نقصان نہ پہنچے۔
  • اگر کوئی لڑکی خواب میں دیکھے کہ اس کا باپ ڈوب رہا ہے تو یہ ان قرضوں اور ذمہ داریوں کا ثبوت ہے جو باپ پر حقیقت میں گرے گا۔
  • اگر خواب دیکھنے والے کی ماں نیند میں ڈوب جاتی ہے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ وہ اس پر عمل نہیں کر رہا ہے جس کا خدا نے اسے حکم دیا ہے، کیونکہ وہ اس کی پرواہ نہیں کرتا اور اس کی اتنی دیکھ بھال اور توجہ نہیں دیتا جیسا کہ اس نے اسے دیا تھا چھوٹا بچہ تھا..
  • اگر خواب دیکھنے والے نے اپنے والد کو تازہ پانی میں غوطہ لگاتے اور اس میں ڈوبتے ہوئے دیکھا تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ وہ ایک باپ ہے جیسا کہ اسے ہونا چاہیے کیونکہ وہ اپنی زندگی میں اپنے بچوں کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے کوشش اور کوشش کرتا ہے اور انھیں ایک باوقار غذا فراہم کرتا ہے۔ آرام دہ زندگی.

بھائی کے ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

بصیرت بتاتی ہے کہ یہ بھائی اپنی زندگی میں تھکا ہوا ہے اور اس کی زندگی کی امیدیں آسانی سے حاصل نہیں ہوں گی، بلکہ وہ مشکلات سے بھرے دن گزاریں گے جب تک کہ اس کی مستقبل کی خواہشات پوری نہ ہوجائیں۔

ڈوبنے والی بہن کے خواب کی تعبیر

اس وژن کا حوالہ اس بہن کی منگنی کی منسوخی، یا اس کے کام سے برطرفی، اور اس کی زندگی میں معاشی بحران سے گزرنا ہو سکتا ہے۔

خواب میں کسی کو ڈوبتے ہوئے دیکھنا

  • ڈوبتے ہوئے شخص کو دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر کئی بدصورت علامات کی نشاندہی کرتی ہے جو کہ درج ذیل ہیں:

اول: اگر خواب دیکھنے والے نے خواب میں کسی کو ڈوبتے ہوئے دیکھا اور اسے ڈوبنے سے بچانے کے لیے اس کی طرف ہاتھ نہیں بڑھایا تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ وہ سست انسان ہے اور دوسروں کی پریشانیوں کی پرواہ نہیں کرتا۔

دوسرا: بصارت اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ دیکھنے والا کنجوس ہے اور لوگ اس قابل مذمت صفت کی وجہ سے اس سے دور ہو جائیں گے۔

اب سب سے زیادہ پڑھی گئی   ، ابن سیرین کی خواب میں بال گرتے دیکھنے کی تعبیر جانیں۔

تیسرا: خواب سے مراد خواب دیکھنے والے کا دوسروں کی مصیبتوں اور مصیبتوں پر خوش ہونا ہے، خدا نہ کرے، یہ معلوم ہے کہ یہ بدصورت خصلت خدا اسے سخت سزا دے گا اور اسے بھی انہی بدبختیوں میں مبتلا کر دے گا جس میں دوسرے لوگ پڑے ہیں۔ وہ ان کی تکلیف کو محسوس کرتا ہے۔

  • لیکن اگر خواب دیکھنے والے نے اس شخص کو ڈوبنے سے بچانا چاہا، لیکن اس کی تمام کوششیں ناکام رہیں، تو خواب کی تعبیر یہ ہے کہ اسے اپنی صلاحیتوں پر یقین نہیں ہے اور وہ اپنے آپ کو مسخ شدہ نظروں سے دیکھتا ہے۔
  • پچھلا منظر خواب دیکھنے والے کی اپنے مقاصد کو حاصل کرنے میں ناکامی کو ظاہر کرتا ہے، کیونکہ وہ اپنی زندگی کے عزائم کو حاصل کرنے کے لیے بہت کمزور ہے، اور اس لیے وہ اداس اور مایوس زندگی گزارے گا۔

خواب میں ڈوبنے سے بچنا

  • ڈوبنے سے بچنے کے خواب کی تعبیر گنہگار کی توبہ اور اس کے صحیح طریقوں پر عمل کرنے کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • خواب میں مریض کا ڈوبنے سے بچ جانا اس کے مرض سے صحت یاب ہونے کی علامت ہے۔
  • اگر مقروض خواب میں دیکھے کہ اسے سمندر میں ڈوبنے سے بچا لیا گیا ہے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ خدا اسے دیوالیہ پن اور قرضوں کے سکینڈل سے محفوظ رکھے گا اور جلد ہی اسے بہت ساری رقم دے گا۔
  • ایک شادی شدہ عورت جو جاگتے ہوئے اپنے شوہر سے جھگڑ رہی تھی اگر وہ ڈوبنے سے بچ گئی تو اس کی ازدواجی زندگی جاری رہے گی اور خدا اس کے گھر کو بربادی اور طلاق سے محفوظ رکھے گا۔
  • متعلقہ اکیلی عورت اپنی زندگی میں ایک موزوں جیون ساتھی کی تلاش میں ہے اگر وہ دیکھے کہ وہ سمندر میں ڈوبنے سے بچ گئی ہے تو اللہ تعالیٰ اسے جلد ہی ایک تحفہ دے گا اور وہ ایک نیک اور پرہیزگار شوہر ہے اور اس کی پریشانی اس کے ساتھ ہے۔ سب ختم ہو جائے گا.
  • اگر خواب دیکھنے والا سمندر یا دریا سے باہر آیا اور اسے کسی کی مدد سے ڈوبنے سے بچایا گیا تو یہ منظر اس شخص کی زندگی میں اس کی اہمیت کی علامت ہے، اور وہ اسے قیمتی مشورہ، مدد اور دیکھ بھال دے سکتا ہے جب تک کہ وہ اپنی مرضی کے مطابق نہ پہنچ جائے۔ کامیابی اور فضیلت سے۔

کسی کو ڈوبنے سے بچانے کے خواب کی تعبیر

  • اگر کوئی شادی شدہ عورت کسی ایسے بچے کو بچاتی ہے جسے وہ خواب میں نہیں جانتی تھی تو یہ اس خوشی کی علامت ہے جو اس کے لیے آئے گی اور اسے ان پریشانیوں سے نجات دلائے گی جو اس کی ازدواجی زندگی کو بھری ہوئی تھیں۔
  • اگر باپ دیکھے کہ اس کی بیٹی خواب میں ڈوب رہی ہے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس نے حقیقت میں غلط فیصلہ کیا ہے اور یہ فیصلہ اس کے لیے بہت سی پریشانیوں اور پریشانیوں کا باعث بنے گا۔
  • جب حاملہ عورت دیکھتی ہے کہ اس نے ایک بچے کو ڈوبنے سے بچایا ہے، تو یہ خوشی اور خوشی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو جلد ہی اس کا حصہ ہوگا۔

اپنے بیٹے کو پانی میں ڈوبتے دیکھنے کی تعبیر

  • اگر شادی شدہ عورت نے دیکھا کہ اس کا بیمار بیٹا پانی میں ڈوب گیا ہے اور اسے کوئی نہیں بچا سکتا تو یہ اس کی جلد موت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اگر شادی شدہ عورت خواب میں اپنے بیٹے کو ڈوبنے سے بچانے میں کامیاب رہی تو یہ اس کی مشکلات کو حل کرنے میں اس کی مدد کا ثبوت ہے تاکہ وہ خطرے کے مرحلے سے گزر کر حفاظت کو پہنچ جائے۔
  • اگر شادی شدہ عورت دیکھے کہ وہ، اس کا شوہر اور اس کا بیٹا ڈوب رہے ہیں، تو اس سے اس بات کا اشارہ ملتا ہے کہ اس کا پورا خاندان کسی بری چیز یا کسی آفت سے متاثر ہوگا جس سے خاندان کے استحکام پر اثر پڑے گا۔
  • بیٹا خواب میں اپنی ماں کے سامنے ڈوب گیا یہاں تک کہ وہ بتدریج مر گیا، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے بچوں کی دیکھ بھال اور دیکھ بھال کرے اور ان کی پرورش میں مار پیٹ اور تشدد سے پرہیز کرے۔
  • اگر حاملہ عورت دیکھے کہ اس کا بیٹا پانی میں ڈوب رہا ہے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ اس کا اسقاط حمل ہوا ہے۔

میرے بیٹے کے سمندر میں گرنے کے خواب کی تعبیر

یہ منظر بہت سی ماؤں کے لیے گھبراہٹ کا باعث بنتا ہے، لیکن خوابوں اور خوابوں کی دنیا میں اس کی تعبیر بہت امید افزا ہے اور اچھے اور اس دشمن سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتی ہے جو اس کی زندگی کے استحکام کو خطرہ بنا رہا تھا۔

لیکن اگر اس کی بیٹی پانی میں ڈوب جائے تو یہ بصارت خراب ہے اور شدید تکلیف جیسے بیماری، غربت اور بڑی آفات کی طرف اشارہ کرتی ہے، خدا نہ کرے۔

میری بیٹی کے ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق ، بیٹی کا ماں کے خواب میں ڈوب جانا، اس کے لیے اس کے شدید خوف کی دلیل ہے۔
  • ایک ماں کا یہ نظارہ کہ اس کی بیٹی ڈوب رہی ہے اس بات کا ثبوت ہے کہ لڑکی بہت سے مسائل سے دوچار ہے اور اسے کسی سے مدد نہیں ملی کیونکہ وہ ایک خفیہ شخص ہے۔یہ نظارہ ماں کو اپنی بیٹی کی تکلیف کی حد تک ظاہر کرتا ہے جب تک کہ وہ مداخلت نہ کرے۔ جانتی ہے کہ اس کے تحفظ اور خوشی کے احساس کی راہ میں کیا رکاوٹ ہے۔
  • ماں کو اپنی بیٹی کو ڈوبنے سے بچانے کے لیے اس کی طرف ہاتھ بڑھاتے دیکھنا اس بات کی دلیل ہے کہ بیٹی واقعی تباہی سے بچ گئی تھی۔
  • اگر ماں دیکھے کہ اس کی منگیتر بیٹی بپھرے ہوئے سمندر میں ڈوب رہی ہے تو یہ اس کی بیٹی کے منگیتر کے خلاف ماں کی تنبیہ کا ثبوت ہے کہ وہ ایک باطل آدمی ہے اور لڑکی کو نقصان پہنچانا چاہتا ہے، ماں کو اپنی بیٹی کو بچانے کے لیے مداخلت کرنی چاہیے اور اسے دینا چاہیے۔ طاقت اور حمایت.

میری بیٹی کے ڈوب کر مرنے کے خواب کی تعبیر

  • یہ وژن ایک انتباہ ہے اور اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اس بیٹی کی زندگی ہنگامہ خیز ہے اور جلد ہی وہ ایک شدید بحران میں پڑ جائے گی جس سے اسے خطرہ لاحق ہو جائے گا۔شاید یہ لڑکی کسی کے ساتھ خفیہ محبت کی کہانی گزار رہی ہے اور وہ اس نوجوان کے ساتھ خطرے میں بہہ سکتی ہے، اور ماں کو اپنی بیٹی کو اس معاملے سے بچانے کے لیے فوری مداخلت کرنی چاہیے۔
  • یہ ڈوبنا کسی شدید بیماری کی علامت ہو سکتی ہے جس میں لڑکی مبتلا ہو گی اور اس کے درد سے تڑپ رہی ہو گی۔
  • شاید یہ خواب خواب دیکھنے والے کی اپنی بیٹی کے لیے شدید خوف کی نشاندہی کرتا ہے، اور یہ منظر محض خواب دیکھنے والے کے اپنے بچوں کے لیے تشویش اور ان کے لیے اس کی شدید محبت سے پیدا ہوتا ہے۔
اب سب سے زیادہ پڑھا گیا   ، ابن سیرین کے ایک شخص کے ساتھ ہوائی جہاز میں سواری کے خواب کی تعبیر جانئے۔

ڈوبنے والے شوہر کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کا خواب کہ اس کا شوہر سمندر میں ڈوب رہا ہے اور وہ اسے اس وقت تک نہیں بچا سکتی جب تک کہ وہ مر نہ جائے۔
  • اگر شوہر خواب میں اپنے آپ کو خون کے تالاب میں ڈوبتے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ وہ دوسروں کو نقصان پہنچا رہا ہے، یا یہ کہ وہ وزن چوری کرنے اور یتیموں کا مال کھانے کے باطل ہونے کی پیروی کرتا ہے۔
  • شوہر کا خواب کہ وہ کسی سلطان یا عظیم حکمران کے ساتھ ڈوب رہا ہے اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے تمام قرض ادا کر دے گا اور اس کے پاس بہت زیادہ رقم ہوگی۔
  • گناہ گار خواب دیکھنے والے کو جو حقیقت میں گناہ کرتا ہے کہ وہ خواب میں ڈوب رہا ہے اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ گناہوں، نافرمانیوں اور بدعتوں میں ڈوب رہا ہے، اور یہ نظارہ اس کے لیے ایک تنبیہ ہے جب تک کہ وہ اپنے کاموں سے باز نہ آئے اور اللہ سے توبہ نہ کرے۔

خواب میں گاڑی کا سمندر میں گرنا

  • اگر خواب دیکھنے والا سوداگر تھا اور اس نے دیکھا کہ جس ذرائع نقل و حمل پر وہ سوار تھا وہ ڈوب گیا ہے، چاہے گاڑی ہو یا ہوائی جہاز، تو یہ اس کی تجارت میں نقصان یا اس معاہدے کی ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے جس کا وہ اصل میں منصوبہ بنا رہا تھا۔
  • اگر خواب دیکھنے والا دیکھے کہ جس گاڑی میں وہ سوار تھا وہ سمندر میں گر گئی اور خواب دیکھنے والا سمندر کی گہرائی میں مر گیا تو یہ اس بات کی دلیل ہے کہ وہ حقیقت میں مرے گا۔
  • خواب دیکھنے والے کو سمندر میں ڈوبتے ہوئے دیکھنا، لیکن وہ اسے نقصان پہنچائے بغیر اس سے نکلنے میں کامیاب رہا، یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ وہ حقیقت میں اپنی خواہشات اور خواہشات میں ڈوب رہا ہے، لیکن وہ اپنے بندوں کی طرف صالح عبادت میں واپس آئے گا اور رک جائے گا۔ شیطان کی خواہشات کی پیروی

سمندر میں ڈوبنے والی کار کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • یہ خواب ان چالاک لوگوں کے ساتھ خواب دیکھنے والے کے سلوک کو ظاہر کرتا ہے جو بدنیتی کے ارادے رکھتے ہیں اور اسے نقصان پہنچانا چاہتے ہیں۔
  • اگر گاڑی سمندر میں ڈوب جائے اور خواب دیکھنے والا اس سے باہر نہ نکل سکے تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ اس نے بیداری میں کوئی کام کیا ہے اور اس چیز کے نتائج بہت برے ہوں گے اور اسے تسلی نہیں ہو گی، اور اسے معلوم ہونا چاہیے۔ اس ناکامی کی وجہ اور اس سے بچنا تاکہ اس کی کامیابی کے امکانات جلد بڑھ جائیں۔

تالاب میں ڈوبنے کے خواب کی تعبیر

  • اگر یہ نعمت سائز میں چھوٹی تھی تو خواب کی تعبیر خواب دیکھنے والے کی کمزور ذہنی صلاحیتوں اور اس کے مسائل کے حل میں وسائل کی کمی کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • یہ منظر اس بات کی بھی ترجمانی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا اپنی زندگی میں اس کے ساتھ پیش آنے والی معمولی چیزوں کو بڑھا چڑھا کر پیش کر رہا ہے، اور اس وجہ سے وہ اپنے آنے والے دنوں میں بہت زیادہ خلل ڈالے گا جب تک کہ وہ اپنے مطلوبہ مقاصد اور عزائم تک نہ پہنچ جائے۔
  • فقہاء کا کہنا ہے کہ اس تالاب میں ڈوبنا خاندانی بحرانوں کی علامت ہے جس کا خواب دیکھنے والا تجربہ کرے گا ۔
  • اگر یہ تالاب کیچڑ اور کیچڑ سے بھرا ہوا ہو اور خواب دیکھنے والا اس کے اندر ڈوب جائے تو یہ منظر خراب ہے اور قرضوں ، بیماری اور زندگی کے ہر طرح کے بحرانوں کی ضرب کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button