khwab mein paani (water) dekhna

khwab nama khwab mein paani (water) dekhna

khwab mein paani (water) dekhna

khwab nama khwab main pani dekhna  pani1-3 pani2-3pani3-3

khwab mein paani (water) dekhna

پانی اچھا ہے اور سب کچھ اگر وہ اپنی فطرت میں ہے، اور یہ سب سے بڑی برائی ہے اگر یہ پھوٹ پڑے اور اس سے ہٹ جائے جس سے ہم واقف ہیں۔ اس کی زندگی کی تفصیلات، لیکن یہ پانی طوفانوں، سمندری طوفانوں اور دیگر آبی آفات میں تباہی کا باعث ہو سکتا ہے جن کا انسان نے تجربہ کیا ہے، یہ سب خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر پر کیا اثر پڑتا ہے؟

اس مضمون میں؛ ہم اور آپ خواب میں پانی دیکھنے کی عام تعبیر جانتے ہیں، اور ہم خواب میں پانی پینے اور پانی سے نہانے کی تعبیر کے ساتھ روکتے ہیں، اس کے علاوہ گھر میں ڈوبنا اور پانی دیکھنا، اور دیکھنے کی تعبیر کا بھی جائزہ لیتے ہیں۔ خواب میں زمزم کا پانی اور خواب میں پانی دیکھنے کی دوسری صورتیں

khwab mein paani (water) dekhna خواب میں پانی دیکھنے کی عام تعبیر

’’اور ہم نے ہر جاندار چیز کو پانی سے بنایا، کیا پھر بھی وہ ایمان نہیں لائیں گے؟‘‘ قرآن مجید کی سورۃ الانبیاء سے
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں پانی دیکھنے کے عموم میں پانی سے مراد علم ہے، اسلام، زندگی اور زرخیزی، کیونکہ اس میں ہر چیز کے لیے زندگی ہے، اور یہ اولاد کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، شاید نطفہ اور ہمارے ثبوت رقم کا انحصار خواب کی تفصیلات اور دیکھنے والے کی حالت پر ہے، اور ٹھہرا ہوا پانی بہتے ہوئے پانی سے کمزور ہے۔ ہر حالت میں.

شیخ عبدالغنی النبلسی خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر میں فرماتے ہیں کہ پانی اچھی زندگی، خوشی اور کل مال ہے، اور خواب میں پانی شادی پر دلالت کرتا ہے، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے سورۃ الفرقان میں فرمایا: “اور وہی ہے جس نے پانی سے انسان کو پیدا کیا تو اس کو نسب بنایا۔

امام ابن شاہین الظاہری بھی فرماتے ہیں کہ خواب میں پانی دیکھنے کی تعبیر بصارت کی شہادت سے ہوتی ہے، خواب میں پانی برکت، زندگی اور عافیت کی علامت ہو سکتا ہے، اور برائی، برائی کی علامت بھی ہو سکتا ہے۔ اور اداسی، اور لذیذ پانی ہمیشہ دردناک یا ناگوار پانی سے بہتر ہوتا ہے، جیسا کہ ہم خواب کی تشریح کی تفصیلات میں دیکھیں گے۔ اگلے پیراگراف میں پانی۔

خوابوں کی تعبیر کرنے والا ویب سائٹ “حلوہ” پر خواب میں پانی دیکھنے کے بارے میں کہتا
ہے: پانی انسان کے لیے ایک مشروب اور اس کے لیے زندگی ہے، اس کے ذریعے اس کی پیاس بجھاتا ہے اور اس کی ضروریات پوری کرتا ہے، اور یہ اس کے لیے بالکل ناگزیر نہیں ہے۔ زندگی کے پہلو، خواہ انسانی جسم کی ساخت زمین جیسی ہو، اس لیے اس کے جسم کا دو تہائی حصہ پانی سے بنا ہے، یہی اس کی زندگی کی بنیاد ہے، اور ہم اگلے پیراگراف میں دیکھیں گے کہ پانی کو دیکھنے کے لیے بہت سے اشارے ملتے ہیں۔ ایک خواب میں

khwab mein paani (water) dekhna                      خواب میں پانی پینا

خواب میں ٹھنڈا پانی پینے کی تعبیر کیا ہے؟
حلوہ ویب سائٹ کی ٹیم نے پہلے آپ کے لیے خواب میں پانی پینے کی تعبیر پر ایک مضمون تیار کیا تھا، آپ اسے لنک پر کلک کرکے دیکھ سکتے ہیں۔ اس جگہ ہم آپ کو خواب میں پانی پینے کی صورتیں دکھاتے ہیں۔
ابن سیرین کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں تازہ صاف پانی پیا اور اس کے انجام کا احساس نہ ہوا تو اگر وہ بیمار ہو تو اس کی بیماری سے شفاء ہو جائے گی اور اگر وہ نافرمان ہے تو توبہ کرے گا اور اس کو ثواب ملے گا۔ روزی روٹی اگر وہ سوداگر ہے۔
اور اگر خواب میں پانی لذیذ ہو تو اس سے ہدایت، علم اور ذائقہ معلوم ہوتا ہے، اور صبح سویرے خواب میں ٹھنڈا پانی پینا خواب دیکھنے والے کو حلال مال سے متاثر کرتا ہے۔یہ مال حاصل کرنے کے لیے دھوکہ دہی اور مکاری پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں لوگوں کو پانی پلا رہا ہے تو یہ نیک عمل ہے، بشرطیکہ وہ خواب میں پانی کی قیمت نہ لے۔
شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ خواب میں پانی پینے کے بارے میں فرماتے ہیں کہ جو شخص خواب میں اپنے آپ کو پیاس کی وجہ سے پانی پیتے ہوئے دیکھے اور اسے پانی سے بجھائے تو یہ اس کی غربت کے بعد اس کی دولت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں پانی کی کثرت دیکھنا لمبی عمر اور سلامتی پر دلالت کرتا ہے۔ دشمن سے.

اور خواب میں پانی پینے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس کی جگہ پر کہتی ہے
کہ جو شخص خواب میں ٹھنڈا پانی پیتا ہے تو اللہ تعالیٰ مایوسی کے بعد اس کے دل کو تسلی دے گا اور جو دیکھے کہ اس نے گرم پانی پیا ہے تو وہ گناہ کرتا ہے۔

khwab mein paani (water) dekhna                     خواب میں پانی بیچنا

اور خواب کی تعبیر خواب میں پانی بیچتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے: جو شخص دیکھے کہ وہ پانی بیچ رہا ہے تو وہ لوگوں پر ظلم کرتا ہے اور ان کا مال ناحق کھاتا ہے، الا یہ کہ ان کے گھروں یا کسی ضرورت مند کو پانی پہنچا دے۔ اور اسے خریدنا چاہتا ہے، پھر اس میں ان کی مدد کرتا ہے اور لوگوں کے لیے ان کی ضرورتوں کو آسان کرتا ہے، کیونکہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: لوگ پانی، چراگاہ اور آگ میں شریک ہیں۔

گلاس میں پانی دیکھنا
اور شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں گلاس کے پیالا میں پانی پیا اور اس میں سے نہ پیا تو اس کی بیوی نافرمان ہے، جبکہ ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں گلاس کا پیالا پیدا ہوا، اگر پیالا ٹوٹ گیا اور پانی رہ گیا، ماں مر گئی اور لڑکا باقی رہا، اور اگر پانی چلا گیا اور پیالا رہ گیا تو وہ مر گئی، ماں اور لڑکا زندہ رہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
جس کو خواب میں شیشے کے پیالے سے پانی دیا گیا اور اس نے اس میں سے پیا۔ اگر وہ پاک تھا تو اس نے اپنے بیٹے یا بیوی سے نیکی حاصل کی اور خواب میں حلال برتنوں کا پانی پیا تو یہ شرعی طور پر جائز نکاح کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ حرام برتنوں کا پانی پینا، یہ نکاح کی خرابی پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں صاف پانی اور ہنگامہ خیز پانی
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں صاف پانی کم قیمت اور عدل کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور اگر خواب میں تازہ پانی کھارا ہو جائے تو یہ ہدایت اور دین کی خرابی کے بعد مشکل معاملات اور گمراہی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ لیکن اگر خواب میں پانی گندا ہو تو یہ بیماری اور کام، کمائی اور قرض کے معاملات کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں گدلا پانی سختی اور تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں کڑوا پانی تلخ زندگی ہے اور اگر خواب میں تازہ پانی کھارا ہو جائے تو یہ سختی، ارتداد اور نافرمانی کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ شیخ نابلسی فرماتے ہیں۔

khwab mein paani (water) dekhna                          سمندر کا پانی پیو

“خواب میں نمکین پانی غم اور پریشانی ہے”
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں کھارا پانی عام طور پر غم ہے، اور جو شخص سمندر کا پانی پیتا ہے اور وہ ابر آلود اور ابر آلود ہوتا ہے تو وہ سلطان کی طرف سے پریشانی اور پریشانی میں مبتلا ہو جاتا ہے، اور جو شخص یہ دیکھے گا کہ اس نے خواب میں سمندر کا سارا پانی پی لیا تو وہ بادشاہوں کے سلطان کی طرح کسی سلطان سے متاثر ہو گا یا متاثر ہو گا پیسہ ان کے پیسوں کی طرح ہے اور یہ طویل عرصے تک زندہ رہے گا۔
جبکہ شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ جس نے خواب میں سمندر کا میٹھا پانی پیا وہ سلطان کی طرف سے رقم پر دلالت کرتا ہے اور جس نے سمندر کا پانی پیا اس نے اتنا ہی آداب سیکھا جتنا اس نے پیا اور اگر دیکھنے والے نے سمندر کے پانی سے پیا اور اس کا کوئی شریک ہو تو اس نے اسے چھوڑ دے گا، اور اس نے خواب میں دریا کا پانی پیا، ایک آدمی سے رقم وصول کرنا جس کی شہرت اس دریا کی ساکھ جیسی ہے جس سے اس نے دریاؤں کے درمیان پیا، اگر معلوم ہو۔
ابن سیرین سمندر کے پانی کو پینے کے لیے پینے کے لیے طاقت اور پیسے والے شخص کی طرف سے مالیات کے طور پر بیان کرتے ہیں، اور اگر دیکھنے والا سمندر سے پانی کھینچتا ہے تو وہ ایسا عمل تلاش کرتا ہے جو اس نے کھینچا تھا، لیکن اگر وہ سمندر کے پانی کو پانی میں ڈالتا ہے۔ کنٹینر، وہ بہت پیسہ کماتا ہے.

اور سمندر کے پانی کو پینے کی تعبیر میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس کی جگہ پر کہتا ہے
کہ جو شخص دیکھے کہ اس نے سمندر کا پانی پیا ہے تو اس نے علم حاصل کیا اور اس سے کوئی فائدہ نہیں اٹھایا اور اگر دیکھے کہ اس نے سمندر کا پانی پیا ہے۔ استخارہ کے بعد سمندر پھر اس میں کوئی بھلائی نہیں کیونکہ سمندر سے پینے والے کی پیاس اس طرح بڑھتی ہے جیسے آگ کی وسعت سے پناہ مانگنے والے کو اور خدا جانتا ہے جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سمندر کا پانی اپنے گھر میں رکھتا ہے تو یہ اس علم پر دلالت کرتا ہے جو اس سے فائدہ اٹھاتا ہے۔ .

خواب میں دریا
سے پانی پینا ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں دریا کا پانی پینا دیکھنے والے پر دریا کی وسعت اور عظمت کے اعتبار سے خطرناک رقم کو متاثر کرتا ہے۔

khwab mein paani (water) dekhna                   خواب میں زمزم کا پانی

خواب میں آب زمزم پینے کی تعبیر کیا ہے؟
خواب کی تعبیر حلوہ کی ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں زمزم کا پانی پیا ہے تو اس کو ان شاء اللہ بیماریوں اور بیماریوں سے شفاء ملے گی اور حاملہ عورت کے لیے زمزم کا پانی پینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے نوزائیدہ بچے کی پیدائش میں آسانی ہوگی۔ نرم، خدا کی مرضی.
اور اگر شوہر دیکھے کہ وہ خواب میں اپنی بیوی کو آب زم زم پلا رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ اس کے ساتھ رواداری اور نرمی سے پیش آتا ہے۔
اور سوداگر کے لیے خواب میں زمزم کا پانی اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ آنے والے موسموں میں ان شاء اللہ اس کا تمام سامان فروخت ہونے کا راستہ مل جائے گا۔
لیکن اگر استاد خواب میں دیکھے کہ وہ اپنے طلباء کو آب زمزم پلا رہا ہے۔اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ اپنے طالب علموں تک معلومات پہنچانے اور ان کی سمجھ میں آسانی پیدا کرنے کا بہترین طریقہ جانتا ہے، اگر طالب علم دیکھے کہ وہ زمزم کا پانی پی رہا ہے، تو وہ اس علم سے فائدہ اٹھائے گا جو اسے ملے گا، انشاء اللہ، اور اگر ڈاکٹر دیکھے گا۔ کہ وہ خواب میں اپنے مریض کو آب زمزم پلا رہا ہے تو اللہ تعالیٰ اس کے ہاتھ پر اس کے مریض کو شفا دے رہا ہے۔

khwab mein paani (water) dekhna              خواب میں پانی جمع کرنا

میں نے خواب میں خود کو کنویں سے پانی نکالتے دیکھا، اس کی تعبیر کیا ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں ایک پیالے میں پانی جمع کرتا ہے وہ غریب کے لیے امیر اور فقیر سے شادی کرتا ہے، اور اگر وہ شادی شدہ ہے تو یہ خواب اس کی بیوی کے حمل کی دلیل ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں کنویں سے کالا پانی نکالے تو اس عورت سے شادی کرے گا اور اس میں کوئی خیر نہیں اور خواب میں کالا پانی اندھا پن اور کردار کی بربادی پر دلالت کرتا ہے۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص اپنا پانی جمع کر کے بوری میں ڈالتا ہے، وہ اپنی رقم کسی عورت پر خرچ کرتا ہے۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں کسی کپڑے یا کپڑے یا ایسی چیز میں پانی لایا ہے جس میں پانی نہیں لایا جاتا تو یہ اس کے باطل ہونے کی دلیل ہے اور پانی کو برتن یا برتن میں خالی کرنا اور اسی طرح نکاح اور نکاح پر دلالت کرتا ہے۔ سب سے بہتر جانتا ہے.
خوابوں کی تعبیر دینے والے ویب سائٹ حلوہ پر کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ کنویں سے پانی نکال رہا ہے تو وہ اپنی استطاعت اور طاقت کے مطابق اس کی ضرورت پوری کرے گا یا ان شاء اللہ اسے وہ چیز مل جائے گی جو وہ چاہتا ہے۔

خواب میں پانی دینا،
اور ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص دیکھے کہ وہ باغ کو پانی سے سیراب کر رہا ہے تو اسے عورت سے مال ملے گا، اور اگر کھیتی اس عورت سے پیسے اور بچے پیدا کرے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

khwab mein paani (water) dekhna                خواب میں نہانا اور نہانا

خواب میں پانی سے غسل کرنے کی کیا تعبیر ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں ٹھنڈے پانی سے غسل کرنا سچی توبہ اور بیماریوں سے شفاء ہے، اور جو کوئی حاجت مند ہو گا، اللہ تعالیٰ اس کی حاجت پوری کرے گا، اور جو شخص دیکھے کہ وہ ٹھنڈے پانی سے غسل کر رہا ہے اور وہ قیدی تھا۔ اس کی قید سے رہا ہو جاتا ہے، اور اگر وہ ڈرتا ہے، تو اسے تسلی ملتی ہے اور اس کا خوف ختم ہو جاتا ہے۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں سیاہ پانی میں غسل کرتا ہے اور اس سے نکلتا ہے تو یہ اس کی پریشانیوں اور پریشانیوں سے نکلنا ہے، اگر وہ بیمار تھا تو اللہ تعالیٰ نے اسے شفا دی، اور اگر وہ قیدی تھا۔ باہر نکلا اور پاک پانی سے ایسے وقت میں غسل کرنا جب اس میں کوئی حرج نہ ہو قرض کی ادائیگی پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں ٹھنڈا اور گرم پانی،
اور ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں بہت گرم پانی کا استعمال، اگر رات کو خواب دیکھنے والے کو جنات کا خوف ہو (خواب میں جنات کی تعبیر پڑھیں)، اور جو شخص گرم استعمال کرتا ہے۔ دن ہو یا رات خواب میں پانی دیکھنا سلطان کی طرف سے تکلیف میں مبتلا ہو سکتا ہے۔
شیخ النبلسی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس پر گرم پانی گرا ہے جہاں سے اسے خبر نہ ہو تو وہ سخت بیماری میں مبتلا ہو جائے گا یا شدید تکلیف میں مبتلا ہو گا۔

سمندر میں نہانا اور وضو کرنا
سمندر کے پانی سے غسل کرنا گناہوں کا کفارہ ہے جیسا کہ ابن سیرین نے بیان کیا ہے اور خوابوں کی تعبیر نے اپنی میٹھی جگہ میں اضافہ کیا ہے کہ جس نے سمندر کے پانی کو دیکھا اس نے دنیا کی آزمائشیں دیکھی لیکن جو اپنے آپ کو دیکھتا ہے۔ سمندر کے پانی سے وضو کرنا ان کے اس قول پر توبہ اور ندامت ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم (طہارت حلال کا پانی ہے) ان کی وفات ہو گئی۔
النبلسی کہتے ہیں کہ جو شخص اپنے آپ کو سمندر کے پانی سے وضو کرتے ہوئے دیکھے، اگر وہ پریشان ہو تو اللہ تعالیٰ اس کی پریشانیوں کو دور کر دے گا اور اس کا قرض ادا کر دے گا، اور اگر اسے قید کیا گیا تو وہ خیر سے نکل جائے گا۔

خواب کی تعبیر خواب میں نہانے اور نہانے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے
، جو شخص دیکھے کہ وہ پانی سے غسل کر رہا ہے تو وہ اپنے گناہوں سے توبہ کرتا ہے، جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ ٹھنڈے پانی سے غسل کر رہا ہے، تو یہ شفاء ہے۔ بیماریوں سے، کیونکہ اللہ تعالیٰ نے ایوب علیہ السلام سے سورہ س میں فرمایا کہ وہ اپنے کپڑے پانی سے دھوتا ہے، پھر لوگوں سے معافی مانگتا ہے، جیسا کہ خواب میں پاک پانی سے وضو کرنا، خواب دیکھنے والا اطاعت کے ذریعے خدا کا قرب حاصل کرتا ہے۔

ڈوبنے اور پانی میں گرنے کا خواب

پانی میں گرنے کی کیا تعبیر ہے؟
ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں گہرے پانی میں اترتا ہے اور اس کی تہہ تک نہیں پہنچتا تو اس پر قرض ہو گا یا کسی بوڑھے کے معاملہ میں پڑ جائے گا، اس نے اسے تعجب کیا۔
جہاں تک وہ شخص جس نے دیکھا کہ وہ ایک دریا سے گزرا ہے اور دریا کی تہہ سے کیچڑ اور کیچڑ سے ٹکرا گیا ہے تو یہ اس مصیبت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے آدمی کی طرف سے پہنچے گی۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پانی میں گرا اور پھر اس سے باہر نکلا تو اس سے مراد یہ ہو سکتا ہے کہ وہ غم میں پڑ گیا اور اس سے نکل گیا اور ڈوبنے کا خواب کسی بڑی آفت اور بدعت کے ظاہر ہونے پر دلالت کرتا ہے۔

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں
پانی پر چلنا جو شخص دیکھے کہ وہ خواب میں پانی پر چل رہا ہے تو یہ اس کا دھوکہ ہے اور خواب میں پانی پر چلنا خطرے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
شاید خواب میں پانی پر چلنا دیکھنے والے کی نیک نیتی اور اس کے دل کی صحت پر دلالت کرتا ہے اگر وہ سمندر یا ندی کے اوپر ہو اور اس کا یقین کسی ایسے معاملے سے ہو جس میں شک ہو۔

گھر میں پانی دیکھ کر

میں نے خواب میں دیوار سے پانی پھوٹتے دیکھا، اس کا کیا مطلب ہے؟ ابن سیرین گھر میں پانی دیکھنے
کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ خواب میں دیوار سے پانی پھوٹنا غم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو متاثر کرتا ہے جیسے کہ بھائی یا بھابھی اور شاید کوئی دوست، اور اگر پانی خواب میں دیوار سے صاف نکلا، تو یہ صحت کی آفت ہے۔ اور اگر پانی پھٹنے کے بعد گھر سے باہر آجائے تو یہ گھر سے تمام پریشانیوں کا نکلنا ہے اور اگر پانی گھر میں موجود رہے تو یہ مستقل تشویش ہے، برے لوگوں کو خواب میں برائی ہوتی ہے۔

اور گھر میں پانی بہتا دیکھنے کے بارے میں ابن سیرین مزید کہتے ہیں کہ خواب میں گھر میں پانی کا داخل ہونا اور اس کا بہنا خیر کی طرف اشارہ نہیں کرتا، مصیبت یا آزمائش، جب کہ شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ کسی جگہ پانی کا پھٹنا دلیل ہے۔ غم کی.

خواب میں ایک طوفان،
اور ابن سیرین کہتے ہیں: جو شخص دیکھے کہ پانی نے گھروں اور مکانوں کو کسی ندی یا زمین سے گرا دیا ہے، تو یہ خدا کی طرف سے ایک مصیبت ہے، اور یہ لوگوں میں پھیلنے والی وبا ہو سکتی ہے، یا سلطان کی طرف سے عذاب، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، اور جو شخص اس کی سطح پر پانی کو بہتا ہوا دیکھے گا اس پر سلطان کی طرف سے کوئی آفت آئے گی۔
شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں غالب پانی اپنی طاقت کے مطابق فکر، عذاب اور مصیبت ہے۔

اور گھر میں پانی دیکھنے کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتا ہے
کہ جو شخص خواب میں اپنے گھر میں پانی کے چشمے کو دیکھے تو وہ علم کا گھر ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ اس کی بستی میں پانی پھوٹ پڑا ہے شہر میں علم و دانش کے لوگ رہتے ہیں۔
جہاں تک گھر میں کیچڑ دیکھنے کا تعلق ہے تو اس میں کوئی بھلائی نہیں اور اس گھر کے لوگ بے حیائی کرنے والوں میں سے ہو سکتے ہیں یہ صاف اور ہلکا تھا۔

خواب میں دریا

خواب میں دریائی پانی کی تعبیر کیا ہے؟
حلوہ ویب سائٹ نے پہلے خواب میں سمندر کے بارے میں آپ کے لیے ایک مضمون تیار کیا تھا، آپ اسے لنک پر کلک کر کے دیکھ سکتے ہیں، جیسا کہ خواب میں دریا کو دیکھنے کے بارے میں ابن سیرین کہتے ہیں کہ جو شخص اسے دیکھے وہ اس وادی کے سامنے ہے جو اسے الگ کرتی ہے۔ اس کے راستے سے اگر وہ مسافر تھا تو کسی چور نے اس کا راستہ روک لیا یا کسی وجہ سے اس کا سفر مشکل ہو گیا اور اگر وہ سفر میں نہ تھا تو کسی آفت سے پریشان اور پریشان ہو گیا۔
اور اگر خواب میں دریا گزر جائے تو اسے اختیار حاصل ہو سکتا ہے، اور اگر دیکھے کہ وہ اس کے بہاؤ سے لڑ رہا ہے تو اسے بیماری لاحق ہو سکتی ہے، اور سب سے زیادہ سخت رویا سردیوں میں دریا کو اور اس کے پانی کو کیچڑ کے بند کی طرح دیکھنا ہے۔ .

خواب میں پانی کا ڈوبنا
ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں پانی کی گہرائی ذلت اور نعمت کے ختم ہونے کی دلیل ہے، جیسا کہ سورۃ الملک میں اللہ تعالیٰ نے فرمایا: “کیا تم نے دیکھا کہ اگر تمہارا پانی گہرا ہو جائے تو کون ہے؟ آپ کے لیے پانی لائیں گے؟”
اور خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں مزید اضافہ کرتی ہے کہ جو دیکھے کہ پانی زمین میں گرا ہے تو وہ برائی کی مذمت نہیں کرتا اور نیکی کا حکم نہیں دیتا۔

خواب میں پانی دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ پانی چبا رہا ہے تو یہ اس کی زندگی کی مشکلات کا علاج ہے – شیخ نابلسی
  • خواب میں جھاگ والا پانی وہ پیسہ ہے جس میں کوئی خیر نہیں – شیخ نابلسی
  • جو شخص خواب میں اپنا چہرہ پانی کی سطح پر دیکھے تو یہ اس کے گھر والوں کے لیے بڑی نیکی اور مہربانی ہے – ابن سیرین۔
  • جو شخص دیکھے کہ اس کے پاس صاف پانی کا برتن ہے تو یہ وراثت کا مال ہے – شیخ النبلسی
  • جو شخص دیکھے کہ وہ چوس کر پانی پیتا ہے، یہ اس کی پریشان حال زندگی کی طرف اشارہ کرتا ہے- شیخ النبلسی۔
  • خواب میں گیلے کپڑے سفر، قید، یا مقصد کے حصول میں ناکامی ہیں۔ شیخ نابلسی۔
  • جو کوئی دریا کے پانی کو دیکھتا ہے، تو وہ جھگڑے، جھگڑوں یا آزمائشوں کا شکار ہو جاتا ہے، کیونکہ دریا نے اپنا نام اپنی آواز سے حاصل کیا ہے – اس کی مٹھاس کی وضاحت۔
  • جو شخص خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ پانی کے نیچے ڈوب رہا ہے تو وہ خداتعالیٰ کے راستے سے دور ہے اور اس کی مٹھاس کو بیان کرتے ہوئے دنیا میں غوطہ لگاتا ہے۔
  • جو شخص دیکھتا ہے کہ وہ ٹھہرے ہوئے پانی میں تیر رہا ہے، تو اس کے کام میں ایک ایسا معمول ہے جو تجدید کو پسند نہیں کرتا – اس کی مٹھاس کی وضاحت کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں دیکھے کہ اسے بارش کے پانی نے مارا ہے تو یہ خدا کی رحمت ہے – اس کی مٹھاس کی تعبیر۔
  • اور جو شخص دیکھے کہ وہ پانی میں اسراف کرتا ہے تو یہ سنت کی خلاف ورزی کرتا ہے، کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس سے صاف منع فرمایا ہے – یہ بتاتے ہوئے کہ یہ کتنا پیارا ہے۔

ملر کی تعبیر کے ساتھ خواب میں پانی

“خواب میں صاف پانی خوشی اور مسرت کا رہنما ہے” گستاو
ملر Gustavus Hindman Miller کہتے ہیں کہ جو شخص اپنے خواب میں صاف پانی دیکھتا ہے، یہ اس کی خوشی اور مسرت کی نشاندہی کرتا ہے، جبکہ خواب میں کیچڑ والا پانی خطرے اور اداسی کی نشاندہی کرتا ہے۔
اور جو شخص اپنے گھر میں خواب میں پانی کو اٹھتا دیکھے تو یہ اس کی برائی کے خلاف مزاحمت ہے اور اگر وہ اپنے گھر میں پانی کو روکنے کی طاقت نہ رکھتا ہو تو اس پر خطرناک اثرات مرتب ہوں گے، اسی طرح جو شخص یہ دیکھے کہ پانی نکلتا ہے۔ خواب میں گھر کا نظر آنا اور پاؤں گیلے ہیں، یہ بیماری، تھکن اور بھاری بوجھ کی نشاندہی کرتا ہے۔
اگر ابر آلود ہو اور کیچڑ ہو تو خواب میں پانی کے ساتھ گرنا بہت سی غلطیوں کے ارتکاب کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح گدلا پانی پینے سے بیماریاں اور پریشانیاں ہوتی ہیں۔
ملر کے مطابق خواب میں پانی سے کھیلنا جذبات کے اچانک بیدار ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر کھیل میں خواب میں سر پر پانی کا چھڑکاؤ کیا جائے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ خواب دیکھنے والے کو باہمی جذبات معلوم ہوں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button