ا

Khawab Nama khwab main Aarah dekhna

Khawab Nama khwab main Aarah dekhna

Khawab Nama khwab main Aarah dekhna

Khawab Nama khwab main Aarah dekhna aara

iski tabeer is mard ki sohbat se jis ka us darakhat se taaluk he mafarkat karega usko satay  ga har ek darakht ki tabeer harf e daal me aegi agar dekhe k apne bhai bahen ko aare se cher k do tukron me me kar diya he daleel he us jese bhai bahen aennge paida honge

hazrat karmani ne farmay k khawab me agar koi dekhe k use kisi ne aara diya he kisi se  mila he ya kisi ne diya he daleel he usk haan beta he to or beta aega larki rakhta he to or larki aegi agar farzand nahe rakhta chahaar paay rakhta he to uski misal or char pay aege

hazrat jafar sadiq ne farmaya khawab me aara dekhna 3 waja par he 1farzand 2bhai bahen 3koi shareek

aaftabsoorej1

hazrat daniyal ne farmya khawab me aaftaab badshah khalifa buzargwar hota he agar dekhe k us ne aaftaab ko aasman se pakra he ya apni milk me le liya he daleel he badshahi ya buzargi paega ya badshah ka dost or mukarrab hoga agar dekhe k khud aftaab hogya he daleel he aaftaab k andaze par badshahat paega

aaftaba

hazrat ibne sirin ne farmaya khawab me koza khadima he jis k supard charagh roshan karne ka kaam he

baaz ehl e tabeer biyan karte hen koza kawwi khadim he k kaom uski attat karti he or gunah se parhez karti he agar dekhe k usk paas naya koza he ya usko kisi ne diya he to daleel he usko khadima ya kaneez hasil hogi

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً

إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق