ب

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

Bahi phall hey jis ka takhum bedanah hey khwab ke andar bahi

j ki taweel main ustaadane fun ka akhtlaf hey.baz ne prmaya

hey ke buzag or sardar se mile ga jis se kher o manfat payega or

naek tareef sune ga.or baz ne prmaya hey ke bahi ka dekhna farzand

hey. or baz ne prmaya hey ke bimari hey or jinhon ne eski

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

taweel bimari batai hey es turhan khate hain ke es ka zard

rangg bimari ki dalleel hey or jo khate hain ke suferdaraz

jismani ranj ke saath hoga in ke dalleel yeh hey ke hazrat

jibraiil alie aslam ne hazrat adam alie aslam ko bahishht se

duniya ki turaf turha turha ke gum o andwa ke

saath tha jo un ko hassil howa.

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

or jinhon ne bahi ki taweel farzand se ki hey eski wajah yeh hey ke

jab hazrat adam alie aslam duniya main aye to bahi ke khane se ap

ki munni ziyada hoi lihaza es qadr ullad wajood main aai.

Khawab Nama Khwab Main Behii Dekhna

or jin logon ne kaha hey ke buzarg sardar se naek tareef or kher o

manfat payega. un ki dalleel yeh hey ke bahi dene wale hazrat

jibraiil alie aslam the or us ke lene wale hazrat adam alie aslam

the lihaza tareef naek or nafah bhi paya or ustaadon ne har ak

khwab ki tabeer yonhi sar sari nahin biyan ki hey.

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔
الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً

إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق