Khwab Mein Baagh Dekhna

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhna

Khwab Mein Baagh Dekhna

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhnabaagh-dekhna2

خواب میں باغ دیکھنے کی تعبیر

خواب میں باغ دیکھنا مرد اور عورت کی عفت کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں بڑا باغ دیکھنا دیکھنے والے کی بہت سی اور اچھی اولاد کی نشاندہی کرتا ہے۔
خواب میں تاریک باغ دیکھنا بدکاریوں اور گناہوں یا لذتوں کو خراب کرنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں باغ کی دیوار دیکھنا خواب دیکھنے والے کی برائیوں سے حفاظت، برائیوں سے اس کی حفاظت اور اس کے خاندان کی سلامتی کی علامت ہے ۔ خواب میں باغیچہ مسائل اور پریشانیوں سے چھٹکارا پانے اور خواب دیکھنے والے کی راحت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

ابن سیرین اور نابلسی کا خواب میں گھر کے باغ کی تعبیر

  • ابن سیرین کہتے ہیں کہ خواب میں گھر کا باغ دیکھنا تقویٰ، پرہیزگاری، حمد و ثنا اور فرمانبرداری پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں گھر کا باغ دیکھنا غریبوں اور مسکینوں میں بغیر کسی کے علم کے مال کی خفیہ تقسیم اور پھلوں کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خواب میں گھر کا باغ دیکھنا غیروں کے بغیر رشتہ داروں کی شادی کی علامت ہے خواب میں گھر کا باغ دیکھنا بدی اور نقصان سے بچنے کے لیے پیسے دینا ظاہر کر سکتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • شیخ النبلسی کہتے ہیں کہ خواب میں گھر کا باغ دیکھنا عورتوں کی حفاظت پر دلالت کرتا ہے اور خواب میں گھر کا باغ دیکھنا شبہات کے انکار اور بے گناہی کی دلیل ہے کیونکہ یہ حلال مال کی علامت ہے ۔ گھر کے مالکان کا دیوانہ اس لیے کہ اسے باغ کہا جاتا ہے۔
  • اور کہا گیا کہ خواب میں گھر کے باغ میں کوئی نفرت انگیز چیز دیکھنا جرمانہ اور قیمت پر دلالت کرتا ہے جیسا کہ خواب میں گھر کے باغ کا تباہ ہونا لوگوں کا حق اور یتیموں کا مال کھانے اور محتاجوں کی مدد نہ کرنے پر دلالت کرتا ہے۔ اور اس کی مدد نہ کرنا اور خواب میں کسی کو گھر کے باغ سے نکال دینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ علم کے متلاشیوں کو علم سے روکنا ہے جس سے عالم استفادہ کرتا ہے، یا شادی یا شراکت داری اور فضل کی اجارہ داری سے انکار کرتا ہے۔

خواب میں گھریلو راکشسوں کو دیکھنے کی تعبیر

  • خواب میں گھر میں لگے ہوئے درندوں کا دیکھنا خواب دیکھنے والے کی اپنے گھر والوں میں خوشی اور اللہ تعالیٰ سے قربت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔اس نعمت کی نشاندہی کریں جو گھر میں پھیلی ہوئی ہے، اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
  • خواب میں گھر کے درندوں کا آنا گھر کے آدمی کی پاکدامنی اور کبیرہ گناہوں سے دوری کی طرف اشارہ کرتا ہے اور خواب میں گھر کے صحن میں چلتے ہوئے دیکھنا خواب دیکھنے والے کو گھر کے کسی فرد سے مدد کی ضرورت یا اس کی الجھن کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اس کے معاملے میں.
  • خواب میں گھر میں لگے ہوئے حیوانوں کو دیکھنا لمبی عمر اور برکت میں اضافے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جب کہ خواب میں گھر کے باغات میں پودوں کو مرجھا ہوا دیکھنا دیکھنے والے کی صحت کے خراب ہونے یا پریشانیوں میں پڑنے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں رشتہ داروں کو گھر کے صحن میں دیکھنا ، رشتہ داروں کا ایک مسئلہ حل کرنے کی دلیل ہے جو ان میں سے کسی کے ساتھ ہو سکتا ہے ، خواب میں گھر کے صحن میں والدین میں سے کسی کو دیکھنا نصیحت اور
  • Khwab Mein Baagh Dekhna

    مدد کی علامت ہے۔

  • خواب میں گھر کے صحن میں بلی کا دیکھنا گھر کے لوگوں کی طرف سے چور ہونے کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں بلی کا گھر کے صحن میں آنا سیاحوں یا گھسنے والوں یا لوگوں میں فتنہ پھیلانے والی عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ گھر کے بارے میں، جیسا کہ خواب میں گھر کے صحن میں بلیاں پالنا، یہ نیکی کرنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، اگر نہیں تو خواب کے مالک کو نقصان پہنچانا بھی شامل ہے۔
  • خواب میں گھر کے صحن میں کیڑے مکوڑے دیکھنا ان مسائل اور دکھوں کی نشاندہی کرتا ہے جن سے دیکھنے والا اور اس کے گھر کے لوگ گزر رہے ہیں۔
  • خواب میں گھر کے صحن میں گلاب کا پھول دیکھنا سفر سے غائب شخص کی واپسی یا جیل سے رہائی کی طرف اشارہ ہے اور گھر کے صحن میں کانٹے دیکھنا گھر کے لوگوں میں اختلاف اور جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ پیسہ
  • خواب میں گھر کے صحن کی تباہی دیکھنا دیکھنے والے کے لیے بدقسمتی یا دردناک حادثے کی دلیل ہے۔گھر کے صحن میں سوراخ دیکھنا کسی ایسے شخص کی موجودگی کی نشاندہی کرتا ہے جو دیکھنے والے کو دھوکہ دے رہا ہو اور اسے نقصان پہنچانا چاہتا ہو۔ گھر کے صحن میں پانی کا خواب دیکھنے والے یا روزی کے حق کے ظہور کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • خواب میں گھر کے صحن میں قبر دیکھنا نابلسی کی تعبیر کے مطابق تنہا سفر یا جیل کی طرف اشارہ کرتا ہے۔خواب میں گھر کے باغ میں مردہ کو دیکھنا قیدی کی قید سے رہائی اور امانتوں کی واپسی کی علامت ہے۔ اس کے لوگوں کے لیے خواب میں گھر کے صحن میں مردہ کا داخل ہونا مریض کی موت کی طرف اشارہ کر سکتا ہے، خدا جانتا ہے۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

خواب میں گھر کا باغ اگانا

  • خواب میں گھر کا باغ لگانا دیکھنا کاروبار، شراکت داری یا شادی کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں گھر کے باغیچے میں درخت لگانا بچوں کی اچھی تعلیم کی طرف اشارہ ہے اور گھر کے باغ میں بیج لگانا خواب کسی رشتہ دار کی شادی یا بیوی کے حمل کی علامت ہے، اور کہا جاتا ہے کہ گھر کے باغ میں گلاب کا پھول لگا ہوا ہے، خواب میں گھر میں چھائی ہوئی خوشی اور خوشی یا بیوی کے حمل کی نشاندہی کرتا ہے۔ عورت کے ساتھ، اور خواب میں کھیتی باڑی کی نیت سے صحن میں ہل چلانے کا نظارہ دیکھنے والے کی شادی کی طرف اشارہ کرتا ہے ۔
  • خواب میں صحن میں سبزیاں اگانا اس نعمت کی نشاندہی کرتا ہے جو خواب دیکھنے والا اپنے تھکا دینے والے کام سے حاصل کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں گھر کے باغیچے میں جھنڈیاں لگانا، یہ خاندان کے کسی فرد کو نقصان پہنچانے یا بچوں کی غلط پرورش کرنے کی منصوبہ بندی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ .
  • خواب میں صحن کو پانی دیتے ہوئے دیکھنا خواب دیکھنے والے کی اپنے خاندان میں دلچسپی اور اپنے بچوں کی دیکھ بھال کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ گھر کے باغ کو پانی دینا اس رقم کی نشاندہی کرتا ہے جو دیکھنے والا وارثوں سے کماتا ہے ، اور خواب میں صحن میں گلاب کا پھول لگانا لڑکیوں کی پرورش کی علامت ہے۔
  • خواب میں صحن کو سمندر سے پانی پلانا بچوں کی پرورش میں تھکاوٹ کی طرف اشارہ کرتا ہے، خواب میں بارش کے پانی سے گھر کے باغ کو پانی پلانا دیکھنا اللہ تعالیٰ سے ہدایت اور رزق کی درخواست کی طرف اشارہ ہے، گھر کے باغ میں سوکھے پودوں کو پانی پلانے کی علامت ہے۔ خواب دیکھنے والے کی اطاعت سے دوری اور اس کی توبہ کی سوچ۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

خواب میں گھر کے باغ میں کنواں دیکھنا

خواب میں گھر کے صحن میں کنواں دیکھنا گھر والوں کے لیے بڑے فائدے اور کشادہ رزق کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ خواب میں گھر کے باغ میں کنواں ہونا گھر کے مالک کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ لوگوں سے راز و نیاز اور صورت حال کو چھپانا اور خواب میں گھر کے کنویں میں گرنا خواب دیکھنے والے کے اپنے خاندان کے معاملات میں مشغول ہونے یا ان کے رازوں کی تلاش میں دلالت کرتا ہے اور اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔
اس کے حل پر تفصیل سے خواب میں کنواں دیکھنے کی تعبیر یہاں کلک کرکے پڑھیں ۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

گھر کے باغ سے کھانے کے بارے میں خواب کی تعبیر

 خواب میں گھر کے باغ سے کھانا دیکھنا دیکھنے والے کے حلال مال سے کھانے کی دلیل ہے اور خواب میں گھر کے باغ لیموں کا پھل دیکھنا دیکھنے والے کے کام میں تبدیلی اور نئے ذریعہ سے کمانے کیسے دلیل ہے۔ خواب میں باغ ایک آسان ذریعہ معاش کو ظاہر کرتا ہے، کیونکہ گھر کے باغ میں پھل کنواری سے شادی کی علامت ہے۔
خواب میں گھر کے باغ میں عزم دیکھنا گھر والوں کے لیے خوشخبری اور خوشخبری کی نوید ہے اور خواب میں گھر کے باغ کا پھل دیکھنا دیدار کے قرض کی وصولی کی دلیل ہے ۔ سختی اور تھکاوٹ کے بعد لوگوں سے۔

خواب میں گھر کے باغ کو تباہ کرنا

خواب میں گھر کے باغ کی تباہی دیکھنا ان پریشانیوں اور غموں کی نشاندہی کرتا ہے جو خواب دیکھنے والے کے ساتھ بدی یا فتنہ کے نتیجے میں ہوتے ہیں۔خواب میں گھر کے باغ کی تباہی کا دیکھنا کسی غیر متوقع آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔وہ صحن میں توڑ پھوڑ کرتا ہے۔ یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ دوسرے دیکھنے والے اور اس کے خاندان کو پھنسانے اور ان کے درمیان مسائل پیدا کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔
خواب میں صحن کو جلتا دیکھنا دیکھنے والے کے گھر میں بڑے جھگڑے کی طرف اشارہ کرتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ خواب میں گھر کا باغ جھگڑا، پریشانی اور غصے کی علامت ہے، خواب میں باغ کی دیوار کا گرنا دیکھنا اس کی موجودگی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ وہ شخص جو دیکھنے والے اور اس کے اہل و عیال کے پیسوں پر حملہ کرتا ہے یا ان پر چھپ چھپتا ہے، اور خدا بہتر جانتا ہے۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

اکیلی عورتوں کے لیے خواب میں گھر کا باغ دیکھنا

  • کنواروں کے لیے خواب میں گھر کا باغیچہ لوگوں میں ان کی نیک نامی کی نشاندہی کرتا ہے اور کہا جاتا ہے کہ اکیلی عورتوں کا خواب میں گھر کے باغ میں چہل قدمی کرنا اطاعت الٰہی کے کاموں سے اللہ تعالیٰ کے قرب کی نشاندہی کرتا ہے۔ آپ حاصل کر سکتے ہیں.
  • اور اکیلی عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ کو سبزہ دیکھنا اس کے اس بیماری سے صحت یاب ہونے کا ثبوت ہے جس میں وہ پہلے مبتلا تھی یا پھر کسی آزمائش سے نکل آئی تھی ۔
  • اور کنواری خواتین کے لیے خواب میں گھر کا باغ لگانا اس بات کا ثبوت ہے کہ اس کی شادی کی تاریخ قریب آ رہی ہے جس سے وہ محبت کرتی ہے۔ اور اس کے خاندان کی دیکھ بھال کرنا ایک اکیلی عورت کے لیے خواب میں ایک گھر اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ دوسرے اس کے اور اس کے خاندان کے درمیان فرق کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔
  • اکیلی عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ میں بلی کا دیکھنا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ فریب اور چالاک ہے اور خواب میں گھر کے باغ میں بلی کا گرنا اکیلی عورت کے لیے کسی آفت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ خود یا اس کے پیسے میں.
  • سنگلز کے لیے خواب میں گھر کے باغ سے پھل چننا اس بات کا ثبوت ہے کہ انھیں اپنے کام میں انعام یا ترقی ملے گی، اور سنگلز کے لیے خواب میں گھر کا خوبصورت باغ ان کی زندگی میں ذہنی سکون اور سکون کی علامت ہے، اور تنہا گھر کو دیکھنا۔ ایک خواب میں باغ والدین کے درمیان بہت سے تنازعات اور دشمنیوں یا کسی عزیز شخص کے نقصان کی نشاندہی کرتا ہے۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

شادی شدہ عورت کو خواب میں گھر کا باغ دیکھنا

  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گھر کا سبز باغ اس کے کسی بچے کی بیماری سے صحت یاب ہونے یا اس کی خاندانی زندگی کے مشکل دور کے خاتمے کی طرف اشارہ کرتا ہے جیسا کہ خواب میں گھر کے باغ کو خشک دیکھنا شادی شدہ عورت، یہ اس بات کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ اس کے شوہر کو مالی نقصان پہنچے گا یا اسے اپنا کام فراہم کرے گا، یا ان کے درمیان جھگڑا ہو جائے گا۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گھر کا باغ لگانا اس کے گھر اور اس کے بچوں میں برکت کی نشاندہی کرتا ہے اور خواب میں گھر کے باغ کو پانی دینا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ اسے وارثوں سے مال ملے گا یا اولاد کی پرورش صالحین میں ہو گی۔ شادی شدہ عورت کا خواب میں گھر کے باغ سے پھل اٹھانا اس کی محنت کا پھل اپنے بچوں کے ساتھ کاٹنا اور ان کی پرورش پر دلالت کرتا ہے۔
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغیچے میں بلی کا دیکھنا اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اس کے ساتھ دھوکے باز ہیں جو اسے نقصان پہنچانا چاہتے ہیں، اور شادی شدہ عورت کے لیے گھر کے صحن میں بلیوں کا خواب ان عورتوں کی علامت ہو سکتا ہے جو اس بات پر متفق ہوں۔ برائی اور نقصان، اور خدا بہتر جانتا ہے.
  • شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ کی صفائی کرنا غم و اندوہ کے انتقال کی دلیل ہے اور شادی شدہ عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ کا تباہ ہونا شوہر سے علیحدگی کی دلیل ہے۔ .

مطلقہ عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ کی تعبیر

Khwab Mein Baagh Dekhna

  • خواب میں گھر کا باغ دیکھنا طلاق یافتہ عورت کے لیے غم کے خاتمے اور جلد راحت کی طرف اشارہ کرتا ہے، اللہ تعالیٰ، جیسا کہ خواب میں بڑا باغ مطلقہ عورت کو اس کی قربت کی علامت ہے ، اور طلاق یافتہ مرد کو باغ میں دیکھنا۔ خواب میں گھر کا اشارہ اس کے پاس واپس آنے اور اس سے اجازت طلب کرنے کی طرف اشارہ کر سکتا ہے۔
  • خواب میں گھر کا خوبصورت باغ خواب میں مطلقہ عورت کو اس عظیم خوشی کی علامت ہے جو وہ اپنے خاندان کے ساتھ حاصل کر رہی ہے، اور خواب میں گھر کے باغ کی صفائی کا نظارہ مطلقہ عورت کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ اپنے خاندان کی حفاظت کرتی ہے۔ ان کو پہنچنے والے نقصان سے یا ماضی کی پریشانیوں سے باہر نکلنا، اور مطلقہ کے لیے خواب میں گھر کے باغ سے کھانا کھانا اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ بہت سے لوگ اسے کسی رشتہ دار سے حاصل کرتے ہیں۔

حاملہ عورت کا خواب میں گھر کا باغ دیکھنا

  • حاملہ عورت کے لیے خواب میں گھر کا باغ دیکھنا اس کی پیدائش میں آسانی اور اس کے نوزائیدہ کے ساتھ بڑی خوشی کی نشاندہی کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں گھر کا باغ حاملہ عورت کے لیے اللہ تعالیٰ اور اس کے شوہر کی اطاعت کی علامت ہے۔ حاملہ عورت کے لیے خواب میں کشادہ باغ جنین کی اچھی صحت کی علامت ہے اور پیدائش میں آسانی ہوگی، اللہ تعالیٰ، اور حاملہ عورت کے لیے گھر کے باغ میں بچے کا دیکھنا اس کی پیدائش کے بعد بہت زیادہ رزق کا ثبوت ہے۔ .
  • حاملہ عورت کا خواب میں گھر کے باغ کی صفائی دیکھنا اس کے اور اس کے شوہر کے درمیان مسائل کے خاتمے کی طرف اشارہ ہے اور خواب میں گھر کے باغ کو پانی پلانے کا دیکھنا حمل کی نگہداشت اور صحیح پیروی پر دلالت کرتا ہے۔ اس کی صحت کے لیے، اور حاملہ عورت کے لیے خواب میں گھر کے باغ سے پھول چننا اس نعمت کی طرف اشارہ کرتا ہے جو اسے حاصل ہوتی ہے اور اس کے شوہر کے لیے اس کی پرورش یا اس جیسی نظر آنے والی لڑکی کی پیدائش، اور اللہ جانتا ہے کہ اس میں رحم بھی شامل ہے۔

Khwab Mein Baagh Dekhna

khwab me baagh ko dekhna aorat he agar dekhe k baagh ko pani deta he daleel he api aorat se jamaa karega agar dekhe k baagh ko pani deta he or baagh tarr( yani k full nhe hota)  daleel he uski aorat taalib e jamaa he agar koi dekhe k baagh me gul o rehaan bota he daleel he saaleh beta paida hoga

agar dekhe k shafta buon yani aarooun (peaches) k baagh me phir raha he to daleel he k us k han larka paida hoga- jo jaldi ilm o adab seekhe ga aur aur agar dekhe kbaagh me reehan ka dasta he aur utha kar us ko soongha he to daleel he k us ka larka dalair,danaa,aur aqalmand hoga aur booye reehan farzand yani betay ki daleel he-

aur agar koi shakhs apne baagh ko sabz aur aabad aur pani jaari wala aur mehel wala dekhe aur us me se mewe khaye aur us k pass bhi hen aur apni aurat k saath nazara kar raha he to daleel he k wo aehle behesht yani janat se hen. aur agar koi shakhs dekhe k baagh sarsabz o aabad he aur darakhton k mewe khata he to daleel he k maldaar aurat mile gi us se maal or naimat paye ga

Khwab Mein Baagh Dekhna

aur agar dekhe k mausam e khizan me na maloom bagh me gaya he aur darkhton ki pat jhar ho rahi he to daleel he k gham mile ga aur agar dekhe k bagh me mehel aur sabza aur pani jari he aur aurat khoobsoorat us ko bulati he to daleel he k aakhrat me janat aur hoorul aen paye ga daleel he k shahadat ka darja hasil kare ga

aur agar dekhe k us ka bagh he ya us ko kisi ne diya he aur us bagh k mewe khata he daleel he us ko maldar aurat mile gi aur us ka maal khaye ga aur agar dekhe k baagh me he aur buland darkhton k mewe us par girte hen to daleel he k shareef aadmi se larey ga aur us par ghalib aaye ga

aur agar dekhe baagh me kisi darakht ki choti par soya hua he daleel he k us ki nasal aur bete bahut honge HAZRAT IBRAHEEM KARMANI R.A ne farmaya k khwab me baagh buzurg aur sahib e maal aur sahib e khoobsoorti mard he agar dekhe k bahaar k waqt ya mausam e garma me aek umda baagh lagaya he aur us me mewe lage hue hen aur phool khile hue hen aur pani jari he aur wo us par betha hua he daleel he us ki maut shahadat par hogi kyon k ye sub janat ki sifaat hen

OR Agar mausam e garma me na maloom bagh dekhe k aur us k mewe meethe hon or darkhton k patte gire hue hoon daleel he k wo badshhah ki compani me hoga is hal me dono ko tanhayi mili ho gi aur agar sabz bagh ko mewon se purr aur us me pani jari dekhe aur us ne bagh ko jarr se ukhar kar kharab kar diya he daleel he us mulk k badshah ko halakat ka khauf hoga aur koi bara badshah hamla kare ga or ya wo mazool ho ga

Khwab Mein Baagh Dekhna

agar dekhe k aag aai or darakhton ko jala diya to daleel he badshaah ko achanak maut aaye gi or agar khwab me baagh k andar oonton (camels)ko dekhe to daleel he us mulk ka badshah dushmano par fatah paye ga or agar dekhe k baagh me mewe jama kar k ghar ko le gaya he daleel he k usi qadar khair or nafa paye ga or agar dekhe k bagh me sab kuch jama kar raha he to daleel he k badshah se sakhti or ranj k saath nafa hasil kare ga

HAZRAT JABIR  MAGHRIBI R.A ne farmaya k asliyat ye he k baagh khwab me dekhna logon ka baqadr e himat karobaar ka shughul he or agar baagh me sabza dekhe to daleel he k us ka kaam naik hoga or kaam aarasta ho ga or agar baagh ko sabze or mewon se khali dekhe to daleeel he k us ka kaam naik hoga

Khwab Mein Baagh Dekhna

or agar baagh ko umda or aarasta dekhe or us ko koi kahe k ye baagh falan ki malkiyat he or us ne us baagh se mewe khaye daleel he k usi qadar baagh k malik se fayeda uthaaye ga or agar bahaar or garmiyon k dino me baagh ko ujraa hua dekhe or us me koi sabza or darakht na dekhe to daleel he k badshah mulk ki awam par zulm kare ga

or agar dekhe k apne haath se baagh lagaya he or darakht lagaye or mewa laga to daleel he k maal daar aurat se nikah kare ga maal or naimat or bete haasil honge or agar us baagh me mausami angoor dekhe to daleel he apni himat k mutabiq maal or martaba paye ga

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button