ب

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna
bachhra2bachhraa3
bachhra-2

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

Hazrat ibne sereen rahmat allah alie ne prmaya hey ke ager

khwab mian dekhe ke es ne bachhraa liya hey ya us ne diya

hey dallleel hey ke us ke hannh larhka payida hoga or ager

bachhri hey to larhki hogi or age rdekhe ke bachhrae ko

gher main le gaya hey ya us ko kissi ne diya hey or us pr

haath phera hey dalleel hey ke gumnaak hoga.
Hazrat ibrahim karmani rahmat allah alie ne prmaya hey ager

dekhe ke bachhraa es ke gher main amdoraft krta hey to

gum o andwa pr dalleel hey ke or ager dekhe ke es ne

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

jangli bachhraa pakrha hey to farzand pr dalleel hey or ager

dekhe ke bachhre ki pushht pr sawar hey dalleel hey ke ujmi

baadshah ko mile ga or es se murtabah paye ga .
Hazrat jabar maghrbi rahmat allah alie ne prmaya hey ager

dekhe us ka bachhraa mar gaya hey .dalleel hey us ka farzand

marre ga or ager dekhe ke us ka bachhraa zayah howa hey

dalleel hey ke us ke farzand es se judai talash kren ge ager

dekhen ke es ke paas bachhraa hey or us ne uska gosht khaya

hey dalleel hey ke apne farzand ki maras khaye ga.

Khawab Nama Khwab Main Bachhra Dekhna

Hazrat issmail ashas rahmat allah alie ne prmaya ager

dekhe ke bachhraa sufed hey dallleel hey ke us ka farzand

parsa or mumarak or tonghr hoga or ager eblaq dekhe to

darmiyane darje pr dalleel hey or ager bachhraa kowi or

farbah hey dalleel hey ke us ka farzand tandarust or naek

ahwaal hoga or ager zaiyf or dubllah hey to es ki taweel khilaf hey.

Bachhraa (ajjal)
(1)khwab main bachhraa mazkora ullad hey jabke use gaiye

janne ya use koi hibah kre issi turha hr prinda bhuna howa (2)

bachhraa khof se ammn hey jese hazrat ibrahim alie aslam

ke kissah main hey (3)bachhraa ullad hey jis se insaan ko

bhalai hassil ho .kabhi bachhraa gum masiiyat or allah talah

ki itaat se kharoj hey (4) ager urrat sune ka zewar ya umda

libas dekhe to farokht or suevar ki dalleel hey .kabhi es se

fitnah bhi murad hota hey (5) mota bachhraa muzakir larhke

 

ki besharat or dushmanon pr madad hey (6)ager dekhe ke

koi bachhraa ya bachhri ka goshht khata hey to use mard ya

urrat ki janb se maal hassil hoga (7)ager dekhe ke bachhre

ya bachhri pr wazzan lada hey or use ghr main

dakhil kiya hey to use shadeed gum lahaq hoga.
Gaiye ka bachhraa (faseel )
(1)khwab main gaiye ka bachhraa dekhna shareef larhke ki dalleel hey

(2) ager kissi ne khwab main dekha ke us ke paas gaiye ka bachha

hey to uske hannh larkha payda hoga .baz ne kaha ke ager

wo bachhraa ya kissi bhi janwar ki ullad esko choye to

yeh gum or hazzan main mubtala hone ki dalleel hey.

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً

إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق