ا

khawab nama khwab main Pashana Pay dekhna

khawab nama khwab main Pashana Pay dekhna

khawab nama khwab main Pashana Pay dekhna

khawab nama khwab main Pashana Pay dekhna

hazrat ibne sirin ne farmaya khawab me paaon ki aerhi karobar k intzaam or admi ki kamai par daleel he agar dekhe k uski erhhi toot gai he daleel he to daleel he aese kaam me mubtla hoga jis se pashemani hogi agar dekhe k usk paaon ki aerhhi chir gai he ya zakhmi hogai he iski bhi tabeer pehle jese he lekin is me nadamat kam hogi

 hazrat jabar ne farmaya k khawb me us ne paao ki erhhi kaati or khai he or darindoon ko di he daleel jo kuch kamaye ga khaye ga dushmano ko de dega agar uski aerhhi giri he to daleel he bekaar or darwesh hoga
aqqab aerhhi
aerhi khawab me aolaad k sath tabeer ki jati he jis ne dekha k uski aerhhi nahe he to daleel he wo aolaad nahe chhore ga

2agar usne dekha k uski aerhhi toot ya kat gai he daleel he uska beeta marre ga daaen aerhhi beeton jab k baaen aerhi betiyun par dalallat karti he

3aerhhi insaan ki deen o dunya uski aaqbat par dalallat karta he aese hi insaan apne baad jo kuch apni aolaad ya maal chhore ga uski bhi alamat he

4khubsurat aerhhi amal e saliha par daleel he

5or aerhhi ka siyah or mutghaiyyar hona farman bardari se na farmani ki taraf dalallat karta he 6baz aokaat aerhhiyan us shakhs k liya saza par dalallat karti hen jo shakhs wazu mukammal nahe karta apne aaza ko pai k sath achhi tarha nahe dhota jesa k irshade HAZRAT MUHAMMAD MUSTAFA peace b upon him ( khushk aerhhiyun k liye aag me halakkat he )

7jis ne apni aerhhi ko shikasta paya goya wo nidamat uthane wale kaam ki koshish karega

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close