khwab ki tabeer khwab main baagh dekhna

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhna

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhna  

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhnabaagh-dekhna2

khwab ki tabeer khwab main baagh dekhna

khwab me baagh ko dekhna aorat he agar dekhe k baagh ko pani deta he daleel he api aorat se jamaa karega agar dekhe k baagh ko pani deta he or baagh tarr( yani k full nhe hota)  daleel he uski aorat taalib e jamaa he agar koi dekhe k baagh me gul o rehaan bota he daleel he saaleh beta paida hoga

agar dekhe k shafta buon yani aarooun (peaches) k baagh me phir raha he to daleel he k us k han larka paida hoga- jo jaldi ilm o adab seekhe ga aur aur agar dekhe kbaagh me reehan ka dasta he aur utha kar us ko soongha he to daleel he k us ka larka dalair,danaa,aur aqalmand hoga aur booye reehan farzand yani betay ki daleel he-

aur agar koi shakhs apne baagh ko sabz aur aabad aur pani jaari wala aur mehel wala dekhe aur us me se mewe khaye aur us k pass bhi hen aur apni aurat k saath nazara kar raha he to daleel he k wo aehle behesht yani janat se hen. aur agar koi shakhs dekhe k baagh sarsabz o aabad he aur darakhton k mewe khata he to daleel he k maldaar aurat mile gi us se maal or naimat paye ga

aur agar dekhe k mausam e khizan me na maloom bagh me gaya he aur darkhton ki pat jhar ho rahi he to daleel he k gham mile ga aur agar dekhe k bagh me mehel aur sabza aur pani jari he aur aurat khoobsoorat us ko bulati he to daleel he k aakhrat me janat aur hoorul aen paye ga daleel he k shahadat ka darja hasil kare ga

aur agar dekhe k us ka bagh he ya us ko kisi ne diya he aur us bagh k mewe khata he daleel he us ko maldar aurat mile gi aur us ka maal khaye ga aur agar dekhe k baagh me he aur buland darkhton k mewe us par girte hen to daleel he k shareef aadmi se larey ga aur us par ghalib aaye ga

aur agar dekhe baagh me kisi darakht ki choti par soya hua he daleel he k us ki nasal aur bete bahut honge HAZRAT IBRAHEEM KARMANI R.A ne farmaya k khwab me baagh buzurg aur sahib e maal aur sahib e khoobsoorti mard he agar dekhe k bahaar k waqt ya mausam e garma me aek umda baagh lagaya he aur us me mewe lage hue hen aur phool khile hue hen aur pani jari he aur wo us par betha hua he daleel he us ki maut shahadat par hogi kyon k ye sub janat ki sifaat hen 

OR Agar mausam e garma me na maloom bagh dekhe k aur us k mewe meethe hon or darkhton k patte gire hue hoon daleel he k wo badshhah ki compani me hoga is hal me dono ko tanhayi mili ho gi aur agar sabz bagh ko mewon se purr aur us me pani jari dekhe aur us ne bagh ko jarr se ukhar kar kharab kar diya he daleel he us mulk k badshah ko halakat ka khauf hoga aur koi bara badshah hamla kare ga or ya wo mazool ho ga

agar dekhe k aag aai or darakhton ko jala diya to daleel he badshaah ko achanak maut aaye gi or agar khwab me baagh k andar oonton (camels)ko dekhe to daleel he us mulk ka badshah dushmano par fatah paye ga or agar dekhe k baagh me mewe jama kar k ghar ko le gaya he daleel he k usi qadar khair or nafa paye ga or agar dekhe k bagh me sab kuch jama kar raha he to daleel he k badshah se sakhti or ranj k saath nafa hasil kare ga

HAZRAT JABIR  MAGHRIBI R.A ne farmaya k asliyat ye he k baagh khwab me dekhna logon ka baqadr e himat karobaar ka shughul he or agar baagh me sabza dekhe to daleel he k us ka kaam naik hoga or kaam aarasta ho ga or agar baagh ko sabze or mewon se khali dekhe to daleeel he k us ka kaam naik hoga

or agar baagh ko umda or aarasta dekhe or us ko koi kahe k ye baagh falan ki malkiyat he or us ne us baagh se mewe khaye daleel he k usi qadar baagh k malik se fayeda uthaaye ga or agar bahaar or garmiyon k dino me baagh ko ujraa hua dekhe or us me koi sabza or darakht na dekhe to daleel he k badshah mulk ki awam par zulm kare ga

or agar dekhe k apne haath se baagh lagaya he or darakht lagaye or mewa laga to daleel he k maal daar aurat se nikah kare ga maal or naimat or bete haasil honge or agar us baagh me mausami angoor dekhe to daleel he apni himat k mutabiq maal or martaba paye ga

اچھا خواب نعمتِ خدا وندی

حضورﷺ نے ارشاد فرمایا ” بشارتوں کے سوا کوئی چیز باقی نہیں رہی ۔ صحابہ نے عرض کیا ےیا رسولاللہ بشارتوں سے کیا مراد ہے آپ نے فرمایا سچا خواب ۔(صحیح بخاری عن ابی ھریرہ) بخاری ومسلم کی متفق علیہ حدیث ہے آنحضرت ﷺ نے ارشاد فرمایا کہ سچا خواب نبوت کا چھیاسواں حصہ ہے ۔

اس حدیث شریف معلوم ہوا کہ سچا خواب رویائے صالحہ علوم نبوت کا ایک جزو ہے اور علم نبوت باقی ہے گو انبیاءکرام کی آمد کا سلسلہ موقوف ہوچکا دوسرے لفظوں میں سچا خواب علوم نبوی کا عکس ہے۔

خواب کی اقسام

امام محمد بن سیرین ارشاد فرماتے ہیں کہ خواب تین قسم کے ہوتے ہیں ۔

1- مبشرات خداوندی –

2- تخویفِ شیطان) شیطان کے زیرِ اثر ) –

3- حدیثِ نفس یعنی ذہنی اور دماغی خیلات کا عکس –

اس تقسیم سے ظاہر ہوتا ہے کہ خواب کے تمام اقسام صحیح قابلِ تعبیر اوردر خوراعتناء نہیں ہوتے تعبیر اور اعتبار کے لائق وہی خواب ہوتے ہیں جو حق تعالیٰ کی طرف سے بشارت اور اعلام پر مبنی ہوں۔

علم تعبیر کے چھ مشہور امام
-علم تعبیر میں درج ذیل چھ آئمہ کرام کے اقوال کے بطور سند پیش کیا جاتا ہے
حضرت دانیال علیہ اسلام
حضرت امام جعفر صادق رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام محمد بن سرین رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام جابر مغربی رضی اللہ تعالیٰ علیہ
حضرت امام ابراہیم کرمانی علیہ رحمتہ اللہ علیہ
حضرت امام اسمعیل بن شوکت رحمتہ اللہ علیہ
تعبیر بیان کرنے کیلئے ضروری علوم
۔علم تفسیرعلم ضرب الامثالعلم حدیثاشعار عربعلم اشتقاق (صرف)نوادرعلم الغاتعلم الفاظ متد اَولہچنانچہ ایسے علماء ہے تعبیر بیان کرنے کے اہل ہیں جو ان علوم کے ماہر اور متقی پرہیزگار ہوں ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button