khwab mein cheeta dekhna

khwab ki tabeer khwab main cheeta dekhne ki tabeer

khwab mein cheeta dekhna

khwab ki tabeer khwab main cheeta dekhne ki tabeer

khwab mein cheeta dekhna

خواب میں چیتا کا دیکھنا جنگلی درندوں، درندوں اور وحشی شکاری جانوروں کے نظارے کے مطابق ہے اور عموماً ان کو زیر کرنا اور فتح کرنا اچھا ہے، تو خواب میں چیتا کو دیکھنے کے بارے میں تعبیرین کیا کہتے ہیں؟
ہم خواب میں چیتا دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین اور شیخ نابلسی کی خواب میں چیتا کے دیکھنے کی تعبیر کے ذریعے تفصیل سے پڑھتے ہیں، گھر میں چیتا دیکھنا، چیتا کا پیچھا کرنا اورچیتا سے فرار ہونے کی تعبیر۔ ایک خواب، ایک پالتو چیتا اور خواب میںچیتا کی پرورش، ایک عورت کے لیے چیتا کے خواب کی تعبیر، ملر کے خواب میں ٹائیگر کی تعبیر اور خواب میںچیتاکو دیکھنے کے دیگر واقعات کے علاوہ۔

خواب میں چیتا دیکھنے کی تعبیر ابن سیرین کی ہے۔

ابن سیرین کی تعبیر کے مطابق خواب میں چیتا دیکھنا، بڑی طاقت اور خطرے کے ظالم سلطان کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
ابن سیرین نے خواب میں شیر کو دیکھنے کی تعبیر یہ کی ہے کہ یہ چیتا کے خواب کے مطابق ہے، کیونکہ خواب میں چیتا کا آنا فاسق آدمی کا داخل ہونا ہے، اور اسے ذبح کرنا یا قتل کرنا دشمن ہے، اور اس کا گوشت کھانا بھی ممکن ہے۔ طاقت کے حصول کی نشاندہی کرتا ہے، اور خواب میںچیتا یا پالتو چیتا کو دیکھنا دشمن سے تحفظ کی طرف اشارہ کرتا ہے، دوستی میں بدل سکتا ہے، خواب میں چیتا دیکھنے کی تعبیر کے بارے میں مزید جاننے کے لیے اس لنک پر جائیں۔

khwab mein cheeta dekhna                 خواب میںچیتا دیکھنے کی تعبیر نابلسی کا

خواب میں چیتا دیکھنے کی شیخ نابلسی کی تعبیر ابن سیرین کی تعبیر سے مختلف نہیں ہے ، کیونکہ خواب میں چیتا کا ہونا ایک مضبوط، مضبوط، گھٹیا دشمن اور ظالم حکمران کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
خواب میں چیتا کا گوشت کھانا ، شیر کی سواری، اور چیتاکو مسخر کرنے کا خواب ، یہ سب فتح، فتح اور طاقت کو ظاہر کرتے ہیں، جہاں تک خواب میں چیتا کے کاٹے کا تعلق ہے، تو یہ کاٹنے کی حد اور شدت کے مطابق نقصان پہنچاتا ہے، اور چیتا کو پینا ۔ خواب میں دودھ دیکھنا دشمنی اور دشمنی ہے اور خواب میں چیتا کی لڑائی ایک ایسے آدمی کے ساتھ لڑائی کی طرف اشارہ کرتی ہے جو دشمنی میں بہت سخت اور ضدی ہے۔

khwab mein cheeta dekhna                         خواب میں چیتا دیکھنے کی تعبیر

خوابوں کی تعبیر اپنی پیاری ویب سائٹ پر خواب میں چیتا کو دیکھنے کے بارے میں کہتی ہے، خواب
میں ایک بڑا چیتا ایک ظالم اور ظالم حکمران کو ظاہر کرتا ہے، اور خواب میں ایک نوجوان چیتا ایک بدمعاش لڑکا ہے ، لیکن چیتا کو دیکھنے کی تعبیر ایک خواب ایک باغی بیوی ہے.
خواب میں مردہ چیتا دیکھنا باپ کے مرنے یا حاکم کے اقتدار سے محروم ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے، جیسا کہ خواب میں شیر کی آواز سننا حاکم یا سلطان کے فیصلے پر دلالت کرتا ہے۔
خواب میںچیتا کا غریبوں کے لیے احتجاج اور بڑبڑانا ہوتا ہے، اور امیر کا غرور اور تکبر ہوتا ہے، اور خواب میںچیتا کو دیکھنا اس کے ظالم جیلر کے لیے ہے، اور مریض کو اس کی بیماری ہے جو اسے مار دیتی ہے۔
پنجرے میں چیتاکو دیکھنا دشمن کی مہارت پر دلالت کرتا ہے اور سرکس میں چیتاکو دیکھنا دھوکے باز آدمی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور چڑیا گھر میں چیتا ایک ظالم، ظالم اور جابر ملازم ہے۔

گھر میں چیتا کے بارے میں خواب کی تعبیر
اور عام طور پر گھر میں چیتا دیکھنا ظالم آدمی کے گھر میں داخل ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔ اور جو شخص خواب میں
شیر کو اپنے گھر سے نکلتے ہوئے دیکھے تو اس کا دشمن گھر سے نکلنے کی طرف اشارہ کرتا ہے، اور اگر وہ حاکم ہو تو اس کی بیوی ہو سکتی ہے، اور جس نے گھر کے دروازے پر چیتا کو دیکھا وہ محصول لینے والا ہے۔ گھر میںچیتا کو بندھا دیکھنا تیز زبان والی بیوی کی طرف اشارہ کرتا ہے اور جو شخص دیکھے کہ وہ اپنے گھر میں شیر سے نہیں ڈرتا تو وہ خاندان کے سربراہ یا گھر میں مقتدر سے باغی ہے (، لیکن جو شخص یہ دیکھے کہ وہ اپنے گھر میں چیتا سے ڈرتا ہے، تو یہ اس کے حاکم یا فیصلہ ساز کی اطاعت پر دلالت کرتا ہے۔

خواب میں چیتا کی کشتی

خواب کی تعبیر خواب میں چیتا کو کشتی کرتے ہوئے دیکھنے کے بارے میں اپنی مٹھاس میں کہتی ہے
۔ خواب میں چیتا کی کشتی عام طور پر مردوں کی کشتی اور ان کے درمیان دشمنی کی طرف اشارہ کرتی ہے، جو شخص خواب میںچیتا کو اس پر حملہ کرتے ہوئے دیکھتا ہے اسے ایک احمق نے چھو لیا ہے۔ آدمی، اور خواب میں چیتا کو دیکھنے والے پر چھلانگ لگاتے ہوئے یا اس پر جھکتے ہوئے دیکھے، تو یہ ایک صاحب اختیار آدمی ہے جو اسے مارتا ہے

۔
جہاں تک خواب میں چیتا کے بھاگنے کی تعبیر ہے تو یہ حاکم اور حاکم سے فرار کی طرف اشارہ کرتی ہے اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ وہچیتا کا پیچھا کر رہا ہے تو وہ حاکم کی مخالفت کر رہا ہے۔
خواب میںچیتا کو کاٹتے ہوئے دیکھنا اس بات پر دلالت کرتا ہے کہ اسے کوئی دشمن نقصان پہنچا رہا ہے اور جو شخص خواب میں چیتا کو اپنے پنجے سے مارتے ہوئے دیکھے تو اسے قید یا کوڑے مارے جائیں گے۔
اور جو شخص خواب میں دیکھے کہ اس نے چیتا کو مارا ہے تو وہ اپنے دشمن کو شکست دے گا، اسی طرح جو دیکھے کہ وہ شیر کے لیے کافی ہے۔اور وہ اسے خواب میں باندھ لیتا ہے جیسا کہ اس کے دشمن کو نقصان پہنچاتا ہے اور خواب میںچیتا کا شکار کرنے کا مطلب دشمنوں پر فتح ہے جیسا کہ خواب میں چیتا کو کسی جانور کو کھا جاتا ہے تو دیکھنے والے کے دشمن آپس میں لڑ رہے ہوتے ہیں۔ خواب میں شکار دیکھنے کی تعبیر ۔

khwab mein cheeta dekhna                         خواب میں چیتا کی پرورش کرنا

خواب میں پالتو چیتادیکھنے کے بارے میں، خوابوں کی تعبیر اپنی ویب سائٹ پر کہتی ہے کہ خواب
میں پالتو چیتا دیکھنا عام طور پر دھوکے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، ظلم کے بارے میں، خدا ہی بہتر جانتا ہے۔ اسی طرح خواب میں چیتا کی پرورش دیکھ کر بچوں کو جارحانہ ہونا اور خواب میں چیتا کو کھانا کھلانا ظالموں کی حمایت پر دلالت کرتا ہے۔ خواب میں چیتا کی خرید و فروخت کے خواب کی تعبیر یہ ہے کہ خواب دیکھنے والا سلطان یا فیصلہ ساز پر ہنستا ہے اور اسے دھوکہ دیتا ہے اور خواب میںچیتا کے ساتھ کھیلنا ظالموں کے ساتھ ہونے کی طرف اشارہ کرتا ہے۔

عورت کے لیے خواب میں چیتا دیکھنے کی تعبیر 

اور خوابوں کی تعبیر ایک عورت کے خواب میں چیتا کو دیکھنے کے بارے میں اس کی مٹھاس میں اضافہ کرتی ہے۔

  • عام طور پر عورت کے لیے خواب میں چیتا دیکھنا، ایسا مرد جو اسے، اس کے مذہب اور اس کی عزت کو مجروح کرنا چاہتا ہو۔
  • اور عورت کے لیے گھر میں چیتا دیکھنے کی تعبیر یہ ہے کہ یہ اس کے شوہر یا اس کے ولی کی طرف اشارہ کرتی ہے جس پر خدا کا قانون لاگو نہیں ہوتا اور خدا ہی بہتر جانتا ہے ( خواب میں شوہر کو دیکھنے کی تعبیر پڑھیں )۔
  • شادی شدہ عورت، اس کے شوہر اور اکیلی عورت، اس کے سرپرست کے لیے خواب میں پالتو شیر دیکھنا۔
  • عورت کو خواب میں شیرنی دیکھنا اس کی حالت کے مطابق اس کی شریک حیات یا لونڈی کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
  • اور شادی شدہ عورت کو خواب میں مردہ چیتا دیکھنا کہ اس کے شوہر کی طاقت ختم ہو گئی ہے۔
  • اور جو شخص خواب میں شیرنی کو مارتے ہوئے دیکھے تو یہ سخت الفاظ ہیں جو حاکم اور حکم والوں سے سنے گی۔
  • اور جو شخص اپنے خاندان کے کسی فرد، اس کے شوہر یا کسی دوسرے کو شیر سے کشتی کرتے ہوئے دیکھے، تو اس کا شوہر یا اس کے خاندان کا کوئی فرد چیتا سے کشتی کرتے ہوئے اسے انسانوں کے شر سے محفوظ رکھے گا۔
  • عورت کے لیے خواب میں چیتا کی آواز سننا مرد کو خوفزدہ کرتا ہے۔
  • جو شخص خواب میں شیرنی کو جنم دیتے ہوئے دیکھے اگر اس کی شریک بیوی ہو تو وہ اس کی شریک حیات کی پیدائش کا اشارہ دے سکتا ہے۔
  • خواب میں چیتا کے ساتھ کھیلنا عورت کی خیانت کی نشاندہی کرتا ہے۔
  • ایک عورت کو خواب میںچیتا کو کھانا کھلانے نے اسے دھوکہ دینے کا حوصلہ دیا ، اور خدا ہی بہتر جانتا ہے۔

ملر کی تعبیر کے مطابق خواب میں چیتا دیکھنا

“خواب میں ایک چیتا دیکھنے والے کے کام اور تعلقات پر بری شہرت کا اثر ظاہر کر سکتا ہے!” مشہور مغربی خوابوں کے ترجمان گستاو ملر کا کہنا ہے کہ خواب میں چیتا دیکھنا، اگر خواب دیکھنے والے کو اس کا خوف ہو، تو خواب دیکھنے والے کی ساکھ سے متعلق شکوک
کے نتیجے میں کام کے رشتے یا شادی کے رشتے کے اچانک ٹوٹ جانے کا اشارہ ہو سکتا ہے ۔ اور خواب میں چیتا کی آواز، ملر کی تعبیر کے مطابق، بری خبر کی طرف اشارہ کرتی ہے، خاص طور پر اگر آواز دیکھنے والوں کے لیے خوفناک ہو، اور اکثر خبریں کام کے معاملات سے متعلق ہوں گی۔ اسی طرح جو شخص یہ دیکھے کہ وہ خواب میں چیتا کو ڈراتا ہے یا خواب میںچیتابھاگتا ہے تو وہ ترقی، ترقی اور کامیابی کے ساتھ تاریخ پر ہے۔

اور خواب میں چیتا کی جلد دولت، خوشحالی اور خوشحالی کی طرف اشارہ کرتی ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button