ب

Khawab Nama Khwab Main Bottal Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bottal Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bottal Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bottal Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Bottal Dekhna

(1`) khwab main isko dekhna loundi ya ghulam ki daleel hai. (2) baz ne kaha hai ke aurat ki daleel hai .

(3) shishe ki bottle aesi aurat ki daleel hai jo apne raz ki hifazat nahin kar sakti ya us ki tabeer chugulkhor dost hai.

(4) shishi marz pr bhi dalalat karti hai. (5) kabhi sheeshe ki bottle zaniya pr dalalat karti hai jis ko har koi istmal karta he.

(6) ager koi shakhs shishi dekhe ke us main tel (oil) hai to shishi aurat ki daleel hai or tel uski zeenat (sajawat) hai.ager unhon ne yeh teyl sar ko lagaya to baqdr e teyl zeenat ki daleel hai,ager wo teyl behy para to gham ki nishani hai.

7 khwab men tooti hui sheeshi amwaal (maal ki jama) ki alamat he_ (8) agar koi shakhs khwab men sheehe se koi cheez uthaye to maal milne ki daleel he

9 khwab men peeshaab ki botal dekhna zaaniya (zinaa karne wali aurat) ki daleel he agar us men peeshaab kiya to zinaa me parne ka andesha he_ (10) khwab me sharaab ki botal dekhna amwaal me herapheri karne wali khadimaa ki daleel he

11 baaz dafa khwab men bahut si sheeshyan dekhna mukhtalif jins k aadmiyon par dalalat karta he kabhi sheeshe ki botlen chughul khori or raaz faash karne par dalalat kati hen’or aesi qauom par dalalat karti hen jo be wafa or muhabbat na karne wali ho_

12 agar kisi ne dekha k sheeshe ki botal toot gai to us k ghar se fitna (aazmayesh,fasaad) door hone ki daleel he

(sahib e kitaab) farmate hen k: mujh se aek aadmi ne apna khwab bayan kiya_mene khwab dekha k mere rishte daron me se aek faut shuda aadmi mujh se keh raha he k sharaab ki botal mujhe de do _mene un ko de di to unhon ne us se sharaab pi or dobara mujhe de di to (sahib e kitaab farmate hen k)

mene us ki tabeer ye bayan ki k allah taala k hukum se aek haamla aurat maut k munh me jaa kar phir sehet yaab hogi’to unhon ne kaha ji han meri behen wiladat ki sakhti ki waja se maut k munh me gai thi phir sehet yaab ho gai

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button