khwab mein Anaar dekhna

khwab ki tabeer khwab mein Anaar dekhna

khwab ki tabeer khwab mein Anaar dekhna

khwab ki tabeer Anaar dekhna khwab ki tabeer khwab men Anaar dekhna anaar2-2

hazrat daniyaalne farmaya anaar ki assal khawab me maal he lekin mard ki himmat par he kas kar k wo wakat par khaya ho ya na wakt par khaya ho agar dekhe k anaar darakht se utara or khaya he to daleel he ba jamaal ( khubsurat) aorat se nafaa paega hazrat ibne sirin ne farmaya khawab me anaar shirin maal ka jama hona he zbaaz ehle tabeer ne bataya kkhawab me shirin 1 anaar khana 1 hazaar dirham he jo wo paega anaar e tursh gham o andhow he jis aaar ka tursh ya shirin hona nahi janta to uski tabeer shirin anaar jesi he azrat jabir ne farmaya agar koi shakhas dekhe k anaare shiri usk maosam me khaya he to wo hazaar dirham ya kam az kam 50 dirham paega ya mumkin he dirham ki jaga denaar pae ga tabeer biyaan karne wale ko chahiye k sahib e khawab ki himmat o kadar k mutabik tabeerbiyaan kare azrat jafar sadiq ne farmaya khawab me anaar 3 waja par he

khwab mein Anaar dekhna

1maal jama karna

2zane parsa

3shaher abaad hoga lekin tursh anaar khana gham opar daleel

heazrat ismael ne farmaya badshah dekhe k usk pas anaar he to daleel he shaher ya walayat paega yahi haal raees ka he tajir ko 10 hazaar dirham bazari ko 1 hazaar dirham darwesh ko 10 ya 1 dirhammile ga

khwab mein Anaar dekhna

1agar anaar metha ho to khawab me iski tabeer jama shuda maal he

2or kabhi ye aorat par bhi dalallat karta he 3kabhi abaad ilake par bhi anaar maal or larke par bhi dalallat karta he aese hi iski tabeer 1000 100 ya 10 dirhamon se bhi li jati he

3baaz e kaha dekhne wale ki halat k mutabik badshah k liye anaar dekhna shehar se tabeer kiya jae ga agar wo use tor de to daleel he wo shaher ko fatah kare ga uska chilka shaher ki dewaron par dalallat karta isk daane shaher k log hen us me maojud jhalliyan uska maal hai

khwab mein Anaar dekhna

4agar kisi ne khawab me anaar ka chilka khaya ho to daleel he bimari se thek hoga anaar ki tabeer band sanduk se bhi ki jati he kabhi ye shahed ki makhiyun k chhatte par bhi dalallat karti he

5agar anaar k daane sufaid hon to ye diraaham agar surkh hen to dinaneer par dlallat karta he

6baaz ne kaha anaar ghabrahat or safar par bhi dalallat karta he agar iski tabeer aorat se ki jae to wo bahut khubsurat hogi agar anaar sahi ho to bakirdaar hogi agar tota hua ho to seeba hogi

7sahi anaar se murad aorat hoti he khatta anaar haraam maal he baaz ne kaha is se muraad gham o pareshani he
8agar kisi ne anaar becha to us ne duniya ko akhrat k mukable me khareed liya hoga
9anaar ko nachorna uska ras peena admi ka apne upar kharch karna he

khwab mein Anaar dekhna

10aesa anaar jisek khatte methe ka ilm na uski tabeer methe anaar me shumar hogi aanaar ka darakht ayaal daar shan o shaokat wale admi par dalallat karta he

11badshah darakhat dekhe to wo dusre badshah par ghalib hoga

12agar tajir he to wo gunahon o buraiyun se bachta hoga uski tijarat barhe gi

khwab mein Anaar dekhna

13anaar k darakhat ka katna katta rehmi ( rishte dari khatam karna) par dalallat karta he
14metha anaar wo halaal rizq se jo mehnat se hasil hota he 15khatta metha anaar us maal se he jis k halaal o haraam hoe ka ilm he\

khwab mein Anaar dekhna

کیا آپ جانتے ہیں کہ انار کا پھل آرمینیا میں سب سے مشہور لوک علامتوں میں سے ایک ہے اور آرمینیائی شادیوں میں انار کے بیج بچوں کی طرف اشارہ کرتے ہیں؟ لیکن خواب میں انار کی علامت کے بارے میں کیا خیال ہے؟ ہم آپ کو خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر، انار کھانے کے خواب کی تعبیر اور خواب میں انار خریدنے کی تعبیر کے علاوہ انار کے چھلکے کی تعبیر اور انار چننے کی تعبیر سے بھی واقف کراتے ہیں۔ خواب، خواب میں انار کے گڑ اور سڑے ہوئے انار کے دانے دیکھنے کی تعبیر اور انار کی بینائی کی دوسری صورتیں۔

خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں میٹھا انار کھٹے انار سے بہتر ہے ، اور خواب میں انار پیسے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور آبادی والے شہر کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جیسا کہ خواب میں انار کے دانے بچوں کی طرف اشارہ کرتے ہیں،  اور خواب میں انار کا درخت کسی کی ملاقات کی علامت ہے۔ نیکی میں ایک عورت کے ساتھ آدمی.
  • شیخ نابلسی کہتے ہیں کہ خواب میں انار دیکھنا خواب کے مالک اور اس کے مقام کے مطابق رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں انار بہت زیادہ اور بہت سے فوائد کی علامت ہے۔
  • حلوہ کی ویب سائٹ پر خوابوں کی تعبیر بتاتا ہے کہ خواب میں انار کو ایمان اور جنت سے تعبیر کیا جاتا ہے، اور خواب میں انار نیکیوں کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور انار اعلیٰ کمروں اور گھروں اور صالح عورتوں اور مردوں کی علامت ہو سکتا ہے۔ .
  • خواب میں بغیر قیمت کے انار دینا، علم کی کمی یا لڑکیوں کی شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں انار دیکھنا، امانت، امانت یا ذخیرہ شدہ رقم کی بحالی کی علامت ہے، اور یہ شادی کی طرف بھی اشارہ کر سکتا ہے۔

خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق آباد ممالک کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ایک
  • ابن سیرین نے دیکھا کہ خواب میں انار جس کا کام تجارت میں ہو اس کے لیے رقم کی رقم کو ظاہر کرتا ہے اور خواب میں سبز انار دیر سے آنے والا تکبر ہے۔
  • شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں انار ایک بچہ یا رقم کی رقم ہے جو دیکھنے والے کی حد کے مطابق دس (دس، سو یا ایک ہزار) کے ضرب میں ہے، اور خواب میں انار شہر ہے؛ شہر کے لوگ اس سے محبت کرتے تھے، ان کے پیسے نے اسے چکنائی دی تھی، اور شہر کی دیواروں نے اسے ان لوگوں کے لیے چھیل دیا تھا جو فتوحات اور حکمرانی کے لائق تھے۔
  • جیسا کہ خواب میں انار کا پورا دانہ خوبصورت عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر وہ ثابت قدمی کا دانہ ہے تو کنواری کی طرف اشارہ کرتا ہے، اگر ٹوٹا ہوا یا ٹوٹا ہوا ہے تو یہ مطلقہ عورت یا بیوہ کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں  انار کا پھل دیکھنا نیکیوں کے پھل پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں انار چننے کی تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا نیک عورت سے شادی کرتا ہے اور خواب میں انار کے پتے دیکھنا علاج پر دلالت کرتا ہے۔
  • خواب میں سڑا ہوا انار مشکوک اور پوشیدہ رقم کی نشاندہی کرتا ہے اور شاید خواب میں سڑا ہوا انار نیت اور پرورش کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • خواب میں بوسیدہ انار دیکھنا فاحشہ کتاب یا فاحشہ عورت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے اور خواب میں انار کا خشک اور سخت پھل بانجھ عورت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔

خواب میں انار کھانے کی تعبیر

  • ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں میٹھا انار کھانا کھٹے سے افضل ہے، اور خواب میں میٹھا انار کھانا لذت سے مالا مال ہے، اور خواب میں کھٹا انار تھوڑا سا پیسہ ہے جو پریشانی اور تھکاوٹ کے ساتھ ٹال دیا جاتا ہے۔
  • انہوں نے مزید کہا کہ خواب میں انار کو اس کی مٹھاس اور کھٹیا ملنا شبہ کے ساتھ رقم کی طرف اشارہ کرتا ہے، جہاں تک سونے والے کو یہ معلوم نہ ہو کہ میٹھا ہے یا کھٹا، وہ خواب میں میٹھے انار کی تعبیر لیتا ہے اگر اس کی کوئی دلیل نہ ہو۔ خواب میں دوسری صورت میں
  • خواب کی تعبیر اپنی مٹھاس میں کہتی ہے کہ خواب میں انار دیکھنا مطالعہ اور علم کی طرف اشارہ کرتا ہے اور میٹھا انار کھانے سے روزی، نیکی اور اولاد ملتی ہے جبکہ خواب میں انار کو میٹھا اور کھٹا ملا کر کھانا آسان اور پرہیز کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ کام.
  • اور خواب میں انار کو اس کے چھلکے کے ساتھ کھانا بڑی وراثت حاصل کرنے یا چھپی ہوئی یا دفن کی ہوئی رقم لینے کی علامت ہو سکتا ہے۔

khwab mein Anaar dekhna 

خواب میں انار کا زیادہ ہونا

  • خواب میں انار کا زیادہ ہونا مال شمار کرنے اور جمع کرنے پر دلالت کرتا ہے اگر خواب دیکھنے والا انار کو ضائع نہ کرے اور نہ کھائے اور جو شخص دیکھے کہ اس نے خواب میں انار کو ضائع کیا اور اس میں سے کھایا تو اس نے اپنے اور اپنے اوپر خرچ کیا۔ اور ابن سیرین نے دیکھا کہ خواب میں انار کا زیادہ ہونا مال، وراثت اور منافع کی تقسیم پر دلالت کرتا ہے، لیکن جو شخص یہ دیکھے کہ اس نے خواب میں انار کو چار حصوں میں تقسیم کیا ہے تو وہ ایک سے زیادہ شادی کر سکتا ہے۔
  • خواب میں سرخ انار سے زیادہ پیار کرنا سفید انار سے زیادہ مال ہے اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں انار کو بڑھا چڑھا کر پھینکتا ہے تو جتنا پھینکتا ہے اتنا ہی ضائع کرتا ہے۔
  • اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں انار کے دانے گن رہا ہے اور ان کو گن رہا ہے تو یہ حمد و مغفرت کی گنتی پر دلالت کرتا ہے اور کہا گیا کہ خواب میں انار کے دانے کو گننا اور گننا رقم کی گنتی کی علامت ہے۔

خواب میں انار کے رس کی تعبیر

  • خواب میں انار کا رس پینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ خواب کا مالک اپنے اوپر خرچ کرتا ہے اور اپنی مفت کی رقم سے لطف اندوز ہوتا ہے اور جو شخص خواب میں انار کا میٹھا رس پیتا ہے اسے اپنی بیوی یا ماں کے پیسے سے فائدہ ہو سکتا ہے، کڑوا انار مایوسی کی علامت ہے۔
  • خواب میں انار کا دور کسی بابرکت چیز سے خالص فائدہ اٹھانے کی علامت ہے جو کہ علم، شادی یا تجارت ہو سکتا ہے، خواب میں سفید انار کا دور بغیر فائدہ کے کوشش کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ سرخ انار کا دور وژن، یہ آسانی سے حاصل ہونے والے فائدے کی نشاندہی کرتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • اور خواب میں انار کو ہاتھ سے نچوڑنا محنت اور تھکاوٹ کے پھل کی طرف اشارہ کرتا ہے جبکہ خواب میں انار کو پاؤں کے نیچے نچوڑنا گھر والوں کے ساتھ دیکھنے والے کے ظلم کی طرف اشارہ کرتا ہے اور کہا گیا کہ خواب میں انار کو نچوڑنا۔ انار آسانی اور خوشحالی کی علامت ہے۔
  • اور خواب میں زمین پر انار کا رس ڈالنا پیسے یا محنت کے ضیاع کی علامت ہے۔

خواب میں انار کا گڑ دیکھنے کی تعبیر

خواب میں انار کا گڑ بنانے کا مطلب کام یا نوکری میں ترقی اور تجربہ حاصل کرنا ہے اور خواب میں انار کا گڑ کھانا مریض کے لیے شفاء اور دیرپا روزی ہے۔ طویل انتظار کے بعد بہت اچھا ہے۔

خواب میں انار کے درخت کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں درخت سے مراد یہ میں توازن رکھتا ہے اور خواب میں انار کے کانٹے نافرمانی سے بچنے پر دلالت کرتے ہیںہے کہ آدمی اپنے دین اور دنیا کے معاملات
  • اور گھر میں انار کا درخت گھر کی عورتوں کے لیے نیک نامی پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے گھر میں انار کا درخت ہے تو ایسے لوگ اس پر ایمان لاتے ہیں جیسا کہ خواب میں انار کا درخت ہے۔ گھر میں اس کے خاندان کے لیے برکت اور رزق کے تسلسل کی طرف اشارہ کرتا ہے، خدا چاہے۔
  • خوابوں کی تعبیر کرنے والا ویب سائیٹ پر کہتا ہے کہ “حلوہ” خواب میں انار کے درختوں کو عام طور پر دیکھنا، اعمال صالحہ کے درجات کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں انار کا ایک ایسے منصوبے پر نظر آنا جس میں خواب کے مالک کے لیے بہت زیادہ خیر ہے۔
  • خواب میں انار کے بہت سے درخت یا انار کے باغات دیکھنا اہل دین اور اہل علم کے ساتھ نتیجہ خیز شراکت داری کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • خواب میں انار کے درخت کو اکھاڑتے دیکھنا نیکی کے اکھاڑنا اور خوبصورتی کے انکار کی علامت ہے اور انار کے درخت کے نیچے ایک روحانی مجلس میں بیٹھنا جس میں خدا کی نعمتوں کی یاد دہانی ہے۔

خواب میں درخت سے انار چننا

  • خواب میں درخت سے انار چننا ایک مرد سے شادی کرنے اور عام طور پر نفع یا قابل ستائش نتائج حاصل کرنے پر دلالت کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ سرخ انار اٹھا رہا ہے تو اس کی حلال روزی میں برکت ہے۔
  • اور اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں انار چننا نیکی، تھکاوٹ اور مطالعہ کا پھل حاصل کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، نسب کے اعتبار سے اس کا گھر ہے۔
  • اور جو شخص انار کو درختوں سے گرتے ہوئے دیکھے اس پر دلالت کرتا ہے کہ لڑکیاں بہت ہیں اور خواب میں انار کو زمین سے جمع کرنا آسان چیزوں سے رزق جمع کرنے پر دلالت کرتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں انار جمع کرنا اس کے جمع کرنے پر دلالت کرتا ہے۔ وہ قرض اور قرض جو ناظر کے پاس لوگوں کے پاس ہے، بشرطیکہ انار صحیح ہو۔

خواب میں انار خرید کر بیچنا

  • خواب میں انار خریدنا سیکھنے اور تعلیمی ڈگریاں لینے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور حصص کی خریداری یا منافع کی وجہ کیا ہو سکتا ہے۔
  • خواب میں سوکھا انار دیکھنا ذخیرہ اندوزی یا بغیر اولاد کے شادی کے لیے سونا چاندی خریدنا اور خواب میں انار کا تحفہ دینا شادی یا مالی امداد کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں انار بیچنا ایک اچھی بیوی کو بدعنوان سے بدلنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے ، اور جو دیکھے کہ وہ خواب میں انار کی قیمت اپنے ہاتھ سے لیتا ہے تو وہ لڑکیوں کی نا مناسب شادی کی علامت ہو سکتا ہے۔

خواب میں انار کا چھلکا دیکھنا

  • خواب میں انار چھیلنا امانت توڑنے یا چھپنے کی جگہ سے پیسے نکالنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، زبردستی پیسے یا خبر لینا۔
  • خواب میں انار کے چھلکے کھانا مریض کے لیے شفاء ہے جیسا کہ تندرست شخص کے لیے خواب میں انار کے چھلکے کھانے سے اس بات کی طرف اشارہ ہو سکتا ہے کہ وہ کم سے کم رزق حاصل کرے گا اور اپنے کام سے تھوڑا منافع لے گا اور انار کے چھلکے کھانے سے خواب سطحی علم لینے اور جوہر سے فائدہ نہ اٹھانے کی علامت ہو سکتا ہے۔
  • بعض تعبیرین کا قول ہے کہ خواب میں انار کا چھلکا دیکھنا شادی اور شادی کی رات کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو خواب میں انار کا چھلکا کھائے اس نے مطلقہ یا بیوہ عورت سے نکاح کیا اور خدا سب کچھ جاننے والا ہے۔

شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر

  • شادی شدہ عورت کو خواب میں انار دیکھنا تقویٰ اور دین کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شادی شدہ عورت کے خواب میں انار کا درخت نیک شوہر کی علامت ہے جو اس کے خاندان کے لیے فائدہ مند ہے یا اس کے بچوں کی صالح پرورش کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ حمل کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں انار چنتے دیکھنا اس کے بیٹے، اس کے بھائی یا خاندان کے دوسرے لوگوں کے لیے دلہن کے انتخاب کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں سرخ انار دیکھنا ایک مسلسل نیکی ہے، اور خواب میں سفید انار کا دانہ مفت میں تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ کھٹا انار کھانا مشکل تعلقات کی نشاندہی کرتا ہے، اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں میٹھا انار روزی کا باعث ہے۔ اپنے شوہر کے پاس لطف اندوز ہونے کے لیے آتی ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں انار کا گڑ کھانا اور بنانا کام کے فائدے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور اگر شادی شدہ عورت خواب میں انار کا رس پی رہی ہو تو اس کے لیے شفاء اور خیر ہے۔

اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں انار کی تعبیر

  • کنواری خواتین کے لیے خواب میں انار دیکھنا اس چیز میں کامیابی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو آپ کام یا شادی سے چاہتے ہیں ، اور کنوارے افراد کے لیے خواب میں میٹھا انار دیکھنا علم یا کام کے پھلوں کو حاصل کرنے کی علامت ہے اور یہ ایک اچھے آدمی اور قرض دار سے شادی کا اشارہ ہو سکتا ہے، لیکن اگر اکیلی لڑکی خواب میں دیکھے کہ اس نے کھٹا انار کھایا ہے تو یہ مشقت اور تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے لیکن انجام بہتر ہے انشاء اللہ۔
  • اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں انار کا رس دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ اس کے تمام امور میں آسانی کی وجہ بتاتی ہے بشرطیکہ وہ میٹھا اور لذیذ ہو۔
  • اور جو شخص خواب میں اپنے ہاتھ میں انار دیکھے جبکہ اس کی شادی نہ ہوئی ہو تو یہ اس کی شادی کی قربت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح جو شخص خواب میں اپنی ماں یا باپ کو کسی اور کو انار دیتے ہوئے دیکھے۔

اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں انار کی زیادتی کی تعبیر

اکیلی خواتین کے لیے خواب میں انار کا زیادہ دیکھنا خوش نصیبی اور خوشحالی کی بشارت ہے۔
اکیلی لڑکی کے لیے خواب میں انار کا زیادہ ہونا اور اس کا کھانا پینا یا قیمتی تحفہ یا مفید علم کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے حاصل ہو گا اور جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں انار کو بڑھا چڑھا کر کھا رہی ہے اور اسے کھائے بغیر پھینک دیتی ہے تو وہ اپنا قیمتی مال ضائع کر رہا ہے۔ مواقع.

مطلقہ عورت کے لیے خواب میں انار کھانے کی تعبیر

مطلقہ عورت کا انار کھانا اس کی اداسی اور تھکاوٹ کے خاتمے کی علامت ہے، شاید خواب میں انار کھانے کا مطلب یہ ہے کہ اس نے چھپا کر رکھے ہوئے مال کو نکال کر نیکی سے خرچ کرنا ہے، اور خواب میں انار دیکھنا مطلقہ کے حقوق کی وصولی پر دلالت کرتا ہے۔ عورت اور یہ ایک بابرکت رقم ہے جو ضرورت تک باقی رہتی ہے۔
اور اگر مطلقہ عورت خواب میں دیکھے کہ وہ انار کا درخت لگا رہی ہے تو وہ کوئی مفید کام کر رہی ہے جو اس کے پاس باقی ہے اور مطلقہ کے گھر میں انار کا درخت کسی ایسے شخص کی طرف اشارہ کر سکتا ہے جو اس کے گھر والوں میں سے اس کی مدد کرے۔ اور خواب میں درخت سے انار کا چننا یا تو اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس کے بچے اس سے چھین لیے گئے ہیں یا اس کے قریبی شوہر کی طرف اشارہ کرتے ہیں۔

حاملہ عورت کے لیے خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر

  • حاملہ عورت کے لیے خواب میں انار دیکھنا لڑکی کے حمل کی علامت ہے اور اگر وہ لڑکے سے حاملہ ہو تو اس کے خواب میں انار ایک بابرکت بچہ مرزوق کی طرف اشارہ کرتا ہے اور حاملہ عورت کے لیے خواب میں انار کھانا اس کے جسم کی صحت کی علامت ہے۔ اور اس کے جنین کی صحت۔
  • جہاں تک حاملہ عورت کے لیے خواب میں انار چھیلنے کا تعلق ہے تو ان میں سے بعض نے کہا کہ یہ اچھا اور فائدہ مند ہے اور بعض نے کہا کہ یہ حمل کے لیے نقصان دہ ہے ، اور حاملہ عورت کے لیے خواب میں انار کا زیادہ ہونا اس کی علامت ہے۔ اس کی ولادت اگر آخری مہینوں میں ہو یا خواب میں انار کا زیادہ ہونا صدقہ اور زکوٰۃ کی ضرورت پر دلالت کرتا ہے۔
  • اور جو شخص اپنے شوہر کو خواب میں انار لے جاتے ہوئے دیکھے اور وہ حاملہ ہو تو اس سے رزق کی کثرت اور نومولود کے ساتھ آنے والی برکت کی طرف اشارہ ہے۔

ملر کی تعبیر کے مطابق خواب میں انار دیکھنا

“خواب میں انار دیکھنا انسان کی لذتوں کو ترک کرنا اور دماغ کی صلاحیتوں کی نشوونما ہے۔”
خواب میں انار دیکھنے کی تعبیر میں مشہور مغربی خوابوں کے مترجم گسٹاوس ہند مین ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں انار دیکھنا اس کی علامت ہے۔ خوبصورتی اور فتنہ کے زیر اثر، اور جو شخص کسی لڑکی کو خواب میں انار دیتے ہوئے دیکھتا ہے، وہ اپنے جادو سے اسے مسحور کر لیتی ہے اور دھوکے سے اپنے جذبات پر قابو پا لیتی ہے، لیکن خود اسے کہتی ہے کہ اسے اس سے بچنا چاہیے۔
خواب میں انار دیکھنا ان لذتوں سے دور ہوجانا بھی ہوسکتا ہے جو انسانی جسم کو تباہ اور نقصان پہنچاتی ہیں، اور دماغ کو تقویت دینے کے لیے ذہنی اور فکری صلاحیتوں کو نکھارنے کا سہارا لینا

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button