khwab mein sailaab (flood) dekhna

khwab ki tabeer khwab main sailaab dekhna

khwab mein sailaab (flood) dekhna

khwab ki tabeer khwab main sailaab dekhna sailaab2-2

khwab mein sailaab (flood) dekhna

 

ابن سیرین کی طرف سے خواب میں سیلاب اور سیلاب کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں سیلاب اور طوفان اس جگہ کے لوگوں پر آنے والی وبا کی طرف اشارہ کرتے ہیں ، یا خواب میں سیلاب کا آنا دشمنوں کے حملے اور اس ملک میں فوج کے اترنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر خواب میں سیلاب آنا نقصان نہیں پہنچاتا، یہ ایسے حملے کی نشاندہی کر سکتا ہے جس سے لوگوں کو کوئی نقصان نہ ہو۔
  • خواب میں سرخ سیلاب آنا یا خواب میں خون کے رنگ کا سیلاب دیکھنا ایک شدید بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے جو پھیلتی ہے اور یہ وبا عام لوگوں میں یا دیکھنے والے یا اس کے گاؤں کے خاص لوگوں میں ہوتی ہے اور اس سے نقصان گھروں میں سیلاب زیادہ شدید اور شدید ہے۔بعض مبصرین کے مطابق۔
  • اور خواب میں سیلاب الہی عذاب اور گناہ اور نافرمانی کے نتیجے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جیسا کہ اللہ تعالیٰ فرماتا ہے: ” پس سیلاب نے انہیں اپنی لپیٹ میں لے لیا ۔”
  • نیز خواب میں سیلاب کا دیکھنا اہل اقتدار کے ظلم و جبر کی طرف اشارہ کرتا ہے اور گھروں اور گلیوں میں سیلاب کا آنا سلطان کی طرف سے یا دشمنوں کی طرف سے شدید ظلم و ستم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو لوگوں کو پہنچنے والے نقصانات اور ان کے ذریعہ معاش کو پہنچتا ہے۔ خواب میں سیلاب
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ سڑکوں، گلیوں اور گھروں پر خواب میں دریا کا سیلاب دیکھنا عذاب اور تکلیف کی طرف اشارہ ہے یا خواب میں سیلاب سلطان اور ظالم و جاہل حکمران کے عذاب کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ 

ابن شاہین اور امام صادق علیہ السلام کے خواب میں سیلاب کی علامت

  • امام ابن شاہین الظاہری کہتے ہیں کہ خواب میں سیلاب لوگوں کے لیے آفت ہے ، اور خواب میں سیلاب اور طوفان دیکھنا وبائی امراض اور آفات کو ظاہر کرتا ہے، لیکن خواب میں بارش کا سیلاب دیکھنا اگر پانی نہ ہو تو خیر اور راحت کی دلیل ہے۔ اکثر یا نقصان دہ، اور ہر پانی جو غالب ہو اس میں کوئی فائدہ نہیں ہے، خواب میں سیلاب اور سیلاب بھی ظالم دشمن اور خواہشات اور مقاصد کے حصول میں ناکامی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور خواب میں سیلاب، اگر زمین اور لوگوں کا سیلاب تباہی اور عذاب کی طرف اشارہ کرتا ہو، کیونکہ اللہ تعالیٰ کا فرمان ہے: ” پس ہم نے ان پر سیلاب بھیج دیا ۔” امام صادق علیہ السلام نے خواب میں سیلاب کو دیکھ کر فرمایا۔ وژن کے شواہد اور اس کی تفصیلات کے مطابق اس شدید جھگڑے کی علامت ہے جو عام طور پر اس جگہ کے لوگوں کو یا خاص طور پر دیکھنے والوں کو متاثر کرتی ہے۔
  • امام صادق علیہ السلام نے فرمایا کہ خواب میں سیلاب اگر فتنہ پر دلالت نہ کرے تو تین چیزوں میں سے کسی ایک کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ بڑا دشمن یا ظالم حکمران یا سپاہی اور سپاہی۔

khwab mein sailaab (flood) dekhna

خواب میں پانی کی اونچی سطح

خواب میں پانی کی سطح اونچی ہونے میں کوئی حرج نہیں ہے بغیر دیکھنے والے یا گھروں اور فصلوں کو نقصان پہنچانے میں، یہ سرکاری اور نجی کے لیے بھلائی اور فائدہ کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر خواب میں پانی صاف ہو اور پانی کی سطح اکثر زیادہ نہ ہو۔ جیسا کہ خواب میں پانی کی سطح اونچی ہونا جب تک کہ وہ دریا یا سمندر سے نکل کر زمین، کھیتوں اور مکانوں میں سیلاب نہ آجائے، یہ ناپسندیدہ ہے اور یہ جھگڑے، جنگ، ناانصافی یا بیماری اور وبا کے حملے کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔ خواب کی تعبیر کرنے والے اس بات پر متفق ہیں کہ خواب میں جو پانی نظر آتا ہے وہ خراب ہے اور اسی طرح خواب میں پانی کی وجہ سے ہونے والا ہر نقصان بیداری میں بھی اسی بات پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں کالے سیلاب کی تعبیر

  • خواب میں کالا سیلاب ایک مہلک بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور کسی قصبے یا گاؤں میں خواب میں کالے سیلاب کا آنا کسی مہلک وبا کے پھیلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جہاں تک گھر میں کالے سیلاب کا دیکھنا ہے تو یہ بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ دیکھنے والوں کے درمیان اور شاید ان میں سے کچھ تباہ ہو گئے، اور خدا زمانوں کو جانتا ہے۔
  • بعض تعبیرین نے کہا کہ خواب میں کالے سیلاب کا آنا فتنہ پر دلالت کرتا ہے، لہٰذا جو شخص خواب میں کالے سیلاب کو زمین میں طغیانی اور گھروں میں گھستے ہوئے دیکھے تو یہ لوگوں میں بدعت اور جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں کالا سیلاب بھی غصے اور غصے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب دیکھنے والے کو چاہیے کہ وہ اپنے باس یا منیجر اور ہر صاحب اختیار اور اثر و رسوخ رکھنے والے کے خلاف تنبیہ کرے کیونکہ خواب میں سیاہ سیلاب غصے کی گھڑی میں ان کے ظلم اور ناانصافی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

سیلاب سے بچنے کے خواب کی تعبیر

  • خواب میں سیلاب سے بھاگنا فتنہ سے فرار کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سیلاب سے بچ رہا ہے تو اس پر دھمکیاں اور ناانصافی ہو سکتی ہے اور وہ اپنے آپ کو بچانے کی کوشش کر سکتا ہے۔ابن شاہین کہتے ہیں کہ سیلاب سے بھاگنا اور ایک خواب میں ٹورینٹ مخالفین اور ان کے نقصان سے بچنے کی علامت ہے۔
  • خواب میں دریا کے سیلاب سے بھاگنا بھی حکمران، صدر یا ان کے اقتدار میں رہنے والوں کے غضب سے بچنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں سیلاب سے بھاگنا کسی چیز کے بارے میں خوف اور اضطراب کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور اگر خواب دیکھنے والا اپنی زندگی میں کسی نئے معاملے کے دہانے پر ہے تو اس خواب میں کوئی فائدہ نہیں ۔
  • ابن شاہین نے کہا کہ جو شخص خواب میں دیکھے کہ اسے سیلاب یا طوفان کا سامنا ہے تو اس کا سامنا اپنے دشمن اور اپنے مدمقابل سے ہے اور خواب میں بیداری میں اکثریت غالب ہے اور اللہ تعالیٰ غالب اور علم والا ہے۔

khwab mein sailaab (flood) dekhna

خواب میں سیلاب سے بچنا

  • خواب میں سیلاب سے بچنا خطرے سے نجات اور ناانصافی، ظلم اور پریشانیوں سے نجات ہے ۔
  • خواب میں سیلاب سے بچنا بھی توبہ اور نافرمانی کو ترک کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، کیونکہ کشتی نوح علیہ السلام کا واقعہ ہے۔
  • اور خواب میں سیلاب یا سیلاب کا آنا اور پھر اس سے نکلنا اور بچ جانا کسی خطرناک چیز کے داخل ہونے اور خوف اور اضطراب کے ساتھ اس سے فرار ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں سیلاب سے نکلنا مہلک بیماری سے شفایابی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے اثرات جسم پر باقی ہیں، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں کسی کو سیلاب سے بچا رہا ہے تو وہ حقیقت میں اس کی مدد کر رہا ہے اور شاید اسی نے اس کو نصیحت اور رہنمائی کی ہو، جیسا کہ خواب میں کسی بچے کو سیلاب سے بچانا اس پر دلالت کرتا ہے۔ وہ اس بچے کے لیے ذمہ دار ہے، یا یہ کہ بچہ بیمار ہو جائے اور بچ جائے، انشاء اللہ۔

سمندری سیلاب اور اس سے بچنے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • خواب میں سمندر کا سیلاب، ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق، فتنہ کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اگر سمندر کا پانی گھروں میں داخل ہو جائے یا سڑکوں پر سیلاب آجائے ۔
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں سمندر کا طغیانی اس جگہ پر حاکم کی آمد کی طرف اشارہ کرتا ہے اور صدر یا جو بھی منیجر اور عہدیدار کے برابر ہو۔
  • خواب میں سمندر کے پانی کو اس وقت تک کم ہوتے دیکھنا کوئی فائدہ نہیں جب تک کہ کنارے نظر نہ آجائیں ۔ اختیار، اور بصیرت کی کمزوری اس کے خاندان یا کارکنوں پر اس کے وقار اور اختیار میں۔ 

khwab mein sailaab (flood) dekhna

خواب میں ندی کا سیلاب

خواب میں دریا کا سیلاب دیکھنا یا تو طاقت اور طاقت رکھنے والے آدمی کی طرف سے ناانصافی اور ظلم کو ظاہر کرتا ہے یا پھر بھلائی اور فائدے کی طرف اشارہ کرتا ہے اگر سیلاب قدرتی حدود کے اندر ہو اور لوگوں، مکانات یا درختوں کو کوئی نقصان نہ پہنچا ہو جیسا کہ دریا میں سیلاب آتا ہے۔ خواب میں دائیں طرف سے ایک سردار کی ظاہری شکل ظاہر ہوتی ہے کہ وہ مضبوط اور زبردست حکمران ہے، جہاں تک دریا کے بائیں جانب سے سیلاب کا تعلق ہے، تو یہ وزیر، نائب صدر اور ان کے اختیار میں رہنے والوں کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ خواب میں دریا کا سیلاب توبہ اور اقتدار اور اختیار والوں کے ظلم سے نجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

گھر میں پانی بھرنے کے بارے میں خواب کی تعبیر

  • گھر میں سیلاب کا پانی آنے کا خواب ، اگر پانی صاف ہو اور دیکھنے والے یا اس کا سامان نہ ڈوبا ہو تو اس سے اس کے گھر میں رزق آنے کی طرف اشارہ ہوتا ہے ، اور شاید کوئی شریف آدمی اس کی عیادت کر گیا ہو اور دیکھنے والے کو اس سے فائدہ اور رزق حاصل ہوا ہو۔ دورہ
  • جہاں تک خواب میں گھر میں سیلاب دیکھنے کا تعلق ہے اور پانی ابر آلود، سرخ یا کالا ہے، تو یہ دیکھنے والے اور اس کے گھر والوں کے درمیان جھگڑے اور مسائل کی نشاندہی کرتا ہے، اور خواب میں گھر کے اندر سیلاب کسی بیماری کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔ گھر کے لوگ.
  • اور جو شخص خواب میں سیلاب کو اپنے گھر میں لوگوں کے گھروں کے بغیر داخل ہوتے ہوئے دیکھے تو اسے چاہیے کہ وہ اپنے آپ پر اور اپنے اعمال کا جائزہ لے کیونکہ اس گھر میں سیلاب خدا کے عذاب اور نافرمانی اور کبیرہ گناہوں کی سزا پر دلالت کرتا ہے اور یہ اس سے بھی زیادہ قوی ہے اگر وہ اپنے گھر میں لوگوں کے گھر میں داخل ہوتا ہے۔ مینڈکوں یا ٹڈیوں اور دیگر کیڑوں اور کیڑے مکوڑوں کے ساتھ گھر میں سیلاب۔
  • اور خواب میں گھر سے نکلنے والا سیلاب خوف اور پریشانی کے بعد خطرے کے غائب ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

آدمی کو خواب میں سیلاب دیکھنا

  • ایک آدمی کے لئے خواب میں سیلاب اس کے مالک کے کام پر ظلم یا اس کے اور اس کے گھر کے لوگوں کے درمیان جھگڑے کی نشاندہی کرتا ہے ۔
  • جہاں تک آدمی کے لیے خواب میں سیلاب سے بچنا ہے تو یہ فتنہ سے فرار ہونے پر دلالت کرتا ہے، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سیلاب سے بچ رہا ہے، تو وہ خطرے سے دوچار ہے، پھر وہ بچ جائے گا، اور اسے کچھ نقصان اٹھانا پڑے گا۔ نقصان، لیکن وہ بہرحال زندہ رہے گا۔
  • اگر کوئی آدمی خواب میں دیکھے کہ سیلاب درختوں اور مکانوں کو اکھاڑ پھینک رہا ہے تو یہ اس جگہ کے لوگوں کے ساتھ بہت بڑی ناانصافی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور وہاں مردوں کے لیے خاندان ہوں گے اور خاندانوں کی نقل مکانی ہوگی۔
  • خواب میں سیلاب بھی آدمی کے لیے صبر کی کمی اور غصے کے پھٹنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور یہ خواب اس کے لیے اس بات کی تیاری ہے کہ وہ اپنے آپ پر قابو نہ کھوئے، ورنہ اسے نقصان پہنچے گا، اور اللہ ہر حال میں بہتر جانتا ہے۔
  • بعض علماء نے کہا ہے کہ آدمی کے لیے خواب میں سیلاب حج یا عمرہ اور بیت اللہ کا طواف کرنے پر دلالت کرتا ہے، خصوصاً وہ لوگ جنہوں نے خواب میں مقدس مقامات پر سیلاب دیکھا اور اس سے لوگوں یا دیکھنے والوں کو کوئی نقصان نہیں پہنچا۔ ایک نذر، اللہ تعالیٰ کے اس فرمان کی وجہ سے، ” اور وہ اپنی نذر پوری کریں اور قدیم گھر کا طواف کریں ۔”

اکیلی خواتین کے لیے خواب میں سیلاب کی تعبیر

  • اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں سیلاب ایک بڑی پریشانی کی نشاندہی کرتا ہے جس کا اسے اپنی زندگی میں سامنا کرنا پڑتا ہے ۔
  • اور اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں سرخ سیلاب اس کے خاندان میں بیماری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور جیسا کہ خواب میں سیاہ سیلاب کا تعلق ہے، یہ اس شخص کی طرف سے ناانصافی اور ظلم کی نشاندہی کرتا ہے جو اس پر غلبہ رکھتا ہے۔
  • اور اگر اکیلی لڑکی خواب میں سیلاب کو بغیر کسی نقصان کے گھر میں داخل ہوتے ہوئے دیکھے تو اس سے اس شخص کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے جو اسے پروپوز کرتا ہے ، جو طاقت اور پیسے کا مالک ہے، لیکن وہ سفاک، ظالم اور متکبر ہے۔
  • اور اکیلی عورت کے خواب میں گھر میں آنے والا سیلاب اگر نقصان کا باعث بنتا ہے تو اس کے گھر والوں کے ساتھ فتنہ اور بہت سے مسائل کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein sailaab (flood) dekhna

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں سیلاب کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کے خواب میں گھر میں سیلاب کا آنا اس کے اور اس کے شوہر کے درمیان بڑے مسائل اور اختلافات کی نشاندہی کرتا ہے اور اگر خواب میں سیلاب نے گھر کو نقصان پہنچایا یا اس کے خاندان میں سے کسی کو غرق کر دیا تو یہ شادی شدہ عورت کو بڑی مصیبت کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس کے گھر والوں اور رشتہ داروں سے۔
  • ایک شادی شدہ عورت کے خواب میں سیاہ اور سرخ سیلاب جادو اور حسد کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور خاص طور پر صحت کے معاملات میں یہ بہت نقصان دہ ہوں گے.
  • اس کے علاوہ، شادی شدہ عورت کے خواب میں سیلاب اور سیلاب سے بچنے کا مطلب ہے جاگتے ہوئے فتنہ اور پریشانیوں سے بچنا، لیکن خوف اور پریشانی کے بعد، اور مسائل اپنے آپ پر ایک طویل نشان چھوڑ سکتے ہیں۔
  • اور جو شخص خواب میں بغیر کسی نقصان کے صاف پانی کے ساتھ سیلاب دیکھے اور خواب میں سیلاب کا پانی جمع کرے تو یہ خطرے سے رزق کی فراوانی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید اس کا شوہر کسی ایسے شخص کی خدمت میں کام کرے جو اثر و رسوخ رکھتا ہو اور اس سے کثرت حاصل کرتا ہو۔ رزق، سب اس شرط پر کہ خواب میں سیلاب کا پانی پاک ہو اور کوئی نقصان نہ ہوا ہو اور یہ سیلاب اور پانی اکثر نہیں ہوتا۔

حاملہ عورت کے لیے خواب میں سیلاب

حاملہ عورت کے لیے خواب میں سیلاب جلد اور مشکل پیدائش کی علامت ہو سکتا ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button