khwab mein neeche girna

khwabon ki tabeer khwab mein neeche girna

khwab mein neeche girna

khwabon ki tabeer khwab main neeche girna dekhna

خواب میں گرنا دیکھنے کی عام تعبیر

پہلی بات جو قارئین کو معلوم ہونی چاہیے وہ یہ ہے کہ خواب میں گرنے اور گرنے کے بہت سے خواب کسی ایسے طریقہ کار کا نتیجہ ہو سکتے ہیں جس پر عمل کرتے ہوئے دماغ کی طرف سے سونے والے کو جگانے کے لیے جسم کے کام میں خرابی کی صورت میں ملاوٹ یا نیند کے بے قاعدہ مراحل یعنی دماغ خواب میں گرنے کی تصویر بنا کر سونے والے کو جگاتا ہے نیند کے دوران جسم کے کام کی باقاعدگی کو برقرار رکھنے کے لیے ہم خواب میں دیکھتے ہیں اور جاگتے ہیں اور پھر سو جاتے ہیں۔ چند سیکنڈ کے بعد. یہ خواب میں گرنے کو دیکھنے کی علامتوں اور اشارے
کی موجودگی سے متصادم نہیں ہے ، اور اس مضمون میں ہم آپ کو خواب میں گرتے ہوئے دیکھنے کی تفصیلی وضاحت، خواب میں گرنے سے بچنے کی تعبیر اور دیکھنے کی تعبیر پیش کرتے ہیں۔ خواب میں گرنا اور اٹھنا، بچوں کے گرنے کی تعبیر اور عورت کے لیے خواب میں گرنے کی تعبیر، اور خواب میں کسی کو گرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر ، اور گرنے کے نظارے کی دیگر صورتیں

khwab mein neeche girna            خواب میں گرنا دیکھنے کی عام تعبیر

خوابوں کی تعبیر خواب میں گرنے کے بارے میں اپنی مٹھاس کی جگہ پر کہتی ہے کہ یہ ایک صورت حال سے دوسری حالت میں تبدیلی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ بہت تیز ہے، اور خواب میں گرنا اکثر قابل تعریف نہیں ہے، جیسا کہ خواب میں گرنا۔ گرنا عذاب کی طرف اشارہ کرتا ہے یا ایک اچھی حالت سے دوسری برائی کی طرف نیچے جانا، جیسا کہ سورۃ البقرہ کی آیت نمبر 39 میں خدا تعالیٰ فرماتا ہے (ہم نے کہا، “اس سب کو نیچے اتارو))۔
بعض صورتیں ایسی ہیں جن میں خواب میں گرنا بھلائی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور یہ سب کچھ بصارت، اس کی تفصیلات اور شواہد اور دیکھنے والے کی حالت کے مطابق ہے اور اللہ تعالیٰ زیادہ رحم کرنے والا اور خوب جانتا ہے۔

khwab mein neeche girna                  خواب میں زوال دیکھنے کی تعبیر

ابن سیرین خواب میں گرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر میں کہتے ہیں کہ جو شخص خواب میں اپنے آپ کو گھر کی چھت پر گرتا ہوا دیکھے تو یہ اس آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس کے اپنے یا اس کے مال میں پڑتی ہے اور یہ مصیبت کسی عزیز کو بھی پہنچ سکتی ہے۔ خاص طور پر اگر سونے والا گرتے ہوئے اپنے پاؤں یا ہاتھ یا اس جیسی دوسری چیزوں کو گرتا دیکھے۔ جس میں وہ ہے ۔ )
پانی میں گرنا فضل، رزق اور بھلائی کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے، سوائے اس کے کہ اگر دیکھنے والا نیچے تک پہنچ جائے تو یہ بدبختی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے ( پانی کو دیکھنے اور پانی میں گرنے کی تشریح تفصیل سے پڑھیں

خواب کی تعبیر خواب میں گرنے کے واقعات کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے۔خواب میں
اونچی جگہ سے گرنے کی تعبیر ایک حالت سے دوسری حالت میں تبدیلی ہے اور یہ نفس کی پریشانیوں میں سے بھی ہو سکتی ہے۔ اور خواب میں عمارت سے گرنے کی تعبیر انسانی اقدار کا زوال ہے، اور دیکھنے والے کی حالت کے مطابق، اور جیسا کہ خواب میں پہاڑ سے گرنے کی تعبیر نیکی پر دلالت کرتی ہے، اور یہ پرانے کے بعد عاجزی ہے۔ عمر
اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ اونچی جگہ سے گرتا ہے اور خواب میں مر جاتا ہے تو وہ لوگوں سے کنارہ کشی کر رہا ہے اور خدا سے توبہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں نیچے سے گرتے ہوئے دیکھنا پاؤں کا پھسلنا ہے۔ خواب میں پیٹھ
کے بل گرنا یا گرنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ دیکھنے والا اپنے والد، بھائی یا خاندان کے کسی فرد پر منحصر ہے، اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں منہ کے بل گرتا ہے تو یہ خدا کی طرف سے عذاب ہے اور خدا نہ کرے( خواب میں چہرہ دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے پڑھیں

خواب میں گرنے کے بعد ٹوٹا ہوا ہاتھ یا پاؤں دیکھنا؛ اگر یہ دائیں طرف ہے تو یہ دین یا دنیا میں بہتر سے بدل جائے گا اور اگر بائیں طرف ہے تو دین یا دنیا میں بہتر سے بدتر ہو جائے گا۔

اور خواب میں کسی شخص کو گرتے ہوئے دیکھنا یا تو اس شخص کی حالت بدل جاتی ہے یا یہ کہ وہ بد اخلاق ہے اور خواب میں چھت سے گرنا بعض صورتوں میں رعایت ہے اور پانی میں گرنے کی طرف اشارہ ہے۔ روزی اور پانی جتنا گہرا ہوتا ہے روزی اتنی ہی زیادہ ہوتی ہے۔ قرض، خدا نہ کرے، جیسا کہ جو دیکھے کہ کسی کو اونچی جگہ سے دھکیل رہا ہے، وہ اسے دھوکہ دے رہا ہے، اور جو دیکھے کہ وہ کسی اور کو دھکا دے رہا ہے اور اسے نیچے گرا رہا ہے۔ خواب کچھ اور سازش کر رہا ہے۔
اور جو شخص خواب میں اپنے آپ کو آسمان سے گرتے ہوئے دیکھتا ہے وہ آخرت کو بھول جانے اور دنیا کی تلاش پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص کسی کو آسمان سے گرتے ہوئے دیکھتا ہے تو یہ دوسروں کے زوال کو دیکھنے والے کے لیے عبرت اور وعظ ہے ۔

امیر کے لیے خواب میں آنا امیری کے بعد غریبی ہے اور غریب کے لیے دین یا دنیا کی غربت کے بعد امیری ہے، اور خواب میں خواب میں گرنا اس کی فکر کو بڑھاتا ہے، اور گنہگار کا گناہ سے گناہ کی طرف بڑھنا ہے۔ زیادہ سخت گناہ، اور مومن کے لیے گرنے کا خواب پاؤں کا پھسلنا یا معصیت ہے، اور بصیرت کے مطابق یہ نیکی بھی ہو سکتی ہے، اور قیدی کا گرنے کا خواب جب قید کیا گیا تو بدل گیا، اور استخارہ کے بعد خواب میں گرنے کی تعبیر خواب کے مطابق ہے اور اس سے دور رہنا بہتر ہے اور خدا سے خیر کی دعا مانگنا بہتر ہے اور خدا بہتر جانتا ہے۔

اور خواب میں گر کر بچ جانے کی تعبیر کے بارے میں خواب کی تعبیر اس کی مٹھاس میں کہتی ہے:
خواب میں گر کر بچ جانے کی تعبیر عمومی طور پر یہ ہے کہ یہ نئی صورت حال میں استحکام کی طرف اشارہ کرتا ہے تبدیلی آگئی ہے اور خواب میں گرنے کے بعد اٹھتے دیکھنا ٹھوکر کھانے کے بعد بہتر ہے، انشاء اللہ۔
اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں گرنے سے بچا رہا ہے تو خدا کی تقدیر اس کے لیے قضاء کر دے گی اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ گرنے سے پہلے کسی رسی یا اس طرح سے جڑا ہوا ہے تو وہ دین سے چمٹ گیا لیکن جس نے یہ دیکھا وہ کسی چیز پر گرتا ہے جو اسے بچاتا ہے، شاید اس کے پاس پیسہ ہو یا بیٹا۔
اور خواب میں گرنے سے متعلق تنبیہ نصیحت پر دلالت کرتی ہے، پس جو شخص کسی کو خواب میں گرنے سے خبردار کرتے ہوئے دیکھے تو وہ اسے نصیحت کرتا ہے اور اس کی رہنمائی کرتا ہے، خدا جانتا ہے۔

جہاں تک خواب میں بچوں کے گرنے کا تعلق ہے، خواب کی تعبیر کہتا ہے:

  • خواب میں بچوں کو گرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ خواب دیکھنے والے کی حالت اور بینائی کے ثبوت کے لحاظ سے دردناک یا پریشان کن خبر کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں بچے کو اونچی جگہ سے گرتے دیکھنا تکلیف دہ یا پریشان کن خبر ہے۔
  • خواب میں ایک بچے کو دیوار سے گرتے دیکھ کر خواب دیکھنے والے کی امید بدل گئی۔
  • بچے کو پانی میں گرتے دیکھنا اولاد کے رزق یا کسی عزیز کی جدائی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں بچے کا چھت سے گرنا خواب دیکھنے والے کو ملنے والی خبر ہے۔
  • خواب میں کسی بچے کو گرتے ہوئے بچتے دیکھنا بری خبر ہے، جلد ہی اس کی برائی دور ہو جائے گی اور خواب دیکھنے والا اس سے بچ جائے گا۔
  • خواب میں گرنے سے بچے کی موت دیکھنا بری خبر ہے۔
  • خواب میں گرنے کے نتیجے میں بچے کا ہاتھ ٹوٹا دیکھنا کاروبار میں نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔ خواب میں بچوں کو دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے پڑھیں ۔

عورت کے لیے خواب میں زوال دیکھنے کی تعبیر

خوابوں کی تعبیر ایک عورت اور لڑکی کے گرنے کے خواب کی تعبیر کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے
، عام طور پر عورت کے لیے خواب میں گرنے کی تعبیر، کہ یہ شکست یا ذلت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔ ایک ذریعہ معاش جو اس کے پاس کسی اکیلی عورت کے شوہر کے طور پر آتا ہے یا پیسہ اور حاملہ عورت کے خواب میں گرنے کی تعبیر اس کا اسقاط حمل، اس کے جنین کی موت یا اس کی اچانک مشقت ہے۔ اور جو اپنے شوہر کو خواب میں گرتے ہوئے دیکھے تو وہ اس کی حالت میں تبدیلی کی گواہی دے اور اگر خواب میں اپنے کسی بچے کو گرتے ہوئے دیکھے تو اس کا ایک بچہ کسی مصیبت یا آفت میں پڑ جائے گا ۔

خواب میں گرنے کے بعد نجات دیکھنا اس کے لیے اچھا ہے، جہاں تک عورت کے لیے موت کو گرنے کے نتیجے میں دیکھنا، یہ اس کی زندگی کے ایک پورے مرحلے کے ہمیشہ کے لیے ختم ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

ملر کے گرتے ہوئے وژن کی تشریح

مغربی خوابوں کے مترجم گستاو ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں گرتے ہوئے دیکھنا ، اگر خواب دیکھنے والا خوفزدہ اور خوف زدہ ہو، تو ہدف تک پہنچنے کے لیے شدید جدوجہد کی نشاندہی کرتا ہے، لیکن اس کا اختتام مطلوبہ حصول اور مقصد کے حصول پر ہوتا ہے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ لٹکا ہوا ہے اور خواب میں تقریباً گر گیا ہے تو یہ اس کے آس پاس کے خطرات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور یہ خواب مایوسی کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے۔

آخر میں… یہ تفصیل سے خواب میں گرتے ہوئے دیکھنے کی تعبیر تھی، اور آپ اس لنک کے ذریعے اپنے خواب کی تعبیر خاص طور پر خواب کے تعبیر سے اس کی مٹھاس میں مانگ سکتے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button