khwab mein dard hone ki tabeer

khwab ki tabeer khwab main dard hone ki tabeer

khwab mein dard hone ki tabeer

khwab ki tabeer khwab main dard hone ki tabeerdard2

khwab mein dard hone ki tabeer

خواب میں درد اور درد عام طور پر قابل تعریف نظارے نہیں ہوتے ہیں ، درد کا خواب عام طور پر پریشانیوں، پریشانیوں اور نقصان کی علامت ہوتا ہے، سوائے چند صورتوں کے، خواب میں درد توبہ کی علامت یا اذان ہو سکتا ہے۔ اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔
اس مضمون میں آپ نے خواب میں جسم کے اعضاء کے درد کی تعبیر پڑھی ، خواب میں سر میں درد، گردن اور کمر میں درد کی تعبیر، خواب میں پیٹ اور کمر کے درد کی تعبیر، خواب میں کمر کے درد کی تعبیر، اکیلی اور شادی شدہ خواتین کے لیے خواب میں ماہواری کا درد، کسی شخص کو درد میں دیکھنے کی تعبیر، اور درد و درد کے نظارے کی دوسری صورتیں

خواب میں درد اور درد کی تعبیر ابن سیرین اور نابلسی کی طرف سے

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں درد برے کاموں کے نتیجے میں پشیمانی کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہ تکلیف میں ہے یا تکلیف میں ہے تو اسے چاہیے کہ وہ اپنے آپ کو دیکھے اور توبہ کرے، اور خواب میں درد دیکھنا سخت اور نفرت انگیز باتوں پر دلالت کرتا ہے۔ کہ دیکھنے والا اپنے کسی رشتہ دار سے اس عضو کے مطابق سنتا ہے جس سے اسے خواب میں تکلیف ہوتی ہے۔
  • شیخ النبلسی نے کہا کہ خواب میں درد خواب دیکھنے والے کو تکلیف دینے والے عضو کے مطابق بدسلوکی، ضرر یا بدصورتی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔ ناف کا درد دیکھنے والے کی بیوی کی گالی ہے، جیسا کہ خواب میں پیٹ میں درد ہے تو وہ حرام میں مال خرچ کرتا ہے، خواب میں کمر میں درد دیکھنا بھائی یا دوست کے لیے نقصان دہ ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • ابن شاہین کہتے ہیں کہ خواب میں درد کی چیخیں دیکھنا کمزوری پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں کراہنا اچھا نہیں ہے اور دیکھنے والے کی کمزوری اور اس کے حالات میں خلل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور اگر خواب میں درد مارنے یا کھرچنے سے ہو تو یہ رقم یا رشتہ داروں کو مارنے والے کی طرف سے نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے، اسی طرح خواب میں چٹکی بجانے اور کاٹنے سے تکلیف، دیکھنے والے کو نقصان اور حسد ہے۔

khwab mein dard hone ki tabeer

خواب میں درد سے چیخنے کی تعبیر

خواب میں درد سے رونا نعمت کے انتقال پر دلالت کرتا ہے اور ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں درد سے رونا کمزوری اور نامردی کی علامت ہے، رشتہ دار، ان شاء اللہ، بشرطیکہ اس کے ساتھ چیخ و پکار نہ ہو۔ رونے کے ساتھ، اور خدا بہتر جانتا ہے. اس لنک کے ذریعے
تفصیل سے خواب میں چیختے ہوئے دیکھنے کی اس کی میٹھی تعبیر پڑھیں ۔

خواب میں کسی شخص کو تکلیف میں دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں کسی شخص کو تکلیف میں دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اس شخص کو مدد کی ضرورت ہے یا اس کے ساتھ زیادتی اور ناانصافی ہو رہی ہے، وہ شخص اس پر سختی کرتا ہے ، ہر ایک اس کی حالت اور بصارت کے تناظر کے مطابق ہے، اور اللہ بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں کسی شخص کو تکلیف میں دیکھنا تعبیر اس رکن کے مطابق ہے جس سے وہ درد اور تکلیف کی شکایت کرتا ہے، لہٰذا جو شخص کسی شخص کو اپنے سر سے تکلیف میں دیکھے تو اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اس نے خاندان کے بزرگوں یا ان کے ساتھیوں میں سے کسی عزیز کو کھو دیا ہے۔ اختیار اور لفظ، اور اس طرح ہر رکن کے معنی اور علامت کے مطابق۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں باپ کو تکلیف میں دیکھنا لڑکے کی نافرمانی پر دلالت کرتا ہے، اسی طرح جس نے خواب میں اپنی ماں کو تکلیف میں دیکھا، اور بھائی کو تکلیف میں دیکھنا اپنے قریبی لوگوں سے جدائی یا بدسلوکی کی علامت ہے، اور جس نے دیکھا۔ خواب میں اس کے بیٹے کو تکلیف ہوتی ہے، وہ اس کی تعلیم میں شدت کو بڑھا چڑھا کر بیان کرتا ہے اور اس پر سختی کرتا ہے۔
  • شاید خواب میں بیمار مریض کو تکلیف میں دیکھنا اس کی بیماری سے صحت یاب ہونے پر دلالت کرتا ہے اگر کوئی چیخ و پکار نہ ہو، یا خواب بیمار کے بارے میں سوچنے اور اس کے حقیقی درد کے بارے میں سوچنے میں سے ایک ہے، اور خدا تعالیٰ ہاں اور اس کے حقیقی درد کے بارے میں سوچنا ہے۔ سب سے بہتر جانتا ہے.

خواب میں مردہ کو تکلیف میں دیکھنے کی تعبیر

خواب میں مردہ کو تکلیف میں دیکھنا اس کے اعمال کی نشاندہی کرتا ہے جن کے بارے میں اس سے اس کی آخرت میں پوچھا جاتا ہے اور خواب میں مردہ کو تکلیف میں دیکھنا اس کی دعا اور صدقہ اور ان کے خلاف گناہ کرنے والوں سے استغفار کرنے کی ضرورت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اس کے پیٹ میں درد ہوتا ہے۔ خواب میں، تو وہ اپنے رشتہ داروں کے پیسے کا ذمہ دار ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
اس کی مٹھاس پر خواب میں مردہ کو دیکھنے کی تعبیر اور مردہ کی بیماری کی تعبیر اور خواب میں اسے تکلیف میں دیکھنا یہاں کلک کرکے پڑھیں ۔

khwab mein dard hone ki tabeer

خواب میں کمر کا درد اور پیٹ میں درد

  • خواب میں کمر کا درد خواب دیکھنے والے کی کمزوری اور اس کی صحت یا مالی پریشانی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں اس کی کمر میں درد دیکھے تو اس سے تجارت اور کام میں نقصان ہو سکتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ کمر کا درد خواب میں درد غلط جگہ پر پیسے خرچ کرنے پر افسوس ہے۔
  • النبلسی نے کہا کہ خواب میں پیٹ میں درد رشتہ داروں کی صحت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں پیٹ میں درد دوسروں کا حق کھانے اور مال اور فضل کے ضیاع پر پچھتاوا ہے۔
  • جہاں تک خواب میں پیٹ کے بٹن کا درد دیکھنا ہے تو یہ بیوی کے ساتھ بدسلوکی کی علامت ہے اور جو شخص خواب میں اپنی ناف کو شدید تکلیف میں مبتلا دیکھے تو اس کے وقار اور اختیار کو نقصان پہنچایا گیا اور ناف کا درد خواب میں۔ بینائی بیماری ہے یا غربت، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں تلی کا درد پیسہ ضائع کرنے کی علامت ہے، اور دیکھنے والا اپنا سرمایہ کھو چکا ہے، جس پر وہ انحصار کرتا ہے۔
  • خواب میں جگر کا درد بچے کی ناانصافی پر دلالت کرتا ہے، اور اگر خواب میں جگر کا درد شدید ہو تو خواب دیکھنے والے کو اپنے بچے کی فکر ہو سکتی ہے، اور جو شخص خواب میں اپنے جگر میں کوئی بیماری دیکھے تو بچے کی نافرمانی پر دلالت کرتا ہے، اور النبلسی نے کہا کہ خواب میں جگر کا درد محبت اور عبادت کے درد کی علامت ہے۔

خواب میں بائیں جانب درد کی تعبیر

  • خواب میں بائیں جانب کا درد دنیاوی پریشانیوں اور کام اور پیسے کی پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے جن سے خواب دیکھنے والا عارضی طور پر دوچار ہوتا ہے، اور خواب میں بائیں جانب کے درد کی تعبیر پیسے کی وجہ سے مرد اور اس کی بیوی کے درمیان مسائل کی علامت ہوسکتی ہے۔ خاص طور پر
  • جہاں تک خواب میں دائیں طرف کے درد کا تعلق ہے تو یہ برے اور قابل مذمت کاموں کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں دائیں طرف کا درد عبادت چھوڑنے اور لذتوں میں مشغول رہنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • کہا جاتا ہے کہ خواب میں پہلو کا درد عموماً خواب کے مالک کی زندگی میں اضطراب اور خوف کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جس نے خواب میں دونوں طرف کا درد ایک ساتھ دیکھا وہ قسمت کے فیصلے کرنے میں الجھن اور ہچکچاہٹ کا شکار ہو گیا۔ شاید وہ کسی فائدے یا فائدے کے بغیر ختم ہو گیا۔

خواب میں گردے کے درد سے متعلق خواب کی تعبیر

  • ابن سیرین کا کہنا ہے کہ خواب میں گردے کا درد ایک غلط انتخاب ہے اور دیکھنے والے کا غلط فیصلہ ہے، اور جو شخص خواب میں گردے میں درد دیکھے تو وہ اپنے کہے یا کیے پر پچھتاتا ہے۔
  • شیخ نابلسی نے کہا کہ خواب میں گردے کا درد ایک بے ایمان معاون ہے یا دیکھنے والا اپنا سہارا کھو دیتا ہے اور خواب میں گردے کا درد بیوی بچوں یا کارکنوں اور مددگاروں کی طرف سے شکایت اور بہت زیادہ وہم ہے جیسا کہ گردے کے درد کا خواب خواب میں ہوتا ہے۔ مشکوک رقم کی علامت ہے، اور خدا جانتا ہے۔

khwab mein dard hone ki tabeer

خواب میں سینے میں درد اور دل کا درد

  • خواب میں دل کا درد روح کی خرابی اور نیت کی خرابی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس کے دل کو تکلیف پہنچتی ہے تو وہ منافقت اور منافقت سے بچے۔
  • خواب میں سینے میں درد ان رازوں اور پریشانیوں کے افشاء کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اس سے پیدا ہوتی ہیں اور شاید خواب میں سینے میں درد اسراف اور فضول خرچی کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اپنی جگہ نہیں ہے۔
  • اور خواب میں پسلی کا درد عورت کی تکلیف پر دلالت کرتا ہے اور ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں پسلی کا درد عورت یا اس کی وجہ سے غم ہے ۔
  • النبلسی مزید کہتے ہیں کہ خواب میں پسلیوں کا درد محبت اور قربت کے کھو جانے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں پسلیوں کا درد چھپے ہوئے کاموں کے انکشاف اور عذاب کی علامت ہے۔

اس کا حل خواب میں دل دیکھنے کی تعبیر تفصیل سے اس لنک پر کلک کر کے پڑھیں ۔

خواب میں سر درد کی تعبیر اور خواب میں سر درد کی تعبیر

  • ابن سیرین نے کہا: خواب میں سر درد توبہ اور گناہ اور نافرمانی سے واپسی کی طرف بلانا ہے اور خواب میں سر درد دیکھنے والے کے لیے اپنے اعمال کے نتائج کی تنبیہ ہے ۔
  • خواب میں آنکھ میں درد الجھن اور ناقص انتخاب ہے ، اور خواب میں دائیں آنکھ میں درد بصیرت کے اندھا ہونے اور خواہشات اور بدعت کی پیروی کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، جبکہ خواب میں بائیں آنکھ کا درد پیسے اور خاندان میں بدقسمتی کی نشاندہی کرتا ہے۔ کیونکہ وہ آنکھ کا تارا ہیں ، اور خدا بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں کانوں میں درد ان نفرت انگیز اور سخت الفاظ کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والا سنتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں کان کا درد غیبت اور جاسوسی ہے اور یہ خواب توبہ کی دعوت ہے۔
  • خواب میں گال کا درد دیکھنے والے کے وقار میں کمی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں چہرے کا درد عام طور پر پیسے اور کام میں پریشانی، لوگوں سے الگ تھلگ رہنے یا ان کے سامنے آنے کے خوف کی نشاندہی کرتا ہے۔

khwab mein dard hone ki tabeer

خواب میں دانت کا درد

خواب میں دانت رشتہ داروں کی نشاندہی کرتے ہیں، اور خواب میں دانت میں درد دیکھنا رشتہ داروں کے ساتھ پریشانیوں اور پریشانیوں کی علامت ہے ، جہاں نابلسی نے کہا کہ خواب میں داڑھ کا درد بدصورت الفاظ ہیں جو دیکھنے والا اپنے رشتہ داروں سے سنتا ہے، اور خواب میں دانت کا درد اس کی نشاندہی کر سکتا ہے۔ اس رشتہ دار کا انتقال جس کی عمر بحران اور پریشانی میں ہے اور اس کی مدد کی ضرورت ہے اور جو شخص خواب میں اپنے تمام دانتوں کو تکلیف میں دیکھے تو وہ اپنے رشتہ داروں کا بائیکاٹ کر رہا ہے، اس کا بائیکاٹ کر رہا ہے اور ان سے تکلیف اٹھا رہا ہے، اور خدا سب سے بہتر جانتا ہے.
خواب میں دانت دیکھنے کی تعبیر ان کی مٹھاس کے بارے میں تفصیل سے پڑھیں یہاں کلک کریں ۔

خواب میں کمر درد اور گردن میں درد

  • النبلسی نے کہا، خواب میں کمر کا درد کسی بھائی یا قریبی دوست کی علیحدگی کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور خواب میں کمر میں درد بے روزگاری اور کام سے ہچکچاہٹ کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • نابلسی کے مطابق خواب میں کمر کا گھماؤ لمبی عمر اور اہرام کی نشاندہی کر سکتا ہے، اور شاید خواب میں کمر کا درد بڑھاپے میں مالی بحران اور غربت کی علامت ہے۔
  • جہاں تک خواب میں کندھے کے درد کا تعلق ہے، تو یہ روزی روٹی کے شکوک اور کام اور پنشن میں زیادتی کی علامت ہے، اور خواب میں کندھے کا درد کام اور مالی معاملات کے مستقبل کے بارے میں بے چینی اور خوف کی نشاندہی کر سکتا ہے۔
  • خواب میں گردن میں درد امانت میں خیانت یا اپنے لوگوں سے روکنا اور اس کے ساتھ آنے والی سزا کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں گردن میں درد اس دوست کی علامت ہو سکتا ہے جو دس نہیں رکھتا اور دیکھنے والے کو نقصان پہنچاتا ہے۔
  • خواب میں پیروں میں درد دیکھنے والے کے راستے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو کچھ وہ ڈھونڈتا ہے اس کی برائی یا اس کا رویہ حق کے راستے کے علاوہ کسی اور طریقے سے ہوتا ہے اور خواب میں پیروں میں درد بھی بے روزگاری اور کاروبار میں خلل یا خلل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ سفر کا، یا بغاوت کے خوف کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • جہاں تک خواب میں ایڑیوں کے درد کا تعلق ہے تو یہ روزی اور پنشن کے حصول میں دشواری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور شاید خواب میں ایڑیوں کا درد عام طور پر خواب کے مالک کی زندگی میں عدم استحکام کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • ابن سیرین نے کہا کہ خواب میں گھٹنے کا درد انسان کی کوشش میں ناکامی کی علامت ہے ، اور جو شخص خواب میں اپنے گھٹنوں میں درد دیکھے اس کی نوکری ختم ہوسکتی ہے، اور خواب میں گھٹنے کا درد صحت کے مسائل اور کمزوری کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • جب کہ خواب میں ران کا درد خاندان اور قبیلہ سے علیحدگی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں ران کا درد بھی قبیلہ اور رشتہ داروں کی طرف سے ملامت اور سزا کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

کنواری اور شادی شدہ خواتین کے لیے خواب میں ماہواری کا درد

خواب میں ماہواری کا درد اور ماہواری کا درد اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ خواب دیکھنے والا مشکل وقت سے گزر رہا ہے، وہ جلد ہی دور ہو جاتا ہےلیکن
کہا جاتا ہے کہ خواب میں حیض کا درد لوگوں سے تنہائی اور دوری کی علامت ہے، اور خواب میں حیض کا شدید درد نماز کا چھوٹ جانا اور عبادت میں کوتاہی ہے، اور اگر عورت نے بچے کو جنم نہ دیا ہو اور اسے دیکھا ہو۔ خواب میں اس کی ماہواری کا درد، شاید یہ خواب حمل کی بشارت ہو، اور اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button