Khwab Mein sheesha Dakhna

Khawab Nama Khwab Main sheesha Dakhna

Khwab Mein sheesha Dakhna

Khawab Nama Khwab Main sheesha Dakhna

Khwab Mein sheesha Dakhna

Khwab Mein sheesha Dakhna  asal me aurrat hai or ager dekhe ke us ke pas belor hai ya us ko kissi ne diya hai to es ammr ki daleel hai ke be asal urrat krega.or ager ager koi shaks khwab main dekhe ke us ke pas belor hai ya zayah hogiya hai to daleel hai ke aurrat ko talaaq de ga ya us se us ki aurrat khud ghayeb ho jayegi .

or ager koi shaks khwab main dekhe ke us ke pas bahot sa belor hai to daleel hai ke us ko aurraton ki wjah se maal hasil hoga .

Khwab Mein sheesha Dakhna

hazrat jabar sadiq ne farmaya khwab me agar koi dekhe k sheesha bechta he kuch me suraakh hen aor kuch me suraakh nhe hen to daleel he k bewa aurton or be khandan kanwaari larkiyon ki dalali kare ga 

خواب میں آئینہ دیکھنے کی تعبیر اور آئینہ دیکھنے کی تعبیر

آئینے کی بینائی کی تعبیر دیکھنے والے کی حالت اور بینائی کے سیاق و سباق کے مطابق مختلف ہوتی ہے اور خواب میں آئینے کے مفہوم بہت سے اور متنوع ہوتے ہیں، اس میں کوئی حادثہ ہوتا ہے جیسے کہ شگاف پڑنا، سیاہ پڑنا یا زنگ لگنا۔ شکر ادا نہ کرو، اور خواب میں آئینہ ایک فریب اور تکبر ہے۔

اور خوابوں کی ترجمان نے اپنی پیاری ویب سائٹ پر یہ اضافہ کیا ہے کہ خواب میں آئینہ باطل اور خود کی تشخیص کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور خواب میں آئینہ لڑکے اور عورت کی علامت ہو سکتا ہے، اور خواب میں آئینہ طبیعیات کی علامت ہے، اور درج ذیل سطروں میں ہم آئینہ دیکھنے کے معاملات کو تفصیل سے دیکھیں گے۔

خواب میں آئینہ دیکھنے کی تعبیر

ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں آئینے میں کسی کو دیکھنا جو بیٹے کا انتظار کر رہا تھا، وہ اس جیسا نظر آتا ہے، اور ہر وہ شخص جو آئینے میں دیکھتا تھا اور بچے کا انتظار کر رہا تھا، اس کی طرح نظر آتا تھا، چاہے وہ بیٹے کا انتظار کر رہا ہو۔ بھائی یا بیٹا، اور یہ وژن مرد اور عورت دونوں کے لیے ہے۔
اکیلا آدمی کے لیے آئینہ دیکھنا ہمبستری اور شادی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور خواب میں آئینہ دیکھنا بھی میاں بیوی کے درمیان جدائی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور آئینہ دیکھنا اگر زیب وزینت یا آئی لائنر پہننے کا ہو تو یہ اشارہ کرتا ہے۔ خواب دیکھنے والے اور اس کے پیروکاروں کی سنت کا تقویٰ، اور اس کے بھائیوں کے معاملات پر غور کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے  اور خواب میں چاندی کے آئینے میں دیکھنا اس پر ایک آفت نازل کرے گا۔ عزت اور جلال.
خواب میں ایک بڑا آئینہ آدمی کی بہادری اور اس کی جسامت کے تناسب سے درجہ کی نشاندہی کرتا ہے، لہٰذا جو شخص آئینے میں اپنا چہرہ دیکھتا ہے وہ اس سے بڑا ہے، یہ ایک اعلیٰ مرتبے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور دیکھنے والے کا چہرہ اتنا ہی خوبصورت ہو سکتا ہے۔ خواب، جتنا زیادہ یہ اس کی بہادری اور لوگوں کے ساتھ اس کی اچھی حالت کی نشاندہی کرتا ہے۔

اور جو شخص خواب میں آئینے میں دیکھے اور دیکھے کہ اس کی سیاہ داڑھی ہے جو حقیقت میں اس کی نہیں ہے تو اس سے لوگوں میں اس کی اچھی حالت کی نشاندہی ہوتی ہے، اسی طرح وہ داڑھی جس کی سیاہی اس کی سفیدی کو پھنساتی ہے۔ آئینے میں داڑھی، یہ غربت اور قرض کی نشاندہی کرتی ہے، واقف اور بالوں کے بغیر، یہ مذہب میں طاقت اور وقار میں کمزوری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ سب کچھ اگر آئینے میں دیکھنے والے کی شکل حقیقت میں اس کی شکل نہیں ہے۔
خواب میں داڑھی دیکھنے کے بارے میں مزید پڑھیں

شیخ نابلسی کو خواب میں آئینہ دیکھنا خدا کے غضب کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور یہ کہ دیکھنے والا اپنے رب کی نافرمانی چھپے اور ظاہر کرتا ہے، خدا کی خوشنودی حاصل نہیں کرتا، اور اپنی دنیاوی زندگی میں کمی کا شکار ہوتا ہے۔
 النبلسی مزید کہتے ہیں کہ جو شخص آئینے میں دیکھتا ہے اور جوان کو دیکھتا ہے تو اس کا دشمن اس کی جگہ لے لیتا ہے اور جو کسی بوڑھے کو آئینے میں دیکھتا ہے تو اس کا دوست اس کی جگہ لے لیتا ہے اور جو آئینے میں اس کی شکل کے علاوہ کوئی اور شکل دیکھتا ہے۔ یہ اس کے پیسے یا دماغ میں زخمی ہوسکتا ہے، لیکن جو شخص آئینے میں دیکھتا ہے اور اپنے آپ کو ایک عورت کے طور پر دیکھتا ہے، وہ اپنی حالت کے مطابق شادی کرتا ہے، ایک بیٹی کو جنم دیتا ہے، یا کسی لونڈی کو متاثر کرتا ہے تفسیر پڑھیں) خواب میں شادی دیکھنا )

اور خوابوں کی تعبیر خواب میں آئینے میں دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب
میں عام طور پر آئینے میں دیکھنا ایک شخص کی اپنی ذات اور خود کی تشخیص ہے ، اور جو شخص خواب میں خود کو آئینے میں خوبصورت دیکھتا ہے۔ اچھی حالت اور اچھے عمل کی طرف اشارہ کرتا ہے جو شخص خواب میں آئینے کے سامنے اپنے آپ کو چھیڑتا ہے وہ مغرور ہے۔
اور جو شخص آئینے میں اپنے آپ کو بوڑھا دیکھے گا وہ اپنی زندگی کے معاملات میں حکمت دیکھے گا لیکن جو اپنے آپ کو آئینے میں چھوٹا دیکھے گا وہ بے وقوف، لاپرواہ اور دنیا سے محبت کرنے والا ہو سکتا ہے اور جو اپنے آپ کو بوڑھے کی طرح دیکھے گا۔ خواب میں آئینہ برہنہ ہوتا ہے ، وہ خود کو اقدار اور اصولوں سے محروم کرتا ہے۔
خواب میں آئینے پر کسی نامعلوم شخص کو دیکھنے والے کے ساتھ دیکھنا کام میں برابری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص آئینے میں دیکھتا ہے اور اپنا چہرہ نہیں دیکھتا اسے نہ زمین پر اپنے وجود کی حقیقت معلوم ہوتی ہے اور نہ ہی وجہ معلوم ہوتی ہے۔ خدا کی اس کی تخلیق کے لیے۔
اور جو شخص آئینے میں خواب میں اپنے چہرے کے علاوہ کوئی دوسرا چہرہ دیکھتا ہے۔ اگر وہ اپنے چہرے سے زیادہ خوبصورت ہے تو یہ اس کی آرزو اور امیدیں ہیں اور اگر وہ اسے بدتر دیکھے تو یہ اس کی ناکامی ہے اور جو شخص خواب میں خود کو شیشے سے بھرے کمرے میں دیکھے تو اس پر شیطان کا قبضہ ہے ۔ اور جس گھر میں شیشے بکثرت ہوں اس میں کوئی بھلائی نہیں ہے، اور آئینے پر روشنی کا انعکاس دیکھنے سے واقعہ کے بعد طبعیت اور بصارت کی نشاندہی ہو سکتی ہے۔

دیکھنے والے کی حالت کے مطابق آئینے میں دیکھنے کی تشریح

ابن سیرین نے مزید کہا ہے کہ حاکم اور حاکم کے لیے خواب میں آئینہ دیکھنا یہ ہے کہ وہ اپنے عہدے سے ہٹا دیا جائے اور اس کی جگہ کوئی اور لے لے، اور یہ اس کے اور اس کے خاندان کے درمیان جدائی اور اس کی بیوی کی شادی کا سبب بن سکتا ہے۔ کوئی اور ہو اور اس کا ہم منصب ہو۔
ابن سیرین کے مطابق خواب میں عورت عورت ہے، لہٰذا جو شخص اپنی بیوی سے غائب تھا اور آئینے میں دیکھتا تھا، اس کی بیوی اس کے پاس واپس آگئی، اور جو کنوارہ تھا اور آئینے میں دیکھتا تھا اس کی شادی ہوگئی، لیکن جس نے آئینہ دیکھا اس کی شادی ہوگئی۔ پیچھے سے آئینہ، وہ اپنی بیوی کو اشتعال میں لاتا ہے۔
النبلسی کے مطابق اگر مریض خواب میں آئینے میں دیکھے تو یہ اس کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے، قیدی کا تعلق ہے کہ اگر وہ خواب میں آئینے میں اپنا چہرہ دیکھے تو یہ اس کی نجات ہے۔ اور آزادی.

خوابوں کی تعبیر دیکھنے والے کی حالت کے مطابق آئینے میں دیکھنے کے خواب کی تعبیر کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے ،
امیر کا آئینہ دیکھنا اس کی باطل اور غریب کے لیے اس کی بدحالی کی نشاندہی کرتا ہے۔ بیمار کے لیے خواب میں آئینہ شفاء ہے، اور قیدی جیل سے رہائی پاتا ہے، اور تھوڑے سے ایمان کے لیے اس کی دنیا سے محبت۔

خواب میں آئینے کی صفائی کا نظارہ اور گندے آئینے کی تعبیر

خواب میں صاف آئینہ ہمیشہ اس آئینے سے بہتر ہے جس میں گندگی، زنگ یا اندھیرا ہو جیسا کہ ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں صاف آئینہ دیکھنا پریشانیوں کے دور ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔نابلسی بھی۔
اور خواب میں آئینہ صاف کرنے کے بارے میں خواب کی تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا تکلیف میں ہے اور آرام کی تلاش میں ہے اور اگر اسے صاف کرے تو اس کی پریشانی دور ہو جائے گی اور اگر اسے صاف نہ کر سکے تو اسے نہیں مل سکتا۔ ریلیف
خوابوں کی تعبیر ویب سائیٹ حلوہ پر کہتا ہے کہ خواب میں گندا آئینہ دیکھنا بددیانتی اور بددیانتی ہے، خواب میں آئینہ صاف کرنا بخشش اور سینہ صاف ہے اور خواب میں آئینہ خریدنا ایک نئی امید ہے، جبکہ آئینہ ٹھیک کرنا ہے۔ خواب میں ایک مقصد کے حصول کی طرف اشارہ کرتا ہے .

Khwab Mein sheesha Dakhna                                                          خواب میں ٹوٹا ہوا آئینہ

شیخ نابلسی کے مطابق خواب میں آئینہ ٹوٹنا بیوی کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جب کہ خواب کی مٹھاس میں تعبیر کرنے والے کہتے ہیں کہ خواب میں ٹوٹے ہوئے آئینے کا دیکھنا عموماً اپنے آپ کو تباہ کرنے اور ٹوٹے ہوئے آئینے کو دیکھنا ہے۔ ایک خواب خود اعتمادی میں ایک کمزوری ہے.
اور آئینہ ٹوٹنے کے خواب کی تعبیر افسردگی پر دلالت کرتی ہے، جو شخص خواب میں آئینے کے ٹکڑوں کو اٹھا رہا ہے، وہ غصے کے بعد پرسکون ہے، اور جو شخص ٹوٹے ہوئے آئینے سے اپنے آپ کو تکلیف پہنچاتا ہے، وہ شدید ذہنی دباؤ کا شکار ہے۔ حق کی راہ سے بہت دور، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein sheesha Dakhna                                         عورت کے آئینے کے نظارے کی تشریح

ابن سیرین کہتے ہیں کہ حاملہ عورت کا خواب میں آئینہ دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ وہ جنم دے گی اور اس کے جیسی نظر آنے والی لڑکی کو جنم دے گی اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں آئینہ دیکھنا اگر وہ حاملہ ہو۔ اگر حاملہ نہ ہو تو اس کا شوہر اسے نقصان پہنچائے گا اور وہ اس کی ہمشیرہ ہوگی اور اس سے مشابہت رکھتی ہے یا اس کی مشابہت دیکھتی ہے۔

اور خوابوں کی تعبیر اپنی مٹھاس میں عورت کے لیے آئینہ دیکھنے کے بارے میں کہتی ہے
، عام طور پر عورت کے لیے خواب میں آئینہ دیکھنا، عورت کے پیمانے سے خود کو جانچنا، کام کے پیمانے سے نہیں۔ عرب کہتے ہیں، یعنی شادی کی تیاری۔ .
رہی بات جو آئینے میں بدصورت چہرہ دیکھتی ہے تو وہ کسی برے کام پر نادم ہوتی ہے یا یہ کہ یہ اس کی جنس کی بیٹیوں کے خلاف سازش ہے، اور عورت کے لیے خواب میں ٹوٹا ہوا آئینہ دیکھنا عاشق یا شوہر کے جذبات کو توڑ دیتا ہے، جیسا کہ خواب میں آئینہ ٹوٹنے کا خواب ایک جذباتی صدمے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خدا بہتر جانتا ہے۔
خواب میں آئینے کا تحفہ حاصل کرنا کاسمیٹک یا سماجی مشاورت حاصل کرنا ہے، اور جو شخص آئینے میں اپنے ساتھ کسی کو دیکھے، اگر وہ شادی شدہ ہو تو اسے نقصان پہنچتا ہے، اور اگر وہ کنوارہ ہے، تو یہ اس کے ساتھیوں اور ساتھیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
اور جو شخص آئینے میں اپنے چہرے کے علاوہ کوئی دوسرا چہرہ دیکھتا ہے وہ اپنی حقیقت دیکھتی ہے، اور آئینے میں خوف کے ساتھ دیکھنا ولی یا شوہر کی طرف سے بزدلی اور ذلت پر دلالت کرتا ہے، آئینے کے سامنے رونا دراصل رونا ہے، اور زینت ہے ۔ ایک عورت کے لئے خواب میں آئینے کے سامنے لوگوں کے ساتھ صحبت، تعریف اور ڈیل کا فن ہے۔

خواب میں آئینہ دیکھنے کی دوسری صورتیں

  • جو خواب میں آئینے میں دیکھے اور عورت کی اندام نہانی دیکھے وہ اس کے پاس آئے گا – ابن سیرین۔
  • جو شخص پیچھے سے آئینے میں دیکھے اگر وہ حاکم ہے تو اس کا فیصلہ ختم ہو گیا اور اگر وہ کسان ہے تو اس کی کھیتی ختم ہو جائے گی اور وہ اپنی بیوی سے فحش نکلے – ابن سیرین۔
  • خواب میں چاندی کا آئینہ دیکھنا پریشانی اور عزم کے ساتھ خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں سونے کا آئینہ دیکھنا غربت کے بعد دولت، دین میں طاقت اور برطرفی کے بعد اقتدار حاصل کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے- شیخ نابلسی۔
  • خواب میں قیمتی آئینہ جلال اور وقار ہے – خوابوں کا ترجمان

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button