Khwab Mein Rooh Dekhna

khwab nama khwab main Hikayat rooh dekhna

Khwab Mein Rooh Dekhna

khwab nama khwab main Hikayat rooh dekhna

Khwab Mein Rooh Dekhna

hadees shareef me warid he k ek shakhs HAZRAT MUHAMMAD  ki khidmat me hazir hua arz ki k ya rasool ulllah mene khawb me dekha k meri rooh mere jism se nikal gai he mujhko god me liya he or asman ki taraf urr gai he hazur pak ne farmaya teri rooh teri jaga par pahunch gai he usi roz wo shakhs intikaal kar gaya.

خواب میں روح کو دیکھنا سکون، تھکاوٹ کا خاتمہ اور قریب قریب راحت کی علامت ہے، اور روح کی پرواز کا خواب آزادی اور ان پابندیوں میں نرمی کی طرف اشارہ کرتا ہے جن سے خواب کا مالک دوچار تھا۔ اور نتیجہ، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

 

Khwab Mein Rooh Dekhna                     خواب میں روح کو دیکھنے کی تعبیر

  • خواب کی تعبیر کے علما کا کہنا ہے کہ خواب میں روح کو دیکھنا اسم کے مشتق ہونے کی وجہ سے راحت اور سکون کی طرف اشارہ کرتا ہے اور یہ انسان کی روزی اور رزق کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ تھکاوٹ اور کوشش، بشرطیکہ خواب میں موت نہ ہو۔
  • خواب میں شیطانی روح نقصان اور برائی کی علامت ہے، خواب میں بد روحوں کا پیچھا کرنا برائی اور نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں بد روحوں سے بچنا نقصان سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بچے کی روح کو دیکھنا اس جگہ پر خوشی اور مسرت کے پھیلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے جہاں اس نے اسے دیکھا تھا اور جو شخص خواب میں کسی اجنبی بچے کی روح کو اس کے جسم سے نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ غالب پریشانیوں اور اضافی بوجھ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں مردہ کی روح لوگوں میں یا اس کے اہل و عیال کے درمیان اس کی یاد کے جاری رہنے کی طرف اشارہ کرتی ہے اور جو شخص خواب میں مردہ کی روح کو دیکھے تو اس سے آخرت کے لیے کام کرنے اور دنیا میں پرہیزگاری اور اس کو دیکھ کر خوف ہونے کی طرف اشارہ ہے۔ خواب میں جس مردہ شخص کو آپ جانتے ہیں اس کی روح ایمان کی کمزوری اور دین کی کمی کی طرف اشارہ کرتی ہے۔
  • خواب میں گھر میں روحوں کو دیکھنا اس میں ملاقاتوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور شاید یہ اولاد اور بچوں کی ایک بڑی تعداد کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر آپ کو گلی میں روح نظر آتی ہے، تو یہ آپ کی زندگی میں دوستوں اور لوگوں کی ایک بڑی تعداد کی نشاندہی کرتا ہے، اور جب آپ خواب میں قبرستان میں مُردوں کی روحوں کو دیکھنا، یہ پریشانی اور پریشانی سے گزرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں عزرائیل کو روح قبض کرتے ہوئے دیکھنا خواب دیکھنے والے کی طرف سے کیے گئے ایک عظیم گناہ کی نشاندہی کرتا ہے ۔
  • گستاو ملر کہتا ہے، “اگر آپ خواب میں اپنی روح کو اپنے جسم سے نکلتے ہوئے دیکھیں گے تو آپ قربانیاں اور رعایتیں دیں گے۔ خواب میں کسی اور کی روح کو اپنے جسم میں دیکھنا دوسروں سے فائدہ حاصل کرنے کا مطلب ہے۔ خواب میں کسی شخص کا جسم، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ کسی بڑے منصوبے کے ساتھ سخت مقابلے میں حصہ لے گا جس میں وہ داخل ہوگا۔”، خدا جانتا ہے۔

Khwab Mein Rooh Dekhna          روح کی پرواز کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • خواب میں روح کو پرواز کرتے ہوئے دیکھنا آزادی کے شگون اور اسیری کے ٹوٹنے پر دلالت کرتا ہے، شاید یہ نظارہ سفر اور زوجیت کو ظاہر کرتا ہے، اور جو شخص خواب میں کسی مردہ کی روح کو پرواز کرتے ہوئے دیکھے، اس سے اس کے گھر والوں کی خبریں سننے پر دلالت کرتا ہے، اور اگر آپ خواب میں کسی نامعلوم شخص کی روح کو پرواز کرتے ہوئے دیکھتے ہیں، یہ خوشی اور مسرت کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر آپ دیکھتے ہیں کہ آپ خواب میں اپنی روح کو پرواز کرنے سے روکنے کی کوشش کر رہے ہیں، تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کوئی چیز آپ کی آزادی اور آزادی کو روک رہی ہے۔ آپ کو دلکش
  • خواب میں سفید روح کو آسمان پر اڑتے دیکھنا بہت سی نیکی اور راستبازی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور بہت سی روحوں کا آسمان پر اڑنا خواب بہت سی امیدوں، آرزوؤں اور عزائم کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • خواب میں روح کا نکلنا اور آسمان پر چڑھتے دیکھنا رب العالمین سے بہت زیادہ دعا اور التجا کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں روح کو آسمان پر اڑتے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ مطلوبہ مقصد حاصل ہو گیا اور دعا قبول ہو گئی، اور اللہ تعالیٰ سب سے بہتر جانتا ہے.

Khwab Mein Rooh Dekhna              روح کے جسم سے نکلنے کے خواب کی تعبیر

  • خواب میں روح کو جسم سے نکلتے دیکھنا اداسی اور تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے ، شاید موت کی آہٹ محسوس کرنے کا خواب کسی دنیاوی معاملہ میں خسارے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں روح کے جسم سے نکلتے وقت درد محسوس کرنا بہت سی مشکلات سے گزرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور ہوسکتا ہے۔ بہت زیادہ نافرمانیاں اور گناہ، خواب میں اس کی روح کا آسانی سے نکلنا، یہ ایک اچھے نتیجے اور امید کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں روح کا جسم سے نکلتے ہوئے دیکھ کر خوف ہونا عبادت اور اطاعت میں کوتاہیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اگر آپ خواب میں اپنی روح کو پاؤں کے انگوٹھے سے نکلتے ہوئے اور مرتے ہوئے دیکھتے ہیں تو یہ اطاعت اور عبادت میں کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں روح کو پاؤں کی انگلیوں سے نکل کر مرتے ہوئے دیکھنا نماز اور فرائض میں کوتاہی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں اپنی روح کو منہ سے نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ انکار پر دلالت کرتا ہے اور دین کی زیادتی پر دلالت کرتا ہے، جہاں تک منہ سے روح نکلتے وقت دم گھٹنے کے خواب کا تعلق ہے تو یہ لوگوں کی عزت کی بات کرنے اور ان کی توہین کرنے پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں روح کو ہاتھ چھوڑتے دیکھنا بدی اور جھوٹے کام میں لگنا ہے۔

روح کے جسم سے نکلنے اور تشہد کے متعلق خواب کی تعبیر

  • روح کے جسم سے نکلنے اور تشہد کے بارے میں خواب ایک اچھے انجام اور اچھے انجام کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس کے حق کی راہ سے ہٹنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور روح کے جسم سے نکلنے کے وقت دو شہادتوں کو بھول جانے کا خواب ناشکری اور انکار کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ برکتیں
  • خواب میں روح کے جسم سے نکلتے وقت انگلی اٹھانا اور تشہد دیکھنا خوف خدا اور دین کی پابندی پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں روح کے جسم سے نکلتے وقت زبان کا بوجھل ہونا اور شہادت کا نہ کہنا، دین کی کمی اور ایمان کی کمزوری کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں روح کے جسم سے نکلتے وقت دو شہادتیں مشکل سے ادا کرنا، یہ خواب دیکھنے والے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کی دنیاوی زندگی کی پابندی اور اس کا گناہوں میں ملوث ہونا۔
  • کسی کو شہادت کی تعلیم دینے کا خواب جب اس کی روح اس کے جسم سے نکل جاتی ہے اور اس کی موت ہدایت اور راستبازی کے لیے کوشش کرنے کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

خواب میں تشہد دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کر کے پڑھیں ۔

Khwab Mein Rooh Dekhna

روح کے جسم سے نکلنے اور واپس آنے کے خواب کی تعبیر

  • خواب میں روح کا جسم سے نکلنا اور واپس آنا مسافر کی واپسی یا کسی عزیز غائب شخص کی واپسی پر دلالت کرتا ہے اور روح کے نکل جانے پر درد کا احساس اور خواب میں واپس آنے پر سکون اور درد کے خاتمے پر دلالت کرتا ہے۔ مصیبت سے نکلنا، اور جس نے دیکھا کہ اس کی روح اس کے جسم سے نکلی اور پھر واپس آئی اور خواب میں اپنے بستر پر نہیں مری، یہ سخت بیماری اور اس سے صحت یاب ہونے پر دلالت کرتا ہے۔
  • روح کا جسم سے نکلنا اور پھر خواب میں اس کا بیمار کے پاس واپس آنا اس کی تکلیف اور تکلیف کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور متعلقہ شخص کے لیے اس کی پریشانی اور پریشانی سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور مسافر کے لیے اپنے گھر واپس آ جائیں اور تھکاوٹ کے بعد آرام کریں۔
  • خواب میں کسی مردہ کی روح کو لوٹتے ہوئے دیکھنا اس کے بعد کی زندگی میں اس کی اچھی حالت اور مقام کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر کسی شخص کی روح کو اس کے جسم سے نکلتے ہوئے خواب میں لوٹتے ہوئے دیکھا جائے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس شخص کو اس کے دباؤ سے نجات مل گئی ہے۔ میں مبتلا تھا.

Khwab Mein Rooh Dekhna خواب میں روحوں اور بھوتوں کو دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں روحوں اور بھوتوں کا دیکھنا دیکھنے والے کے اردگرد برائیوں اور دشمنوں کی نشاندہی کرتا ہے اور جو شخص خواب میں اپنے گھر میں ارواح کو دیکھے تو یہ اس شخص کے ساتھ صحبت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو برائی اور نقصان پہنچاتا ہے، دشمنوں سے تحفظ، اور خواب میں بھوت دیکھ کر چیخنا دوسروں سے مدد اور مدد کی ضرورت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں بھوتوں کو اس کا پیچھا کرتے ہوئے دیکھتا ہے، یہ بہت زیادہ خوف اور الجھن کی نشاندہی کرتا ہے۔ خواب میں جنون اور بھوتوں کا تعاقب کرتے ہوئے دیکھنا ان جنون کی کثرت کی علامت ہے جو خواب دیکھنے والے کو اس کے ذہن میں باندھ دیتا ہے۔
  • خواب میں ارواح اور بھوتوں سے بھاگنا نیک اعمال کے جنون سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور بھوتوں سے چھپنے کا خواب دشمنی اور سازش سے فرار کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بھوتوں کی روحوں کے ساتھ بیٹھنا فاسدوں کے ساتھ صحبت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ بھوتوں سے باتیں کر رہا ہے تو یہ فتنہ اور برائی میں جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

خواب میں ایسے شخص کو دیکھنا جس کی روح نکل گئی ہو۔

  • خواب میں روح کا نکلنا خوف، گھبراہٹ اور احساسِ تحفظ کی کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، کسی شخص کو اپنی روح سے نکلتے دیکھنا دین و ایمان کی کمزوری پر دلالت کرتا ہے۔
  • کسی ایسے شخص کو دیکھنا جو آپ جانتے ہیں اس کی روح نکل جاتی ہے اور خواب میں مر جاتا ہے اس کے برے حالات اور معاملات کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اگر وہ کسی ایسے شخص کو دیکھتی ہے جس سے وہ پیار کرتی ہے تو اس کی روح خواب میں نکلتی ہے، یہ اس کی مدد کی ضرورت اور اس کے ساتھ کھڑا ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور اداسی.
  • خواب میں میت کی روح کو دیکھنا اس کے لیے دعا اور صدقہ کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں اپنے فوت شدہ باپ کی روح کو نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ مدد اور حفاظت کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

Khwab Mein Rooh Dekhna     اکیلی عورت کے لیے خواب میں روح کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں روح کو دیکھنا سکون اور راحت کی طرف اشارہ ہے اور روح کو خواب میں کسی اکیلی کے پاس لے جانا اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ اس سے اس کے حقوق اور آزادی چھین لی گئی ہے اور روح کے عروج کو محسوس کرنے کا خواب ہے۔ اکیلے شخص کے لیے نیند اور موت کے دوران تکلیف اور وہم سے گزرنا، اور اکیلے کے لیے خواب میں روح قبض ہونے پر درد کا احساس بہت سے گناہوں اور خطاؤں کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ اس شخص کے لیے جس نے اس کی روح قبض کرتے ہوئے دیکھا۔ خواب میں آسانی سے، یہ اس کی نیک نیتی اور اس کے نتیجے کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اکیلی لڑکی کے پاس روح کے پرواز کرنے کا خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ وہ پابندیوں اور قید سے آزاد ہے اور اگر اکیلی لڑکی خواب میں روحوں کو آسمان پر اڑتے ہوئے دیکھے تو یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اسے خوشی اور مسرت حاصل ہوگی۔
  • اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں ارواح اور بھوت دیکھنا فاسد دوستوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں روحوں اور بھوتوں کا خوف دیکھنا دشمنی اور نقصان سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔

روح کے جسم کو اکیلی عورت کے لیے چھوڑنے کے خواب کی تعبیر

  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں روح کو جسم سے نکلتے ہوئے دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اس چیز سے دوری اختیار کر سکتی ہے جس سے وہ محبت کرتی ہے اور وہ غم اور تکلیف میں مبتلا ہو سکتی ہے لیکن اگر کوئی اکیلی لڑکی خواب میں اپنی روح کو نکلتے اور لوٹتے ہوئے دیکھے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ کیا حاصل کرے گی۔ وہ چاہتا ہے.
  • اکیلی لڑکی کا خواب میں موت اور روح کا نکلنا اس کے مذہب میں فساد کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اکیلی عورت کا خواب میں روح کا نکلنا اور گواہی دینا اس کے ایمان اور تقویٰ پر ثابت قدمی کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • اگر اکیلی لڑکی خواب میں مردہ کی روح نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے لیے دعا کرنے میں اس کی کوتاہیوں کی نشاندہی کرتا ہے اور کسی عاشق کی روح کو خواب میں کسی اکیلے کے لیے نکلتے ہوئے دیکھنا اس کی آزمائشوں اور ضرورتوں سے گزرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ مدد کے لیے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روح کو دیکھنے کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روح کا دیکھنا زندگی کی بہتری اور اولاد کی حالت میں بہتری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روح کا اٹھنا اس کے خاندان کے کسی فرد کو نقصان پہنچانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ شادی شدہ عورت کے لیے نیند کے دوران روح کے عروج کو محسوس کرنے کا خواب تھکاوٹ اور بدمزگی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جب شادی شدہ عورت خواب میں اپنے اردگرد بد روحیں دیکھتی ہے تو یہ بدعنوان لوگوں کے ساتھ رہنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • ایک شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روح لینے میں دشواری کا احساس اس کے دنیاوی معاملات سے وابستہ رہنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روحوں کو پرواز کرتے ہوئے دیکھنا خوشگوار اور مطمئن زندگی کی نشاندہی کرتا ہے اور اگر شادی شدہ عورت خواب میں مردہ کے آسمان میں روحیں دیکھے تو یہ خوف اور گھبراہٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کو خواب میں ارواح اور بھوت دیکھنا اس کے اردگرد موجود دشمنوں اور برے لوگوں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کا خواب میں جنات اور بھوتوں کو دیکھ کر بھاگنا دشمنیوں اور سازشوں سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

روح کے بارے میں خواب کی تعبیر ایک شادی شدہ عورت کے لیے جسم کو چھوڑنا

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں روح کا جسم سے نکلنا انتہائی غم کی طرف اشارہ ہے اور موت کا خواب اور شادی شدہ عورت کے جسم سے روح کا نکلنا اللہ تعالیٰ سے اس کی دوری کی نشاندہی کرتا ہے، یہ عبادت میں ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں شادی شدہ عورت کی انگلی سے نکلتے ہوئے روح کو دیکھنا اس کے دین میں کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں اس کی روح کو منہ سے نکلتے ہوئے دیکھے تو یہ اس کے دوسروں کے ساتھ برا سلوک کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے جسم کو چھوڑنے اور آسمان پر چڑھنے کا خواب اس کے عزائم کی عظمت کی نشاندہی کرتا ہے، لیکن اگر شادی شدہ عورت دیکھے کہ اس کی روح اس کے جسم سے نکل گئی اور پھر خواب میں اس کے پاس لوٹ آئی تو یہ غائب شخص کی واپسی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ یا ایک مسافر کے بیٹے کی واپسی ؟
  • شادی شدہ عورت کے لیے روح کے نکلنے اور تشہد کے بارے میں خواب اس کی اچھی دینی وابستگی اور تقویٰ کی نشاندہی کرتا ہے۔

مطلقہ عورت کے لیے خواب میں روح دیکھنے کی تعبیر

  • مطلقہ عورت کے خواب میں روح کا دیکھنا پریشانیوں اور پریشانیوں کے دور ہونے کی دلیل ہے اور مطلقہ عورت کے لیے خواب میں سفید روح دیکھنا روح کی پاکیزگی اور روح کی پاکیزگی پر دلالت کرتا ہے اور جب مطلقہ عورت کو خواب میں بد روح نظر آتی ہے۔ یہ ان لوگوں کی موجودگی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس میں برائی چاہتے ہیں، اور عزرائیل کا مطلقہ عورت کی روح قبض کرنے کا خواب اس کی گمراہی اور اس کے دین کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • مطلقہ عورت کے لیے خواب میں ارواح کا اڑتا ہوا دیکھنا قید یا غلامی سے چھٹکارا پانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر مطلقہ عورت خواب میں دیکھے کہ اسے بھوتوں کے اڑنے کا خوف ہے تو یہ اس کی سازشوں اور نقصان سے محفوظ رہنے کی دلیل ہے۔
  • مطلقہ عورت کے لیے روح کے جسم سے نکلنے اور آسمان پر چڑھنے کا خواب اس کی بڑی امیدوں اور آرزوؤں کی نشاندہی کرتا ہے اور روح کا جسم سے نکلنا اور مطلقہ عورت کے خواب میں واپس آنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ قریب قریب راحت حاصل کر لے گی۔
  • اگر مطلقہ عورت خواب میں دیکھے کہ اس کی روح اس کے جسم سے مشکل سے نکلی ہے تو یہ اس کے برائیوں اور گناہوں میں مبتلا ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور روح کا اس کے چھوڑنے کا خواب اور مطلقہ عورت کے لیے تشہد اس کے انجام کی بھلائی پر دلالت کرتا ہے۔ اور خدا بہتر جانتا ہے۔

حاملہ عورت کے لیے خواب میں روح کو نکلتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر

  • حاملہ عورت کو خواب میں روح کو نکلتے دیکھنا حمل کے دوران ولادت میں دشواری اور بیماری میں مبتلا ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور حاملہ عورت کے لیے روح کے آسمان پر چڑھنے کا خواب اندام نہانی کے لیے مسلسل دعا کرنے اور روح کے نکل جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ جسم سے اور حاملہ عورت کی طرف اس کا واپس آنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اچھی اور سلامتی کو جنم دے گی ۔
  • اگر حاملہ عورت دیکھے کہ عزرائیل نے خواب میں کسی ایسے شخص کی روح قبض کر لی ہے جس کو وہ جانتی ہے تو اس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ سخت مشکلات سے گزر رہا ہے اور روح کے نکلنے کا خواب اور حاملہ عورت کی گواہی اس کے ایمان کی مضبوطی اور اس کی بھلائی کی نشاندہی کرتی ہے۔ مذہب.
  • حاملہ عورت کا خواب میں سفید روح دیکھنا اس کی نیک نیت اور اس کے دل کی پاکیزگی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جب حاملہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ بد روحوں سے ڈرتی ہے تو یہ جنین کے نقصان اور نقصان سے محفوظ رہنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
  • حاملہ عورت کے لئے خواب میں روح کو پرواز کرتے ہوئے دیکھنا، بچے کی پیدائش اور مصیبت سے چھٹکارا کے قریب آنے کی طرف اشارہ کرتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button